بازیگران فیلم و سریال

بازیگر نقش طلوعی در سریال زخم کاری کیست +عکس جدید

بازیگر نقش طلوعی در سریال زخم کاری آقای کامبیز دیرباز بازیگر سرشناس میباشد که در فصل دوم این سریال بازی کرده است و نخستین تجربه حضورش در شبکه نمایش خانگی را کسب کرده است او یکی از بهترین بازیگران فیلم و سریال های ایرانی میباشد که نقش های مهمی را بر عهده داشته است.

کامبیز دیرباز بازیگر نقش طلوعی در سریال زخم کاری است که با نقش مجید سوزوکی در فیلم اخراجی به شهرت زیادی رسید و با بازی در نقش خلیل کبابی در سریال زیر پای مادر و اسد در نابرده رنج شهرت خود را به تثبیت رساند.

بازیگر نقش طلوعی در سریال زخم کاری کیست +عکس جدید

بازیگر نقش طلوعی در سریال زخم کاری

کامبیز دیرباز بازیگر نقش طلوعی در سریال زخم کاری 2 میباشد ک در فصل دوم زخم کاری به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است او متولد ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تنکابن است. وی فارغ التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. آقای دیرباز اولین حضور جدی خود در تلویزیون را با سریال تب سرد آغاز کرد.

بازیگر نقش طلوعی در سریال زخم کاری کیست +عکس جدید

بیوگرافی

  • نام :کامبیز
  • نام خانوادگی : دیرباز
  • تاریخ تولد : 1354/06/12
  • محل تولد : تهران
  • تحصیلات : فارغ التحصیل رشته بازیگری
  • حرفه : بازیگر سینما و تلویزیون و مجری
  • سالهای فعالیت : 1376 تاکنون
  • وضعیت تاهل : متاهل

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون متولد 12 شهریور ماه سال 1354 در تهران است.

کامبیز دیرباز فارغ التحصیل رشته بازیگری از داشگاه آزاد تهران است.

بازیگر نقش طلوعی در سریال زخم کاری کیست +عکس جدید

سوابق

کامبیز دیرباز در سال 74 وارد رشته بازیگری دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز شد. او در این دوره با چهره‌هایی مثل برزو ارجمند، حسام نواب صفوی، حامد بهداد، عارف لرستانی، حمید گودرزی، علی ابوالحسنی و سپیده نظری‌پور هم کلاس بوده است .

بازیگر نقش طلوعی در سریال زخم کاری کیست +عکس جدید

دیرباز در سال 76 و در 22 سالگی ازدواج می‌کند. همسر دیرباز هم دانشگاهی او بوده که در رشته ادبیات نمایشی تحصیل می‌کرده است و مدتی است که به عنوان معلم مشغول به کار است. دیرباز از این ازدواج دختری به نام نیاز دارد که در سال 94 به دنیا آمده است: «اسمش را نیاز گذاشتم چون به او نیاز داشتم. او نیاز من بود و تنها چیزی هست که خدا دارد و من ندارم.»

بازیگر نقش طلوعی در سریال زخم کاری کیست +عکس جدید

کامبیز دیرباز اولین بار در سریال محبوب «آژانس دوستی» و در سال 78 در مقابل دوربین قرار می‌گیرد تا در کنار فردوس کاویانی، حسین پناهی و اصغر همت در این سریال دیده شود. به علاوه این‌که در این سریال او با پژمان بازغی آشنا می‌شود که از بازیگران شناخته شده ایران و از دوستان صمیمی کامبیز دیرباز است.

همچنین ببینید

بیوگرافی شیوا خسرومهر بازیگر همسرش و ماجرای بیکار شدن و عکس

بیوگرافی مهدی یراحی خواننده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا