بازیگران فیلم و سریال

بازیگر نقش نائله در سریال عشق کوفی کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

شبنم قربانی یکی از هنرپیشگان توانمند و بااستعداد اهل ایران بوده که پس از حضور در مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی از جمله ملکه گدایان و آفتاب پرست اکنون در سریال تلویزوینی عشق کوفی بازی میکند و نقش هلال را بر عهده دارد.

شبنم قربانی در نخستین فعالیت رسمی اش برای نخستین مرتبه کاراکتر نخست یک اثر تلویزیونی را بازی می کند که از شبکه ۳ سیما روی آنتن رفته است.

بازیگر نقش نائله در سریال عشق کوفی کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

بیوگرافی کامل شبنم قربانی

شبنم قربانی هنرپیشه اهل ایرانی است که در تاریخ نوزدهم تیر ماه سال ١٣۶٨ در شهر تهران دیده به جهان گشوده است.

وی نخستین ایفایش در مجموعه لحظه گرگ و میش ساخته همایون اسعدیان در سال ۹۶ رقم خورد، که کاراکتر مهندس حریرچی را در این مجموعه بر عهده داشت.

خانم قربانی در سال ۹۸ در کنار شهاب حسینی در اثر کویر امروز ساخته حامی رمضان حضور یافت، که به تجربیاتش افزوده شد.

بازیگر نقش نائله در سریال عشق کوفی کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

سوابق بازیگر نقش نائله در سریال عشق کوفی

هنرمندانی که در زمینه تئاتر وارد سینما شده‌اند، ایفا های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند. در چند سال گذشته هنرمندان تئاتر زیادی پا به زمینه تلویزیون و سینما گذاشته‌اند و موفق شدند بالعکس بازیگران تئاتری که نسبت به سینمایی‌ها در دید عموم مردم کمتر مطرح شده می‌باشند، خود را به چهره‌های نامدار مبدل نمایند.

شبنم قربانی در رشته هنر تحصیل کرده است.

خانم قربانی از هنرمندان تئاتری به حساب می‌آید، که قبل‌تر مقابل قاب دوربین حضور یافته است و فعالیت‌های اندکی صورت داده است و موفق شده توجه بسیاری از مخاطبین را مجذوب خود نماید.

بازیگر نقش نائله در سریال عشق کوفی کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

بازی در کنار شهاب حسینی

این چهره نخستین فعالیتش در سینما بازی در کنار شهاب حسینی بوده است و در حال حاضر در شبکه نمایش خانگی در مجموعه ملکه گدایان در کاراکتر سارا حضور پیدا کرده است.

این اثر که با نام شاخصی «اولین برف» هم مطرح می‌شود، قبل‌تر به اکران نسل جشنواره برلین فراخوانده شده و قصه آن در مورد یک پسر بچه که ۱۳ سال سن دارد می‌باشد و در یکی از روستاهای فنلاند می‌باشد، که زندگی او با نپذیرفتن درخواست پناهندگی خانواده وی با مشکلاتی روبرو می‌شود.

بازیگر نقش نائله در سریال عشق کوفی کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

نشریه اسکرین اثر فنلاندی «هر روزی اکنون» با ایفای شهاب حسینی را در لیست شاخص‌ترین فعالیت‌های اروپایی، توجه بسیاری از جشنواره‌های سینمایی در سال ۲۰۲۱ را جذب نمود.

در این اثر شبنم قربانی ایفای بسیار زیبایی را با شهاب حسینی از خود نشان می‌دهد.

اثر روزی اکنون توسط حامد رمضان سینماگر ایرانی _ فنلاندی با سرمایه‌گذاری یک کمپانی فنلاندی کارگردانی نموده و در آن شهاب حسینی با شبنم قربانی کاراکتر شاخصی این مجموعه را عهده‌دار می‌باشند.

فیلم هر روزی اکنون تا به حال برگرفته از تجربه فردی آقای حامی رمضان در هنگام وارد شدن به کشور فنلاند در سال ۱۹۹۰ میلادی می‌باشد.

بازیگر نقش نائله در سریال عشق کوفی کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

لائورا برن هنرپیشه اهل فنلاند و همچنین سینا کشوری و کیمیا اسکندری در این اثر بازی نموده‌اند.

این اثر در ۶ قسمت برترین اثر، برترین کارگردانی، برترین فیلمنامه، برترین فیلمبرداری، برترین صدا و برترین هنرپیشه کاراکتر شاخصی مرد با بازی «شهاب حسینی» کاندیدای جایزه‌های یوسی، شاخص‌ترین جایزه‌های سینمایی در کشور فنلاند شده است.

کاراکتر شبنم قربانی در عشق کوفی

مجموعه عشق کوفی ساخته حسن آخوندپور و همچنین به تهیه کنندگی سعید سعدی یک مجموعه به مناسبت محرم از شبکه ۳ از تاریخ ۲۹ تیر ماه روی آنتن خواهد رفت.

بازیگر نقش نائله در سریال عشق کوفی کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

چهره‌های این مجموعه از جمله:

لعیا زنگنه
نادر سلیمانی
سعید شریف
شبنم قربانی
حسین سلیمانی
نادر فلاح
سوگل طهماسبی
مریم کاویانی
مهسا مهجور
محمد اشکان فر
مژگان اخلاقی
جمال الدین بیات
معصومه زینتی صافی
احسان محسنی کیاسری
عمار تفتی
سید جواد هاشمی
ثریا قاسمی

همچنین ببینید:

بازیگر نقش هلال در سریال عشق کوفی کیست بیوگرافی

اسامی و بیوگرافی داوران برنامه حسینیه معلی محرم

بیوگرافی دانیلا همسلی بوکسور و ماجرای محرومیت + اینستاگرام

تولید کنندگان مجموعه عشق کوفی برای کاراکترهای شاخصی دو جوان مجموعه که عشق آنان قسمتی از اثر را در بر می‌گیرد،دو هنرپیشه تازه را انتخاب نموده‌اند. البته شبنم قربانی و سعید شریف قبل‌تر در عرصه هنرپیشگی فعالیت داشته اند ، ولی عشق کوفی نخستین ایفای آنان در کاراکتر شاخصی به حساب می‌آید.

بازیگر نقش نائله در سریال عشق کوفی کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

شبنم قربانی در رشته هنر تحصیل کرده است و کار هنری اش را به طور جدی از نمایش تئاتری استارت زده است و پس از آن پا به سینما و تلویزیون نهاده است.

شبنم قربانی در اثر اولین برف و مجموعه تلویزیونی لحظه گرگ و میش و همچنین مجموعه خانگی ملکه گدایان نیز حضور داشته است.

سال پیش سازمان هنری رسانه‌ای اوج سریال «عشق کوفی» را وارد مرحله تولید کرد. این سریال داستان یک عشق میان دختری به اسم نائله و پسری به نام هلال در کوفه سال ۶۱ هجری قمری را روایت می‌کند و ماجرای آن تا واقعه کربلا و شهادت سیدالشهدا (ع) ادامه می‌یابد. «عشق کوفی» را حسن آخوندپور بر اساس فیلمنامه فائزه یارمحمدی و یزدان کاظمی کارگردانی کرده و نقش‌های اصلی را به دو بازیگر تازه نفس یعنی شبنم قربانی و سعید شریف سپرده است.

لعیا زنگنه، نادر سلیمانی، حسین سلیمانی، سوگل طهماسبی، مریم کاویانی، نادر فلاح و … دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

آن طور که پیش تر سعید سعدی تهیه‌کننده «عشق کوفی» گفته بود این سریال ترکیبی از یک رویداد واقعیِ تاریخی -ماجرای بیعت مردم کوفه با امام حسین (ع) – و الزامات درام است.

طبعاً «عشق کوفی» را نمی‌توان با اثری چون سریال ۴۰ قسمتی «مختارنامه» که بخشی از قصه آن در واقعه عاشورا می‌گذشت، قیاس کرد. همین که این واقعه عظیم از زاویه نگاهی دیگر دستمایه یک سریال تلویزیونی شده اما اتفاقی مهم است که حداقل فایده آن تعدد و تنوع محصولات عاشورایی است.

«عشق کوفی» از این هفته روی آنتن شبکه سه خواهد رفت و باید دید تازه‌ترین تلاش برای ساخت یک مجموعه تاریخی-عاشورایی چه حاصلی به همراه خواهد داشت؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا