بیوگرافی

بیوگرافی امید جهان خواننده پاپ و همسرش + عکس جدید و جنجال اخیر و آثار

امید جهان خواننده متولد بهمن ۱۳۶۰ در آبادان میباشد. او فرزند محمود جهان از اساتید موسیقی جنوب میباشد. امید جهان متولد آبادان،بزرگ شده بوشهر،از کودکی خواندن را نزد پدرش محمود جهان شروع کرد. بعد از مدتی توانست دو آلبوم مجاز به نام های پسر جنوبی و پاپتی در سال ۱۳۸۳ و ۱۳۸۵ وارد بازار موسیقی کند. ادامه بیوگرافی امید جهان خواننده پاپ و همسر و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی  میخوانید.

بیوگرافی امید جهان خواننده پاپ و همسرش + عکس جدید و جنجال اخیر و آثار

بیوگرافی امید جهان خواننده

وی خواننده اهل آبادان میباشد.

پدر امید جهان از خواننده های قدیمی جنوبی بوده که مرداد ۱۳۹۶ درگذشت.

امید جهان اهل بوشهر است و دارای چهار برادر و خواهر دیگر می باشد

سوابق

امید جهان زمانی که ۲۳ سال داشت خوانندگی را آغاز کرد آهنگ های شاد و ترکیبی از موسیقی جنوبی و بندری می باشد او از سال ۱۳۸۳ تا به حال ۲۸ آلبوم موسیقی را تولید و روانه بازار کرده است و صدها تک آهنگ را هم نیز ساخته است. او در سال ۱۳۸۳ زیر نظر پدرش وارد دنیای موسیقی شد. او علاقه زیادی به آهنگهای محسن چاوشی و علی یاسینی و محسن ابراهیم زاده دارد.

بیوگرافی امید جهان خواننده پاپ و همسرش + عکس جدید و جنجال اخیر و آثار

عکس جدید امید جهان

کنسرت های زیادی هم از امید جهان تا به حال برگزار شده که حال و هوای آنها به علت حضور هوادارانش زیادش بسیار پر انرژی بوده است. این خواننده جنوبی با آهنگ هله دان دان که تلفیقی از موسیقی فولک جنوبی و پاپ می باشد به شهرت بسیار زیادی رسید و می توان گفت این آهنگ تا مدت ها در بیشتر مراسمات شاد پخش می دهد.

با وجود تلاش بسیار زیادی که برای دریافت مجوز برای مجاز کردن آهنگ های خود کرد، اما موفق نشد بنابراین از ایران به ارمنستان و سپس تاجیکستان مهاجرت کرد و به ادامه این عرصه در این کشور پرداخت، در نهایت در سال ۱۳۹۴ مجوز خود را دریافت کرد و آلبوم مجاز خود را با نام وایسا تند نرو را با سبک محلی جنوبی منتشر کرد.

اولین کنسرت او هم در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۹۴ در برج میلاد برگزار شد و اکنون هم مانند پدرش در بسیاری از جشنواره ها و برنامه های شاد تلویزیونی هنرنمایی می کند.

گفتگو و مصاحبه خواندنی امید جهان

او درباره اینکه ماشینی از کنارش رد میشود و اهنگهای او را پخش میکند میگوید:

اوایل خیلی حس خوبی بود، همیشه می گفتم یعنی یک روز معروف می شوم و مردم آهنگ هایم را می شنوند؟ من همیشه گفته ام، اگر این اتفاق بیفتد، چه احساسی به من دست می دهد؟

اوایل، شاید هفت یا هشت سال پیش، در سال ۲۰۱۱، زمانی که آهنگ هایم رایج شد و گویا معروف شدم، حس خیلی خوبی بود. کسانی که در این موقعیت قرار گرفته اند می دانند که چیست و من از چه می گویم. بعدها عادی شد و مثل لبخند شد. فکر می کنم کسانی که موسیقی من را می نوازند به نوعی از من تشکر می کنند. یعنی وقتی می بینم کار من را می شنوند، این تصور را دارم که از من تشکر می کنند.

بیوگرافی امید جهان خواننده پاپ و همسرش + عکس جدید و جنجال اخیر و آثار

نقش پدر در خواننده شدن

امید جهان میگوید پدرم نقش زیادی داشت، چون پدرم صاحب این سبک موسیقی است و من مثال نمی زنم، راه پدرم را می روم. من این را نمی گویم و همه جنوبی ها و هرکسی که موسیقی کار می کند این را می داند. پدرم بیست سال پیش این سبک و این نوع موسیقی بندری را برای اولین بار با آهنگ یا ا… یا خدا که معروف ترین آهنگ او بود به تلویزیون معرفی کرد و سپس راه را برای آن هموار کرد. موسیقی جنوب و بسیاری از موسیقی های دیگر.

همچنین ببینید:

بیوگرافی اشکان کمانگری خواننده و همسرش

بیوگرافی محسن شریفیان خواننده گروه لیان و همسرش

بیوگرافی مجید احمدی خواننده آملی از شروع تا شهرت +عکس

من راه پدرم را دنبال می کنم

من راه پدرم را دنبال می کنم. چون این نوع موسیقی و ریتم از کودکی در گوشم بود، بعدها که خواستم به صورت حرفه ای کار کنم، تصمیم گرفتم این نوع موسیقی محلی جنوب را که نوعی موسیقی ریتم است، با سازهای پاپ تلفیق کنم. آهنگ هله دون دون را ساختم و خواندم، میهن را خواندم، وول ولک را خواندم و خیلی آهنگ های دیگر که مردم دوست داشتند و این شکل از موسیقی کار کرد.

بیوگرافی امید جهان خواننده پاپ و همسرش + عکس جدید و جنجال اخیر و آثار

آهنگ ها

عطر تن تو ، بندری میکس ، بی تو میمرم ، بیا بیا

چین چین دامنت، عشق پاکت ، فریبا ، هله دان دان

کم کم ، خانومم ، میدونم، سیا هله ادن ، سهیلوو

زینو ، دلکم ، بازی عشق، بیا کنارم، گلی، میهانه

عروسک ، عروسیه – تومهمونی غوغاشده ، تکون تکون

ولک سیاه ، میشم فدات ، خانوم خوشگله ،مدیونم

شب جمعه ،سبزه و سیاهی – ۴رنگ ، شیما

انار انار ، دخت بندری ، دختر ابادانی ، واسه دیدن تو

دونه دونه – شمالی ها – بانوی دل انگیز – بی قرارم

جنوبی ها – جیب من – ای یاروم بیا – مولا علی

لیلی – مدارا – انالی – بچه های بندر – تب جنوب

پنجره ، دوباره، دختر همسایمون ، نری جدا شی، امروز و فردا نکن

البوم ها :

دل من دل تو

بیوگرافی امید جهان خواننده پاپ و همسرش + عکس جدید و جنجال اخیر و آثار بیوگرافی امید جهان خواننده پاپ و همسرش + عکس جدید و جنجال اخیر و آثار بیوگرافی امید جهان خواننده پاپ و همسرش + عکس جدید و جنجال اخیر و آثار بیوگرافی امید جهان خواننده پاپ و همسرش + عکس جدید و جنجال اخیر و آثار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا