خبر جدیدمعرفی فیلم و سریال

بیوگرافی بازیگران سریال آتش سرد با نقش + اسامی و داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال آتش سرد با نقش و اسامی و داستان و عکس،سریال آتش سرد با تهیه‌کنندگی علی مهام کارگردانی رضا ابوفاضلی و قلم و نوسیدگی نازنین فرخلو و محسن سرتیپی می باشد با بازیگران و بیوگرافی و زندگی خصوصیاشان در این صفحه مشاهده فرمایید.

بیوگرافی بازیگران سریال آتش سرد با نقش + اسامی و داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال آتش سرد با نقش

سریال آتش سرد کار به کارگردانی رضا ابوالفضلی و تهیه کنندگی علی مهام آتش سرد کار است که نویسندگی آن را آقای محسن سرتیپی و نازنین فراهانی لو و کارگردانی این مجموعه را رضا ابوالفضلی و علی مهام تهیه کننده سریال بوده است گفته می‌شود این سریال قرار است از شبکه دو سیما به روی آنتن برود.

بیوگرافی بازیگران سریال آتش سرد با نقش + اسامی و داستان و عکس

بازیگرانی چون پرویز فلاحی پور، فریبا متخصص، عبدالرضا اکبری، جعفر دهقان، مهسا کرامتی مهدی سلوکی، پویا امینی، بهزاد خداویسی، مریم موسویان، سارا احمدیانی، یلدا قشقایی، شیوا خسرومهر، مرتضی ضرابی، پرهام امینی، کامران ملکی، حمید عرب سرخی،ستاره حیدرآبادی، امیرعلی موسوی، رومیسا طاهری، میلاد شوریده ،حمید شب شاهد احمدلو و نسیم سروش و برخی دیگر از بازیگران در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان با نقش

سریال آنتن پژمان جمشیدی کی پخش میشود؟

بیوگرافی میترا رفیع بازیگر(نقش الناز در سریال بی همگان)

کار بازنویسی فیلمنامه را آقای نادر برهانی مرند و مهدی میرباقری و تصویربرداری این مجموعه مدیریتش بر عهده آقای علیرضا تقوی و مدیر صدابرداری روح‌الله جعفربیگلو بوده است دستیار اول کارگردان داوود بابایی و دسته دوم شان میلاد ایمانی بوده است.

خلاصه داستان

خلاصه ای از داستان آتش سرد چنین آمده است که فرید پدر و مادرش را در یک حادثه از دست میدهد و وارث نیمی از از کارخانه های بزرگی میشود.محسن تاجیک شوهر عمه فرید که قیم قانونی می باشد دستگاهی شدن حسابهای کارخانه متعلق می شود و….

درباره پسری به نام فرید است و مضمون اصلی سریال در رابطه با یتیم‌نوازی، توجه به یتیم و آموزه‌های دینی در این خصوص است. بازی دو شخصیت اصلی که در تقابل با یکدیگر هستند را پرویز فلاحی‌پور و عبدالرضا اکبری عهده دارند.

در خلاصه داستان آمده: فرید پدر و مادرش را در یک حادثه از دست داده و وارث نیمه از کارخانه های بزرگ است. محسن تاجیک، شوهر عمه فرید که قیم قانونی اوست متوجه دستکاری در حساب‌های کارخانه می‌شود و …

محسن با بازی پرویز فلاحی‌ پور در این سریال صاحب یک گلخانه است. او چند سالی در جبهه بوده و موج انفجار در جنگ او را گرفته‌است و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. از طرفی او قیم پسری است که ماجراهایی را در پی دارد

خواننده سریال

ترانه آتش سرد سکه خواننده تیتراژ این سریال سالار عقیلی معرفی شده است شعر محمد مهدی سیار و تنظیم دانیال سالاری و علی وانیار ساخته شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال آتش سرد با نقش + اسامی و داستان و عکس

بیوگرافی عبدالرضا اکبری

عبدالرضا اکبری در ۱۴ فروردین ۱۳۳۲ در کرمان استان کرمان متولد شد و حرفه ای بازیگری و هنرپیشگی می باشد، او دارای دو فرزند به نام عرفان اکبری و پندار اکبری که پندار خودش نیز بازیگر می باشد، ایشان مدرک دیپلم تجربی دارند، فعالیت خود را در سال ۱۳۴۷ از نوجوانی در کانون پرورش در گروه تئاتری بازی میکرد،اولین استاد ایشان داریوش مودبیان و بعد از آن بازیگر مشهور و معروف بهزاد فراهانی میباشد فعالیتهای ایشان در سال ۱۳۶۳و تا حال حاضر توانست در فیلم سینمایی و سریال ایفای نقش کنند.

بیوگرافی بازیگران سریال آتش سرد با نقش + اسامی و داستان و عکس

مصاحبه با عبدالرضا اکبری در مورد سریال معروف فاخته

مهم‌ترین عاملی که باعث شد بازی در مجموعه فاخته را بپذیرید، چه بود؟من همکاری‌های خوبی از گذشته با گروه تولید این مجموعه داشتم و زمانی که بازی در این مجموعه به من پیشنهاد شد با خواندن فیلمنامه و نقشی که برای من انتخاب شده بود بازی در نقش منصور را پذیرفتم.آماده نبودن فیلمنامه مشکلی است که بیشتر آثار تلویزیونی با آن دست به گریبان هستند،‌ این مشکل کار را برای شما سخت‌تر نمی‌کند؟

اگر فیلمنامه قبل از تصویربرداری آماده باشد بدون شک بسیار بهتر است، اما در بسیاری از کارها معمولا شخصیت‌ها، داستان و بخش‌هایی از فیلمنامه مشخص می‌شود و فیلمنامه هم به مرور نوشته می‌شود.اگر فیلمنامه این مجموعه بموقع می‌رسید، ما با توجه به زمانی که داشتیم تلاش می‌کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. البته باید این را هم مد نظر داشت که در این شرایط، بازیگر فرصت ندارد روی نقش تمرکز بیشتری داشته باشد یا حتی تمرین کند و این مساله نه ‌تنها روی بازی‌ها که روی کار هم اثر می‌گذارد و ما در نهایت با یک کار شتابزده روبه‌رو می‌شویم. هر چند کارگردان سریال فاخته همه تلاش خود را به‌کار‌گرفته تا اثری خوب و قابل دفاع‌ به نمایش بگذارد.

بیوگرافی فریبا متخصص

فریبا متخصص در سال ۱۳۴۰ در یک مهر ماه در شهر بروجرد به دنیا آمد، ایشان دارای پنج خواهر و یک برادر می باشد، فرزندش پوریا بور بهرامی می باشد، فعالیت خود را در سال ۱۳۶۰ در رادیو و تلویزیون آغاز کرد و در سال ۱۳۹۰ ۱۷۰ پا به عرصه بازیگری نهاد، ایشان برنده سیمرغ بلورین در تئاتر در سی و چهارمین جشنواره فجر بهترین بازیگر زن میباشد،
در فیلم سینماهای شب مکافات، شنگول و منگول، خواب زمستانی، زیر سقف دودی، پشت دیوار سکوتف سیب سرخ حوا، روزی که خواستگار آمد، ماه پیشونی و در سریال خانگی شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی پرویز فلاحی پور

پرویز فلاحی پور یکی از بازیگران سریال آتش سرد در سال ۱۳۳۶ در تهران به دنیا می آید بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان می باشد و در رشته زبان انگلیسی فارغ التحصیل شده است حسن فتحی یکی از نقش های اصلی سریال شب دهم را به پرویز فلاحی پور داده بود و پرویز فلاحی پور به قدر خوب بازی کرده بود که در میان مردم به شهرت فراوان رسید در ادامه های سریال هایی مانند مرد هزار چهره، گلهای گرمسیری، شهرزاد و دلنوازان نیز نقش آفرینی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال آتش سرد با نقش + اسامی و داستان و عکس

بیوگرافی مریم موسویان

مریم موسویان بازیگر دهه ۷۰ می باشد که در تئاتر و نویسندگی در کنار بازیگری معروف و مشهور شده است،از زندگی شخصی این بازیگر اطلاعات زیادی در دست نیست ایشان داذای یک برادر از کوچکتر به اسم مهدی می باشد. مریم موسویان در عرصه تئاتر فعالیت و روی صحنه نمایش شروع به حرفه بازیگری کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال آتش سرد با نقش + اسامی و داستان و عکس

این بازیگر جوان در سریال جشن سربرون که در سینما و صدا سیما بازی کرد معرفی شد در سریال شاهرک هنوز از صدا و سیما پخش نشده ایفای نقش کرد در نمایشنامه الیور توئیست که کاری از حسین پارسایی بود به روی صحنه تئاتر رفت.

بیوگرافی مهسا کرامتی

مهسا کرامتی که در سال ۱۳۶۳ در تهران متولد شد ایشان فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی می باشد زمانی که ۶ سال ۶ ساله بود در سال ۱۳۶۹ در فیلم سینمایی تویی که نمیشناختمت ایفای نقش کرد تا اینکه در سال ۱۳۸۰ درس در سریال خط قرمز از شبکه سه سینما صدا و سیما پخش شد ایفای نقش کرد خط قرمز کاری از قاسم جعفری بود که با این کار معروف و مشهور شد منصور کرامتی در فیلم سینمایی های بهنام قدمگاه خانه ابری مصائب دوشیزه و چاقی ایفای نقش کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال آتش سرد با نقش + اسامی و داستان و عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا