خبر جدیدخبر ورزشی

به نمایش درآمدن پرچم شیر و خورشید به جای پرچم ایران در تلویزیون دانمارک

به نمایش درآمدن پرچم شیر و خورشید به جای پرچم ایران در جام جهانی دانمارک،شما می توانید این تصاویر و جزئیات مربوط به آن را با مشاهده کنید.

نمایش درآمدن پرچم شیر و خورشید

به نمایش درآمدن پرچم شیر و خورشید به جای پرچم ایران در یکی از برنامه های تلویزیونی شبکه های دانمارکی برنامه مربوط به برنامه های جام جهانی بوده است.

به نمایش درآمدن پرچم شیر و خورشید به جای پرچم ایران در جام جهانی دانمارک
طبق گزارشات رسیده از برخی خبرگزاری های تصویری منتشر شده که در آن پرچم شیر و خورشید را به جای پرچم ایران در یکی از برنامه های تلویزیونی مربوط به جام جهانی ۲۰۲۲ در یکی از شبکه های تلویزیونی کشور دانمارک نشان داده است که این حرکت با واکنش های زیادی روبرو شده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم کامل انتقاد تند پیمان یوسفی مجری معروف فوتبالی از وعده های مسئولین

بازیکنان خاطی فوتبال ساحلی چه کسانی هستند؟ توهین به سرود ملی

گل زنی سعید پیرامون فوتبال ساحلی و جنجال حرکت بعد از گل زدنش

این عکس که در برخی رسانه ها و در فضای مجازی اینستاگرام منتشر شده است برنامه شبکه Tv2 یکی از برنامه های شبکه تلویزیونی دانمارک در معرفی تیم های حاضر در گروه به در جام جهانی ۲۰۲۲ به طور علنی یک اشتباه محرز و کاهشی را انجام دادند و به جای نمایش پرچم کشورمان ایران از پرچم شیر و خورشید زمان طاغوت استفاده شده است.

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. پرچم شیر وخورشید به همراه پرچم درفش کاویانی پرچم های اساطیری و تاریخی ایران می باشند،اگر شما اهل فرهنگ شاهنامه بودید و نبرد رستم و سهراب را خوانده بودید،در فرصتی که در اثنای داستان و در نبرد ایرانیان و تورانیان ایجاد میشود،استاد طوس از زبان هژیر به معرفی درفش های سپاه ایران میپردازد،درفش کاویانی و درفش شیر پیکر ایران و…،لذا قدمت پیکره شیر بر پرچم سپاه ایران یک ریشه اساطیری دارد،همچنین به لحاظ شواهد و برابر تحقیقات تاریخی، زنده یاد استاداحمد کسروی، لااقل از دوران غزنویان بدینسو در اکثر دوره های تاریخی پیکره شیر بر پرچم سپاه ایران بوده است،لذا نسبت دادن پرچم شیر وخورشید به سلطنت پهلوی،ادعایی خنک و بی‌مزه می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا