بیوگرافی

بیوگرافی امیر نصر آزادانی و همسرش کیست و حکم اعدام فوتبالیست بازیکن تراکتور

امیر نصر آزادانی از فوتبالیست های ایرانی بوده که سابقه بازی در تراکتورسازی تبریز را دارد نام او زمانی رسانه ای شد که خبر حکم اعدامش در فضای مجازی پیچید.

* یکی از این پرونده‌ها که اخیرا برخی رسانه‌ها روی آن مانور می‌دهند، مربوط به امیرنصر آزادانی از متهمان حادثه محله میدان نگهبانی خانه اصفهان است.

* امیر نصر آزادانی در این پرونده با رای قاضی به اتهام عضویت در دسته‌جات غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس تعزیری، برای اتهام اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت به ۵ سال حبس تعزیری و برای اتهام معاونت در محاربه به تحمل ۱۶ سال حبس تعزیری محکوم شد.

* برخی رسانه‌ها با جمع محکومیت‌های صادره مدعی شده‌اند این فرد به ۲۶ سال حبس محکوم شده است، این در حالی است که در چنین شرایطی درصورت تایید حکم از سوی دادگاه تجدید نظر، متهم مجازات اشد (۱۶ سال حبس) را تحمل خواهد کرد.

بیوگرافی امیر نصر آزادانی کیست و حکم اعدام فوتبالیست بازیکن تراکتور

بیوگرافی امیر نصر آزادانی فوتبالیست

حواشی و جنجال امیر نصر آزادانی بازیکن فوتبال کشورمان به همراه سوابق بازی در تیم تراکتور و پیج اینستاگرامش را در ادامه مطلب ببینید.امیر نصر آزادانی در هجدهم بهمن ماه سال ۷۴ در استان اصفهان به دنیا می آید او در تیم سپاهان اصفهان در لیگ جوانان فوتبالش را آغاز کرده است.

بیوگرافی امیر نصر آزادانی کیست و حکم اعدام فوتبالیست بازیکن تراکتور
امیر نصر آزادانی یکیاز فوتبالیست‌هایی می باشد که در حال حاضر در هیچ تیمی حضور ندارد و برای آخرین بار در دسته اول کشور بازی می کرد.او سابقه حضور و بازی در تیم‌های تراکتورسازی تبریز و راه‌ آهن را داشته است.

شروع فعالیت

امیر نصر آزادانی فوتبالش را با یکی از تیم‌های اصفهان به نام سپاهان اصفهان شروع کرده است و در تیم جوانان باشگاه سپاهان اصفهان در پست هافبک و مدافع بازی کرده است.اما در حال حاضر در هیچ تیمی حضور ندارد و صاحب هیچ تیم نمی باشد و به عنوان یکی از بازیکنان آزاد محسوب شده است او در سال ۱۳۹۴ تجربه بازی در لیگ برتر کشور را همراه با تیم راه آهن داشته است.

بیوگرافی امیر نصر آزادانی کیست و حکم اعدام فوتبالیست بازیکن تراکتور

برای تیم راه آهن در دو بازی به میدان می‌رود و در ادامه نیمکت‌نشین می‌شود و در نهایت در سال ۱۳۹۵ به تیم تراکتورسازی تبریز می‌رود و در ۱۴ بازی در این باشگاه بازی می کند و دوگل را نیز به ثمر می‌رساند امیر نصر آزادانی تا سال ۱۳۹۸ در تیم تراکتورسازی تبریز حضور داشته است.

بیوگرافی امیر نصر آزادانی کیست و حکم اعدام فوتبالیست بازیکن تراکتوراو در ادامه کارش به تیم گل ریحان تبریز می پیوندد و در این تیم نمی‌تواند عملکرد خوبی از خودش به نمایش بگذارد و در نهایت از این تیم جدا می شود.امید نصر آزادانی بیشتر از سه سال است که به عنوان بازیکن آزاد محسوب شده است و هنوز با هیچ یک از تیم ها و باشگاه ها قرارداد نبسته است.

پیشنهاد میکنیم ببیند :

شزنی دروازه بان تیم لهستان کیست و پیج اینستاگرام

ابوالفضل جلالی جوان ترین بازیکنان ملی ‌پوش فوتبال و حواشی

بیوگرافی فاطمه عادلی فوتبال و مجتبی فدایی و حواشی

زمانی که در تیم تراکتورسازی تبریز حضور داشت در نیم فصل اول با مصدومیت روبرو شد و از ناحیه پارگی رباط صلیبی روبرو شده و نتوانست رقابت‌های لیگ برتر را ادامه دهد او پس از سپری کردن درمان های اولیه امروز تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

بیوگرافی امیر نصر آزادانی کیست و حکم اعدام فوتبالیست بازیکن تراکتوربنابراین چون امیر نصر آزادانی تا پایان فصل نمیتوانست در تیمش حضور پیدا کند نام او را از لیست بازیکنان تیم نیم فصل شان خط میزنند و او را از تیم خارج می کنند.او بعد از به پایان رسیدن دوران درمانش در تمرینات تیم حاضر می شود تا بتواند خودش را برای سال آینده و حضور در تیم تراکتورسازی آماده کند.امیر نصر آزادانی بعد از به پایان رساندن دوران خدمت سربازی و با توجه به تمدید قرارداد همچنان در تیم تراکتورسازی قرار خواهد داشت.

حکم نهایی زندان

امیرنصرآزادانی فرزند محمد متهم ردیف چهارم پرونده  به اتهام عضویت در دسته‌جات غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور به 5 سال حبس تعزیری، برای اتهام اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت به 5 سال حبس تعزیری و برای اتهام معاونت در محاربه به تحمل 16 سال حبس تعزیری محکوم شد.

سهیل جهانگیری فرزند عبدالحسین متهم ردیف پنجم پرونده از بابت اتهام اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت داخلی کشور به 2 سال حبس تعزیری  با احتساب ایام بازداشت محکوم شد.

برای جابر میرهاشمی فرزند  هاشم متهم ردیف ششم این پرونده نیز حکم برائت صادر شده است.

این احکام اولیه بوده و در دیوان عالی کشور قابل فرجام خواهی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا