بیوگرافی

بیوگرافی افشین نریمانی و خبر سکته مغزی و مرگ +اینستاگرام

افشین نریمان کیست

افشین نریمان در تاریخ سال ۱۹۷۵ در تهران به دنیا آمده است.

آقای نریمان دارای مدرک دیپلم می‌باشد و در سال ۱۹۹۹ در رشته میکروب شناسی تحصیلات خود را ادامه داد و مدرک دانشگاهی خود را از دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال تا مقطع کارشناسی اخذ نمود.

بیوگرافی افشین نریمانی و علت سکته مغزی و مرگ +اینستاگرام

مهاجرت

افشین نریمان در تابستان سال ۲۰۰۲ به کشور آمریکا سفر نمود و در سال ۲۰۰۳ در شبکه‌های ماهواره‌ای رنگارنگ که یک شبکه ضد انقلابی می‌باشد مشغول به کار شد. یک شبکه که مدیریت آن را داور ویسه بر عهده دارد. پس از آن پا به زمینه فرهنگ و نشر آن نهاد.

همچنین ببینید

بیوگرافی کاوه‌ کاویان بازیگر نقش امیرحسین در فیلم مجردها کیست

بیوگرافی کیمیا حسینی بلاگر و مدل اینستاگرامی و همسرش + خانواده

او در شبکه رنگارنگ به آن صورت فعالیت نکرد و پس از یک سال به فرش فروشی در آمریکا مشغول شد.

سوابق

بعد از آن به ساخت و ساز منازل قدیمی و تبلیغات آنان پرداخت. نریمان بعد از متحمل شدن خسارت‌های سنگین در سال ۱۳۸۵ از این حرفه کناره گیری نمود و تا اوایل تابستان در یک بنگاه که در عرصه فروش و نصب فرش، پارکت، کاشی و سرامیک بود مشغول به کار شد.

بیوگرافی افشین نریمانی و علت سکته مغزی و مرگ +اینستاگرام

فعالیت در شبکه های ضد انقلابی

افشین نریمان در سال ۲۰۰۷ پا به شبکه صدای آمریکا نهاد. در شبکه صدای آمریکا با فعالیت‌های هنری اصلاح فیلم آشنایی پیدا کرد و تا سال ۱۳۸۹ به عنوان ویرایشگر فیلم و یا ویرایشگر تصویر فعالیت خود را دنبال کرد و با یادگیری از کامبیز حسینی، مجری و نویسنده، علاقه بسیار به پر سر و صدا گردید.

اپلیکیشن مشهور پارازیت، پارازیت به یک برنامه کمدی سیاسی مبدل گردید.

یک سال در پارازیت در کنار خدمه حضور داشت و در سال ۱۳۹۰ اپلیکیشن پارازیت به یک نوع منحل گردید و افشین با همراهی گروه تولید کنندگان پارازیت منهای کامبیز حسینی برنامه هفتگی را به صدای آمریکا انتقال دادند.

آنتن نیز مثل پارازیت در ژانر کمدی سیاسی بود. این فعالیت نیز پس از ۴۲ برنامه با برکنار شدن افشین از صدای آمریکا به اتمام رسید. در طی ۵ سال فعالیت در صدای آمریکا به عراق در سال ۲۰۱۱ دو سفر با علی جوانمردی انجام داد. یک سفر به سوریه در تابستان سال ۲۰۱۲ با علی جوانمردی و خانم رودی بختیار، که همین سبب شد تجربه‌های بسیاری به دست آورد.

چند هفته پس از برکناری از صدای آمریکا در اوایل تابستان سال ۲۰۱۳ نخستین برنامه آپوزیت به واسطه افشین نریمان تولید گردید و در یوتوب و شبکه‌های اجتماعی انتشار شد.

بیوگرافی افشین نریمانی و علت سکته مغزی و مرگ +اینستاگرام

آپوزیت روی میز ناهارخوری در کنار آشپزخانه تولید و اکران گردید و تا امروز ۲۷۰ هفته می‌باشد، که این برنامه همانطور عرضه و انتشار می‌شود.

سکته مغزی

داستان سکته مغزی افشین نریمانی و اخبار فوت ایشان

افشین نریمان یکی از برنامه سازان و همچنین تهیه کنندگان تلویزیون اهل ایرانی می‌باشد، که روز قبل به خاطر سکته مغزی به اغما رفت.

ایشان در این اتفاق ناگوار فعلاً هوشیاری خود را از دست نداده، ولی امکان دارد در روزهای آتی ماجراهای بدی برای وی ایجاد شود.

افشین نریمان سکته مغزی نمود و به بیمارستان انتقال یافت.
اکنون حالش بسیار بد می‌باشد و تحت مراقبت‌های ویژه است.

شاید بعضی از کاربران افشین نریمان را نشناسند، اکنون ما در ادامه این مقاله اطلاعاتی را درباره زندگینامه و همچنین دلیل سکته مغزی افشین نریمان برای شما عزیزان ارائه نموده‌ایم.

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. سکته مغزی نکرده با ملاقه زدن تو کله پوکش
    خبر مرگشو بدید خ شحال میشیم

  2. به دروغ میگفت که مهسا امینی به خاطر سکته فوت نکرده و اون رو کتک زدند.
    چویب خدا صدا نداره.

  3. یه مطلب چرت از یه آدم چرت با یه نگارش و ادبیات چرت از یه سایت چرت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا