بیوگرافی

بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس

بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر

آرش مجیدی متولد ۷ اردیبهشت سال ۱۳۵۳ در آباده است. وی در زمینه ی بازیگری فعالیت دارد. آرش مجیدی فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات نمایشی میباشد. وی در سریال های احضار،سرباز، زیر هشت، ارمغان، تاریکی،رستگاران و دلدادگان بازی کرده است. آرش مجیدی برای بازی در مجموعهٔ ارمغان تاریکی برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد از سومین جشنواره جام جم سیما شد.

بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس

آغاز فعالیت هنری آرش مجیدی

آرش مجیدی در سال ۱۳۷۷ به عنوان اولین فعالیت حرفه‌ای خود با ایفای نقش در فیلم سینمایی «شوکران» کاری از بهروز افخمی وارد سینما شد و بسیار خوش درخشید او در تجربه بعدی خود باز هم با بهروز افخمی همکاری داشت و در فیلم «گاوخونی» به ایفای نقش پرداخت

بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس

آرش مجیدی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1377 در 24 سالگی در فیلم شوکران به کارگردانی بهروز افخمی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال سرزمین مادری، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آرش مجیدی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فریبرز عرب‌نیا، هدیه تهرانی، محمد صالح علا و رزیتا غفاری را تجربه کرد.

بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر  + عکس

آرش مجیدی در سال 1392 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم آرش مجیدی در این سال، بازیگری در سریال رنگ شک به کارگردانی فریبرز عرب‌نیا و سریال سرزمین مادری به کارگردانی کمال تبریزی محسوب می‌شود.

بیوگرافی هان هیو جو و همسرش و فرزندش +عکس و سوابق

بیوگرافی الناز ملک بازیگر و همسرش +عکس و تصاویر

 بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر و همسرش و فرزندان

بازیگر نقش مالک در سریال دلدادگان

بازیگر نقش مالک، آرش مجیدی است که از سنین پایین وارد تئاتر شد. او در سریال دلدادگان با بازیگرانی چون مسعود رایگان، پانته آ بهرام و سامان صفاری همبازی شد. این سریال اولین تجربه مهناز خوشخو خارج از تئاتر است.

بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس

همسر و فرزندان

آرش مجیدی با میلیشیا مهدی نژاد در سال ۸۳ ازدواج کرده و صاحب یک دختر بنام میشا هستند.

آرش مجیدی میگوید فکر می کنم بخشی از کارهایی که برای میشا می کنم تا دنیای کودکی اش را به بهترین شکل تجربه کند، تجربه جذاب دنیای کودکی خودم است. من هم مانند میشا در طبیعت بوده ام. کنار تجربه دوران کودکی، علاقه ویژه ای هم به طبیعت و طبیعت گردی دارم و از آنجایی که میشا بخشی از خصوصیات مرا در خود دارد، علاقه اش به طبیعت چندان دور از ذهن نیست.

بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر  + عکس

پس سعی می کنم محیطی را که من دوست دارم، او هم ببیند و تجربه کند. به همین دلیل اگر کوهپیمایی نسبتا راحتی بروم، میشا را هم با خودم خواهم برد. البته بهتر است بگویم او را به کوهنوردی های سخت هم می برم (می خندد) ولی حتما کوهپیمایی هایی در حد جنگل پیمایی و با محیطی که برای میشا آزاردهنده نباشد حتما با هم می رویم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا