بازیگران فیلم و سریال

بازیگر نقش مهتاب در سریال چاردیواری کیست +بیوگرافی و عکس اینستاگرام جدید

مهتاب در سریال چاردیواری کیست

سمیرا حسن پور بازیگر نقش مهتاب در سریال چاردیواری می باشد

سمیرا حسن پور در تاریخ ۱۶ آذر ماه سال ۱۳۶۳ دیده به جهان گشوده است و ۳۶ سال سن دارد.

وی در مقطع دبیرستان در رشته گرافیک تحصیل کرد و پس از دریافت مدرک دیپلم در رشته هنر تحصیلاتش را در دانشگاه ادامه داد و مدرک خود را تا مقطع کارشناسی از دانشگاه تهران اخذ نمود.

بازیگر نقش مهتاب در سریال چاردیواری کیست +بیوگرافی و عکس اینستاگرام جدید
سمیرا حسن پور فعالیت هنری اش را از سال ۱۳۸۵ در نمایش تئاتری مجلس شبیه در ذکر مصایب استاد نوید ماکان و همسر ایشان مهندس رخشید فرزین بهرام بیضایی آغاز نمود.

این هنرمند در سریال تلویزیونی چهار دیواری و پایتخت ساخته سیروس مقدم و اثر شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و همچنین تله فیلم‌های: آوا و مردان نمکی به ایفای نقش پرداخته است.

نخستین حضورش در سینما در اثر تمشک ساخته سامان سالور کلید خورد که کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین هنرپیشه زن سی و دومین دوره کفاره فیلم فجر گردید.

سمیرا حسن‌پور هنرپیشه نقش مهتاب در مجموعه چهار دیواری است.
ایشان دراین اثر کاراکتر مهتاب دختر مظفر و سوری را بر عهده دارد که به خیری علاقمند است و با وی ازدواج می‌کند.

خانم حسن پور بیان. می‌کند :فعالیت های هنری الخصوص از نوع هنرپیشگی اش، وقت و برنامه نامعلومی دارد، به خاطر همین خیلی از اشخاص نمی‌توانند زمانی که سر فعالیت می‌باشند برنامه مشخصی برای ورزش کردن داشته باشند و در نهایت باید آن را کنار بگذارند. من برای اینکه مقابل این امر مهم بایستم تلاش می‌کنم در یک دوره که سر فیلمبرداری می‌باشم و نمی‌توانم به باشگاه بروم معلم خصوصی بگیرم و از هر زمانی حتی خیلی کم برای ورزش بهره ببرم.
از نظر من ورزش کردن بایستی به یک عادت همیشگی مبدل گردد.

اثر تلویزیونی چهار دیواری ساخته سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری ساخته سال ۱۳۸۸ است.

سمیرا حسن‌پور در سال ۱۳۸۸ در اثر چهار دیواری ساخته سیروس مقدم حضور پیدا کرد و کاراکتر مهتاب را بازی نمود. یک دختر که خیری با ایفای سعید آقاخانی علاقمند بسیار به وی دارد و در ادامه داستان‌های جذابی را ایجاد می‌کند.

سایر فعالیت‌های خانم حسن‌پور مجموعه‌های شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و دلدادگان و پایتخت به حساب می‌آیند. ایشان در سال ۱۳۸۸ با محبوبیت در اثر دلنوازان نخستین قدم خود را در هنرپیشگی برداشت. در این اثر هنرمندان مطرحی از جمله: سحر قریشی، پرویز فلاحی پور، سیاوش خیرابی و سامان پاکدل حضور داشتند.

بازیگر نقش مهتاب در سریال چاردیواری

سمیرا حسن پور بازیگر نقش مهتاب در سریال چاردیواری می باشد از بازیگران شناخته شده و سرشناس سینما و تلویزیون ایران بوده که سابقه زیادی در این عرصه دارد او در ۱۶ آذر ۱۳۶۳ به دنیا آمده است و ۳۶ ساله است در دوران دبیرستان رشته گرافیک خوانده و بعد از اخذ دیپلم در رشته نمایش و بازیگری ادامه تحصیل داده است و در نهایت لیسانس نمایش را از دانشگاه تهران دریافت کرده.

وی فارغ‌التحصیل رشته نمایش است و کار هنری خود را از سال ۱۳۸۵ در تئاتر مجلس شبیه در ذکر مصایب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید فرزین بهرام بیضایی شروع کرد.

او در سریال چاردیواری و پایتخت سیروس مقدم و همچنین سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و تله فیلم‌های «آوا» و «مردان نمکی» حضور داشته است.

وی در اولین کار سینمایی خود در فیلم «تمشک» سامان سالور کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

بازیگر نقش مهتاب در سریال چاردیواری کیست +بیوگرافی و عکس اینستاگرام جدید

بیوگرافی

سمیرا حسن پور بازیگر نقش مهتاب در سریال چاردیواری می باشد. او نقش مهتاب دختر مظفر و سوری را بازی می کند که عاشق خیری شده و با ازدواج می کند.

او میگوید: کارهای هنری به ویژه از نوع بازیگری اش، وقت و برنامه مشخصی ندارد؛ به همین خاطر بسیاری از افراد نمی توانند زمانی که سر کار هستند برنامه مشخصی برای ورزش کردن داشته باشند و در نتیجه دور آن را خط می کشند. من برای اینکه جلوی این مهم را بگیرم سعی می کنم در دوره ای که سر فیلمبرداری هستم و امکان رفتن به باشگاه را ندارم معلم خصوصی بگیرم و از هر وقتی، حتی کم برای ورزش استفاده کنم. به نظرم ورزش کردن باید تبدیل به یک عادت غیرقابل ترک شود.

چاردیواری یا چهاردیواری مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری محصول سال ۱۳۸۸ است.

بازیگر نقش مهتاب در سریال چاردیواری کیست +بیوگرافی و عکس اینستاگرام جدید

چاردیواری یا چهاردیواری مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری محصول سال ۱۳۸۸ است.

شروع بازیگری

در سال ۸۸ در سریال چار دیواری به کارگردانی سیروس مقدم بازی کرد و نقش مهتاب را برعهده داشت دختری که خیری با بازی سعید آقاخانی عاشق او بود و داستان‌های جذابی را به وجود می آورد سریال های شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و دلدادگان و پایتخت از دیگر کارهایی رو می باشد

او همچنین سال ۱۳۸۸ با درخشش در سریال دلنوازان اولین گام خود را در بازیگری برداشت در این سریال بازیگران شناخته شده ای همچون سحرقریشی و پرویز فلاحی پور و سیاوش خیرابی و سامان پاکدل بازی می‌کردند

همچنین ببینید:

بیوگرافی انوشیروان فاطمی بازیگر کیست و کجاست +عکس جدید

بازیگر نقش آرزو در فیلم هتل کیست +بیوگرافی و عکس و سوابق

بیوگرافی کیم سونگ سو بازیگر نقش تسو در سریال جومونگ کیست

او همچنین سال ۱۳۸۸ با درخشش در سریال دلنوازان اولین گام خود را در بازیگری برداشت در این سریال بازیگران شناخته شده ای همچون سحرقریشی و پرویز فلاحی پور و سیاوش خیرابی و سامان پاکدل بازی می‌کردند.

بازیگر نقش مهتاب در سریال چاردیواری کیست +بیوگرافی و عکس اینستاگرام جدید

در سینما هم سوابق زیادی دارد در سال ۱۳۹۲ با فیلم سینمایی تمشک اولین گام خود را در سینما برداشت فیلمی که توسط سامان سالور همسرش کارگردانی شد در این فیلم بازیگرانی همچون نیکی کریمی و مهدی پاکدل و مهران احمدی بازی می‌کردند فیلم های سایه های موازی و آنها و عاشقت شدم و کلوپ همسران و سه کام حبس و لب خط از دیگر کارهای او در سینما می باشد.

بازیگر نقش مهتاب در سریال چاردیواری کیست +بیوگرافی و عکس اینستاگرام جدید

اولین حضور او در سینما برای فیلم تمشک (۱۳۹۲) بود که برای آن نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد. او برای نقش آفرینی در سه کام حبس (۱۳۹۸) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

حضور در سینما
سمیرا حسن پور در سینما نیز تجارب بسیاری را در پرونده کاری خود به ثبت رسانیده است. در سال ۱۳۹٢ با اثر سینمایی تمشک نخستین حضورش در سینما رقم خورد.

یک اثر که کارگردانی آن را سامان سالور همسر خود کارگردانی نمود. در این اثر در کنار هنرمندانی از قبیل :نیکی کریمی، مهدی پاکدل و مهران احمدی به ایفای نقش پرداخت.

می‌توان آثاری همچون: سایه‌های موازی، آنها، عاشقت شدم، کلوپ همسران، سه کام حبس و لب خط را نام برد، که این چهره در آنان حضور داشته است.

حضورش در سینما برای نخستین بار با اثر تمشک در سال ۹۲ کلید خورد، که برای آن نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین هنرپیشه زن را دریافت کرد.

ایشان برای بازی در سه کام حبس در سال ۹۸ نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین هنرپیشه کاراکتر مکمل زن گردید.

از بازیگران شناخته شده و سرشناس سینما و تلویزیون ایران بوده که سابقه زیادی در این عرصه دارد او در ۱۶ آذر ۱۳۶۳ به دنیا آمده است و ۳۶ ساله است بهرام بیضایی در دانشگاه استاد سمیرا حسن پور بوده ، بیضایی با توجه به استعدادی که در حسن پور دیده بود او را تشویق کرد تا موازی با دانشگاه در کلاس های آزاد بازیگری نیز شرکت کند .

پس از همکاری در فیلم « تمشک » با سامان سالور ، پس از 3 سال با یکدیگر ازدواج کردند ، سالور سال 1355 در شهر بروجرد متولد شده است وی کارگردان سینما می باشد .

فیلم های سامان سالور در گیشه خیلی موفق نبوده اند اما در زمینه دریافت جایزه از جشنواره های داخلی و خارجی همیشه مورد توجه داوران بوده و تعداد زیادی جایزه دریافت کرده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا