اخبار هنرمندان

بیماری ستاره همسر بیژن مرتضوی مشخص شد از کما تا اغما

کما رفتن ستاره سعیدی

ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی که تحت عمل جراحی مغز باز قرار گرفته بود به کما رفته است و هنوز به هوش نیامده پزشکان گفتند که ستاره سعیدی بعد از عمل جراحی کمتر از ۵ روز به هوش می‌آید اما حالا بیش از ۱۰ روز است که ستاره سعیدی در کما به سر می‌برد و هنوز به هوش نیامده است.

این خبر باعث شده که بیژن مرتضوی و هم خانواده او به شدت نگران وضعیت حال این زن جوان شوند هنوز مشخص نیست که آیا ستاره سعیدی به هوش می‌آید یا خیر پزشکان مدعی هستند که هرچی دیرتر به هوش بیاید ممکن است حالش وخیم‌تر شود و بر اثر ایست قلبی فوت کند.

عمل مغز باز ستاره سعیدی

عمل جراحی مغز ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی خوشبختانه موفقیت آمیز بوده و او توانست یک عمل سنگین را به سلامتی پشت سر بگذارد بعد از این عمل خانم سعیدی در اینستاگرامش به صورت لایو از همه مردم که نگران حالش بودند تشکر کرد همچنین بیژن مرتضوی نیز از مردم تشکر کرد.

گفتنیست روز گذشته بیژن مرتضوی در یک فایل ویدیویی که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت گفت که همسرش ستاره سعیدی باید تحت عمل جراحی مغز باز قرار بگیرد و از مردم خواست که برای او دعا کنند به نظر می‌رسد که ستاره سعیدی به بیماری تومور مغزی مبتلا شده است برای همین منظور باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

بیماری ستاره همسر بیژن مرتضوی مشخص شد جزئیات عمل مغز باز

بیماری ستاره همسرش چیست

البته بیژن مرتضوی درباره این موضوع و اینکه بیماری ستاره همسرش چیست توضیحاتی نداد اما خبرها حاکی از آن است که همسرش دارای تومور مغزی است.

بیژن مرتضوی در حالی که اشک در چشمانش جمع شده بود به شدت نگران وضعیت سلامتی همسرش بود.

بیژن مرتضوی دو بار ازدواج کرده و از همسر اولش یک فرزند پسر ۳۴ ساله دارد او بعد از گذشت چند سال جدایی از همسر سابقش با ستاره سعیدی ازدواج کرد که بیش از ۲۸ سال اختلاس سنی دارند.

بیماری ستاره همسر بیژن مرتضوی مشخص شد جزئیات عمل مغز باز

بیژن مرتضوی خود نیز مدتی به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری بود و شرایط بسیار وخیمی را تجربه می‌کرد دو سال پیش ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی در اینستاگرامش از مردم خواست که برای این خواننده دعا کنند چرا که در آی سی یو تحت مراقبت قرار گرفته بود.

همچنین ببینید

بیوگرافی ستین خواننده و همسرش +سرنوشت عجیب

بیوگرافی شهید محمد جهانگیری (شهدای حرم شاهچراغ) +همسرش

بیوگرافی زهرا سادات عظیمی زن قصاب ورامینی + مصاحبه و عکس

بیوگرافی

بیژن مرتضوی متولد 25 آبان 1336 در بابلموسیقی دان ، آهنگ ساز ، تنظیم کننده ، نوازنده ویولن و خواننده اهل ایران است. یک برادر بنام فرهاد و دو خواهر بنام های آرزو و آذر دارد و پس از تولد در یکی از توابع شهر ساری به همراه خانواده به تهران مهاجرت کردند.

او بعد از اتمام مقطع دبیرستان به انگلستان رفت. در آنجا تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مورد علاقه اش مهندسی و نقشه کشی شهری ادامه داد. همچنین اجرای موسیقی و یادگیری ویولن را دنبال کرد.

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. چرا انقدر دروغ میگید اون بنده خدا الان تحت مراقبته ‌ویژه هست به هیچکس هم اجازه ندادن ببینتش چون هنوز نصف کاسه سر بازه و همه نگران سلامتیش هستیم مخصوصا با حرفهای دیروز دکتر خدایا خودت زودتر شفا عنایت فرما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا