خبر جدید

برکناری رئیس پلیس امنیت اخلاقی در تهران سرهنگ میرزایی صحت دارد؟

برکناری رئیس پلیس امنیت اخلاقی در تهران سرهنگ میرزایی رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران از سمت خود برکنار شد را در این صفحه مشاهده فرمایید.

برکناری رئیس پلیس امنیت اخلاقی در تهران

برکناری رئیس پلیس امنیت اخلاقی در تهران

در پی اتفاقات رخ داده برای دختر جوان ۲۲ ساله سقزی مهسا امینی به دستور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ سرهنگ میرزایی رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران تا اطلاعات به دست آمده و بررسی های دقیق بر روی ابعاد پرونده مهسا ایشان از سمت خود برکنار می شوند این شایعه برکناری رئیس پلیس امنیت اخلاقی در تهران مدت زمانی است که منتشر شده است.

برکناری رئیس پلیس امنیت اخلاقی در تهران

و اما در این رابطه خبرنگار خبرگزاری برنا درباره اتفاقاتی که پس از حادثه رخ داده شده در مورد مهسا امینی رئیس پلیس تهران بزرگ دستور عزل رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران را می دهد ایشان اشاره داشتند که در مورد این پرونده بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد و اطلاعات لازم به مردم داده خواهد شد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم کامل سکته قلبی مهسا امینی دوربین مداربسته گشت ارشاد

واکنش دختر سردار سلیمانی به مرگ مهسا امینی

واکنش دایی مهسا امینی کمال و مریم رجوی را با خاک یکسان می کند

مهسا امینی به دلیل مقاوم بودن پوشش خود با پوشش اسلامی به وسیله گشت ارشاد دستگیر شده و برای آموزش و توجیه به محلی به نام وزرا حضور پیدا می‌کند که در آنجا آموزش های لازم برای آنها داده شود اما به دلیل سکته توأمان قلبی و مغزی این دختر ۲۲ ساله بعد از دو روز کما فوت میکند.

برکناری رئیس پلیس امنیت اخلاقی در تهران

حالا در فضای مجازی صحبت های که در مورد برکناری رئیس پلیس امنیت اخلاقی منتشر شده از دقیقاً توسط رسانه های رسمی کشورمان تایید یا تکذیب نشده است.

پس از خاکسپاری مهسا امینی بسیاری از کسبه و مردم کردستان سنندج و شهرهای کردنشین اعتصاب کردند و آنها در مقابل فرمانداری اعتراض خود را نشان دادند آنها خواستار اینکه پرونده این دختر به جریان بیفتد و عاملانش به سزای عمل شان برسند.

برکناری رئیس پلیس امنیت اخلاقی در تهران سرهنگ میرزایی صحت دارد؟

حالا در پی این اعتراضات گفته می‌شود سردار رحیمی جناب سرهنگ احمد میرزایی را در حالت تعلیق نگه می دارند تا بتوانند به این پرونده رسیدگی های لازم را داشته باشند لازم به ذکر است که بدانیم مهسا امینی را به دلیل پوشش نامناسب دستگیر و به اماکنی که کلاس های آموزشی در آنجا برگزار می شود  در خیابان وزرا ببرند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا