بیوگرافی

بیوگرافی ارسطو خوش رزم و همسرش و پدر و مادر و خواهرش +عکس

بیوگرافی ارسطو خوش رزم

ارسطو خوش رزم متولد ۶ تیر ۱۳۶۳ است. او فرزند بهروز خوش رزم از تهیه کنندگان خوب سینما و تلویزیون است که سابقه بازیگری و کارگردانی را نیز دارد. وی دارای مدرک کارشناسی مهندسی رشته کشاورزی از دانشگاه آزاد واحد کرج می باشد.

بیوگرافی ارسطو خوش رزم و همسرش و پدر و مادر و خواهرش +عکس

علاقه به هنر در ارسطو از سنین کم شکل گرفت و طبیعتا شغل پدرش نیز در این زمنیه نقش داشت با این حال ارسطو برای ادامه تحصیل رشته مهندسی کشاورزی را انتخاب کرد و در دانشگاه آزاد کرج درست خواند. او البته دوره های بازیگری را در موسسه کارنامه دید.

پدر تهیه کننده

پدر او بهروز خوش رزم یکی از تهیه کنندگان سینما و تلویزیون ایران می باشد و تا کنون آثار ارزشمند زیادی خلق کرده است

ارسطو خوش رزم تحصیلات خود را در رشته غیر از بازیگری به پایان بود اما علاقه اش به این حوزه سبب شد که بازیگری را در موسسه های آزاد بازیگری بیاموزد و وارد این حیطه شود.

بیوگرافی ارسطو خوش رزم و همسرش و پدر و مادر و خواهرش +عکس

سوابق

ارسطو خوش رزم فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۴ در حوزه بازیگری آغاز کرده او قبل از حضور در دنیای سینما و تلویزیون در عرصه تئاتر بسیار پرکار بود و هم به کارگردانی و هم بازیگری در نمایش های زیادی پرداخته بود

همچنین ببینید

بیوگرافی سانیا سالاری (بازیگر) و همسرش کیست

بیوگرافی سامی بیگی خواننده و همسرش و ماجرای دنیا جهانبخت

بیوگرافی حدیث میرامینی و همسرش و فرزندان و الان کجاست

اولین فعالیت او در تلویزیون با سریال «یک مشت پر عقاب» به کارگردانی اصغر هاشمی رقم خورد و همچنین او اولین فعالیت حرفه ای اش را در سینما با فیلم سینمایی «مسیر عشق» کاری از بیژن شکرریز تجربه کرد

بیوگرافی ارسطو خوش رزم و همسرش و پدر و مادر و خواهرش +عکس

خوش رزم در این سریال با بازیگران مطرحی مانند رضا کیانیان، حامد بهداد، علیرضا خمسه، پرویز پورحسینی، آهو خردمند و احمد آقالو همکار بود.

ارسطو پس از آن در سال 1395 در سریال دیوار شیشه ای به ایفای نقش پرداخت. این مجموعه را راما قویدل، نوید میهن دوست و احمد معظمی کارگردانی کرده اند و داستان آن درباره سارا و همسرش است که برنامه تلویزیونی درباره سرگذشت افراد تهیه می کنند که این کار منجر به بروز اتفاقاتی می شود.

بیوگرافی ارسطو خوش رزم و همسرش و پدر و مادر و خواهرش +عکس

ارسطو تاکنون در دو فیلم سینمایی بازی کرده است. مسیر عشق یا مسافر کربلا تولید سال 1387 به کارگردانی بیژن شکرریز است. در این فیلم یوسف پسربچه یازده ساله ای است که آرزو دارد نذر مادربزرگ اش را ادا کند و آن پهن کردن قالیچه ای در کربلا است که نذر دایی امیر است که از دوران جنگ ایران و عراق به وطن برنگشته. یوسف، پنهانی قالیچه را برمی دارد و سوار اتوبوسی می شود که مقصدش کربلا است.

بیوگرافی ارسطو خوش رزم و همسرش و پدر و مادر و خواهرش +عکس

اوج شهرت ارسطو خوش رزم

از جمله آثار دیده شده این هنرمند می توان به بازی او در سریال «خانه امن» اشاره کرد این سریال به کارگردانی احمد معظمی تولید شد و محصول سال ۱۳۹۹ میباشد

فیلم دوم که تولید سال 1390 است شیخ شریف نام دارد و اسماعیل فلاح پور آن را کارگردانی کرده است. این فیلم در دو مقطع مبارزاتی شهید قنوتی در دوران طاغوت در شهر بروجرد و روزهای آغاز جنگ تحمیلی در خرمشهر را نشان می دهد که سرانجام این شهید بزرگوار عصر روز 24 مهر 1359 در خرمشهر به طرز فجیعی به شهادت می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا