خبر جدید

فیلم پشت پرده بوسیدن پرچم آمریکا توسط دانشجوی ایرانی +حواشی

کلیپ بوسیدن پرچم امریکا توسط یک دانشجوی ایرانی در دانشگاه علامه طباطبائی حسابی خبرساز شده است و کاربران شبکه های اجتماعی به آن واکنش نشان داده اند.

فیلم کامل و پشت پرده بوسیدن پرچم آمریکا توسط دانشجوی ایرانی +حواشی

بوسه جنجال بر پرچم امریکا آن هم در یکی از دانشگاه های معتبر کشورمان توسط یک دانشجو شاید حماقت و نادانی باشد اما وایرال شدن این ویدیو در نوع خود عجیب است!

فیلم پشت پرده بوسیدن پرچم آمریکا

در این ویدیو پرچم امریکا بر روی زمین محوطه دانشگاه حک شده است تا دانشجویان بر روی آن پا بگذارند ولی یکی از دانشجویان از این کار نه تنها اجتناب کرده بلکه بر روی زمینه نشسته و پرچم امریکا را بوسه میزند!

اینکه کار این دانشگاه درست نبوده شکی نیست اما چرا مسئولان اصرار دارند به پرچم امریکا که برای مردم آمریکا اهمیت زیادی دارد توهین شود؟ مگر مشکل ایران و آمریکا از نظر سیاسی با دولت این کشور نیست؟ پس چرا باید به پرچم این کشور که نماد همه مردم آمریکا است توهین شود.

درباره پرچم امریکا

از سال ۱۷۷۵ میلادی، ۲۸ شکل مختلف از این پرچم ارائه شده است که در هر کدام تعداد ستاره و خطوط موازی متفاوت هستند. نسخه‌ی امروزی این پرچم از روز استقلال در سال ۱۹۶۰ معرفی شده و دارای ۱۳ خط افقی نشان‌دهنده‌ی ۱۳ مستعمره‌ای است که ادعای استقلال کردند و تبدیل به اولین ایالت‌های عضو اتحادیه شدند و ۵۰ ستاره نشان‌دهنده‌ی ۵۰ ایالت فعلی ایلات متحد‌ه‌ی آمریکا است.

پرچم مانند نام هرکشور نشان دهنده هویت کشور و بیان کننده شرایط جغرافیایی، فرهنگی و حوادث سرنوشت ساز یک ملت است و نقش زیادی در آرمان‌ها و چگونگی نگرش سیاسی مردم دارد. پرچم آمریکا نیز از این قاعده مستثنی نیست و مانند هر کشوری از ترکیب رنگ‌های مختلف به منظور اهداف آرمانی استفاده کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا