بیوگرافی

بیوگرافی ایوب پایداری مالک و مدیر و صاحب بستنی میهن و همسر و فرزندان + عکس

بیوگرافی مدیر مالک بستنی میهن ایوب پایداری بستنی فروشی که با گاری بستنی می فروخت توانست کارخانه بستنی میهن را تاسیس کند و به یکی از ثروتمندترین افراد تبدیل شود.

بیوگرافی ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن و همسر و فرزندان + عکس

بیوگرافی ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن

آقای علی ایوب پایداری که یکی از بزرگترین تولید کنندگان لبنیات و بستنی در ایران هستند. ایشان در سال ۱۳۳۵ در روستایی به نام کندرود رود که صوفیان شهر شبستر که در استان آذربایجان شرقی قرار گرفته است به دنیا می آیند.

بیوگرافی ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن و همسر و فرزندان + عکس

 دوران کودکی

در یک مصاحبه و گفتگو در مورد دوران کودکی اش حرف هایی زده و گفته است که خانواده من مانند اکثر مردم روستا کارهای از قبیل دام پروری باغداری و کشاورزی مشغول بودند. در مورد محل زندگی شان می گوید من در دامنه کوهستان” میشو” در یک خانه روستایی بزرگ شده ام.

بیوگرافی ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن و همسر و فرزندان + عکس

 

 مصاحبه و گفتگو

 

 

ایوب پایداری در صحبت هایش چنین می گوید که من در دوران کودکی یاد گرفتم که همیشه باید به استعداد و توانایی خودم تکیه کنم و هیچگاه اجازه نده  تلاطم ها و دشواری های زندگی باعث تغییر سرنوشتم بشوند. او می گوید زمانی که ۱۵ سالم بود درس خواندن را رها کرده و به تهران آمدم و در یک مغازه شیرینی فروشی با یکی از دوستانم مشغول به کار کارگری شدم.

همچنین ببینید : بیوگرافی دکتر رسولی رئیس دانشگاه شریف و همسر و دخترش + عکس

چگونه کار کردن در شیرینی فروشی برای من بسیار سخت و سنگین بود اما من به خاطر درآمد و چوبی که به دست می آوردم هیچگاه ناراحت نبودند و از کار کردن با لذت می بردم من وقتی پولم را می گرفتم خیلی خوشحال میشدم و ثمره کارم را میدیدم.

 

 

 

من علاقه بسیار زیادی به این داشتم که خودم را به درجات بالاتر برسان صنم و به همین دلیل در چند بار گاه بستنی سازی و شیرینی پزی فعالیت خودم را ادامه دادم در طول زمان فعالیت هایم دستمزدم هم بیشتر می شد اما من در پیچ بیشتر از اینها بودم.

بیوگرافی ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن و همسر و فرزندان + عکس

البته باید ذکر کنیم که آقای علی ایوب پایداری کار خودش را در زمانی که نوجوان بود با فروختن بستنی با یک کاری شروع کرده بودند. او بعد از گذشت سال‌ها و با تلاش و کوشش فراوان آن توانست یک مجتمع صنایع غذایی با نام میهن را که در ابتدا کارگاه نسبتاً کوچکی بود به یکی از بزرگترین کارخانه های تولید بستنی و لبنیات در ایران تبدیل کند.

بیوگرافی ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن و همسر و فرزندان + عکس

پایداری می گوید در زمان بچگی بستنی خیلی علاقه داشتم در زمانی که با خانواده ام به شهر می رفتیم بستنی امتحان کردم ایشان می گوید در آن زمان بستنی یخی بود و کیفیتی مثل بستنی های الان نداشت اما برای بچه های آن زمان بسیار خوشمزه جذاب و دوست داشتنی بود من از همان زمان تصمیم گرفتم که از کارگاههای تولید بستنی یکی از یخچال های دسته سیار شماره اطلاعیه کنم و با گشتن در خیابانها بستنی بفروشم.
ایشان از سال ۵۴ مغازهای در در منطقه اسلامشهر کرایه می کنند مشروب تولید بستنی های چوبی می کند در آن زمان بستنی ها به صورت دستی ساخته می شوند و بسیار دشوار بود.

بیوگرافی ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن و همسر و فرزندان + عکس

البته در ابتدای کار سختی های فراوان کشیده بودن آنها باید مواد بستنی را درون قالب هایی که با دسته کار می کرده بعد در محلولهای سرمازا گذاشته و چوب گذاری می کردند تا آنها را در جاهای بگذارند که یخ میکنه بعد از بعد از یخ زدن بستنی آنها را از قالب جدا کرده و  دوباره با دست، دسته بندی می کردند ایشان در مورد بی کیفیت بودن بستنی ها درآن زمان بسیار فکر می کرده و دوست داشته محصولاتش کیفیت بالاتر داشته باشد.

بیوگرافی ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن و همسر و فرزندان + عکس

آقای پایداری بعد از مدتی مغازه کوچکش را تبدیل به یک کارگاه کوچک میکند و در واقعی کارگاه نیمه صنعتی را با مغازه تعویض کرده پایدار همچنین با یک خاور که یخچال داشته خودش را به شهرهای اطراف می فرستد.

اولین کارخانه

علی به پایداری بعد از اولین کارخانه تولید صنعتی بست بستن در اسلامشهر شهر تاسیس می کند و بعد از مدتی به اروپا سفر می‌کند و از شرکت‌هایی ماشین آلات صنعتی در تهیه بستنی بوده است دیدن کرده از آنها درخواست می کند که برای تهیه بستنی که به روش اکسترودری وتونل انجماد تهیه می شوند را به او نشان بدهند.

بیوگرافی ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن و همسر و فرزندان + عکس

اکنون بستنی میهن یکی از برندهای معتبر می‌باشد و توانسته در سال ۷۵ بعد از از موفق شدن در تولید بستنی با کیفیت برای تهیه محصولات لبنی نیز اقدام کند و در بین سالهای ۷۵ تا ۷۶ کار تهیه شیر استریل شده را شروع کرده اند.

همچنین ببینید : بیوگرافی سردار سید علی موسوی فرمانده اطلاعات سپاه سلمان زاهدان

و بسیار تولیدات و اقدامات دیگری آقای پایداری انجام دادند که ایشان در یک گفتگوی این چنین بیان می کند که من میهن را درخت تناور میبینم که هر روز رو به رشد می باشد و برکت و بار بسیاری تولید می کند. و در هر روز تعداد افرادی که از سایه و میوه این درخت بهره می گیرند اضافه تر می شود من همیشه به آینده امیدوار بوده ام من در گذشته سخته های زیادی را تحمل کردم اما اکنون تمام این دشواری ها تمام شده است ست و نباید به به زمان قبل برگردم و من هم این راه را با اشتباهات کمتر طی خواهم کرد.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا