خبر حوادث

بیوگرافی امیرجواد اسعد زاده اهل مشهد کیست و علت فوت و درگذشت چیست

امیرجواد اسعد زاده کیست و علت فوت و درگذشت در مشهد چیست.

امیرجواد اسعد زاده کیست و علت فوت و درگذشت در مشهد چیست.

امیرجواد اسعد زاده کیست

امیرجواد اسعد زاده کیست  علت درگذشت و فوت ایشان چه می باشد. امیر جواد اسدزاده متولد مشهد که در آنجا هم سکونت داشتند  گفته می شود در شب تولدش در تاریخ  ۲۸ آبان درخیابان مورد حمله چند تن اوباش ارازل و افراد ناشناس قرار گرفت و پس از ضرب و شتم ایشان به دلیل آسیب دیدگی شدید به بیمارستان منتقل می‌شود.

به دلیل شدت جراحات وارد شده و خونریزی داخلی تا صبح دوام نمی‌آورد و جان خود را از دست می دهد مراسم خاکسپاری و تشیع جنازه ایشان در تاریخ ۲ آذر در بهشت جواد ائمه برگزار شد. ایشان در روز ۲۸ آبان در خیابان مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت.

پیشنهاد میکنیم ببینید : هستی نارویی دختر 7 ساله زاهدان کیست و کشته شدن و مرگ

چند روزی شبکه ها و رسانه های فارسی زبان خارج از کشور از جمله بی بی سی و ایران اینترنشنال  نامش را تکرار میکنند و گفته میشود در روز گذشته فوت کرده است.

لازم به ذکر است این خبر توسط رسانه های کشورمان تایید نشده است و حرف و حدبث و شایعاتی در مورد امیرجواد اسعد زاده گفته می شود. شبکه و رسانه های فارسی زبان بیگانه درباره مرگ  امیرجواد اسعد زاده روایات و حرف و حدبث های مختلفی را مطرح کرده اند که صحت و سقم آن قابل اعتماد و استناد نیست.

هنوز رسانه‌های رسمی کشورمان به خبر امیرجواد اسعد زاده واکنش نشان نداده‌اند.باید ببینیم که رسانه های رسمی درباره فوت و مرگ امیرجواد اسعد زاده چه گزارشی می دهند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا