بیوگرافی

بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیست با بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیست

علیرضا استاد بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر را بر عهده دار نقشی که در قسمت 14 به سریال اضافه میشود صمد قاتل اصلی ساحل دختر نعیم است که قبل از اینکه نعیم دستش به او برسد توسط پلیس دستگیر میشود.

بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیست با بیوگرافی و عکس

علیرضا استادی در این نقش نشان داده یکی از بهترین بازیگران در نقش های منفی است.

سوابق علیرضا استادی

علیرضا استادی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1377 در فیلم هیوا به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور بازی کرده است.

پیشنهاد سردبیر:  بیوگرافی سجاد بابایی بازیگر نقش ژاکان در سریال سقوط 

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم لاتاری، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای علیرضا استادی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون گلچهره سجادیه، جمشید هاشم‌پور، آتیلا پسیانی و عبدالرضا زهره‌کرمانی را تجربه کرد.

بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیست با بیوگرافی و عکس

بیوگرافی علیرضا استادی

علیرضا استادی بازیگر خوش اخلاق سینما و تلویزیون، زاده سال ۱۳۵۲ در شهر ری است. او در مقطع لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری تحصیل کرده و فارغ التحصیل شده است.

پیشنهاد سردبیر:  بیوگرافی هوشنگ لطیف پور دوبلور و همسرش

او بعد از دومین فعالیت سینمایی خود به مدت ۱۲ سال از بازیگری در سینما به دور بود تا اینکه با فیلم سینمایی (رویای سینما) به کارگردانی آقای علی شاه حاتمی به عرصه بازیگری در سینما برگشت.
او در همان سال ۱۳۹۰ با ایفای نقش راننده کامیون در فیلم سینمایی (بی خود و بی جهت) به کارگردانی آقای عبدالرضا کاهانی به شهرت بیشتری رسید

بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیست با بیوگرافی و عکس

اگر بخواهیم از نقش های ماندگار این بازیگر نام ببریم، شاید بتوان نفش او در فیلم سینمایی بی خود و بی جهت (۱۳۹۰) به کارگردانی عبدالرضا کاهانی را یکی از نقاط عطف کارنامه هنری او تلقی کرد؛ علیرضا استادی در این فیلم نقش راننده کامیون را داشت و پس از آن بود که بیشتر به مردم شناسانده شد.

بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیست با بیوگرافی و عکس شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی علیرضا استادی بازی در فیلم لاتاری بوده است. علیرضا استادی سال 1396 فیلم لاتاری نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با محمدحسین مهدویان همکاری داشته است. علیرضا استادی توانست با بازی در فیلم لاتاری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر زیبا کرمعلی، ساعد سهیلی، جواد عزتی و هادی حجازی‌فر بر تجارب او افزود.بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیست با بیوگرافی و عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا