بازیگران فیلم و سریال

بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت کیست

یاسمن معاوی بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت متولد 3 مردادماه 1372 در تهران بوده اما اصالتا اهوازی است و از بازیگران زن تازه کار سینما بوده که حضوری موفق را در این زمینه داشته است.

بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

بیوگرافی

یاسمن معاوی متولد سال 1372 و اصالتا جنوبی است. والدین او هر دو اهل اهواز هستند اما خودش در تهران به دنیا آمده و زندگی کرده است. او در رشته نرم افزار کامیپوتر درس خوانده و ظاهرا در ابتدا برنامه ای برای ورود به دنیای بازیگری نداشته اما یک اتفاق مسیر زندگی اش را تغییر داده است.

بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

سوابق

یاسمین معاوی دوره های بازیگری را سال ۱۳۹۰ در آموزشگاه بازیگری امین تارخ با قبول شدن در مصاحبه اولیه با حمایت مادرش در عین مخالفت سایر اعضای خانواده طی کرد. سپس در چندین دفتر سینمایی تست بازیگری داد و در نهایت برای بازی در چند سکانس فیلم سینمایی کلاشینکف به کارگردانی سعید سهیلی محصول سال ۱۳۹۲ انتخاب شد و بازی کرد.

همچنین ببینید:

بازیگر نقش صفورا در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی

بازیگر نقش چاوش در سریال گیلدخت کیست

بیوگرافی بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت کیست

او در نقش توکا در فیلم غیرمجاز به کارگردانی حسن یکتاپناه در سال ۱۳۹۴ تجربه نقش اصلی را در کنار بازیگرانی چون میلاد کی مرام، لیلا زارع و پریوش نظریه بدست آورد. اولین تجربه بازی او در سریال به مجموعه شبکه خانگی پیکسل بر میگردد که در نقش خود در این سریال حضور پیدا کرد. این بازیگر به تازگی در سریال گیلدخت در نقش فیروزه ایفای نقش کرده است.

بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

یاسمن معاوی بازیگر تازه کاری که این روزها اسم پدیده سینمای ایران را به یدک می کشد راجب موفقیتش در فیلم غیر مجاز توضیحات جالبی دادند . خانم معاوی اولین بازیگری خود را در یک فیلم سینمایی معروفی همچون غیر مجاز تجربه میکنند این درحالیست که نقش یک این فیلم را هم به عهده دارند .

بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

کمتر کسی میتواند به این سرعت پله های ترقی را طی کند . یاسمن معاوی در مورد انتخابش در فیلم غیر مجاز گفت : فراخوانی را برای بازیگری در مطبوعات مشاهده کردم حدود ۲۰۰۰ نفر در این فراخوان شرکت کرده بودند که من هم جزو یکی از آنها بودم . از بین ۲۰۰۰ نفر تنها ۵ نفر کاندید شدیم و در نهایت از بین ۵ نفر من به عنوان بازیگر اصلی انتخاب شدم .

بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس جنجالی بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا