خبر جدیدمعرفی فیلم و سریال

بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان با نقش + داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان با نقش و داستان و عکس،سریال بی همگان سریال به کارگردانی بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی و نویسندگی علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی زندگی خصوصی بازیگران را در این صفحه مشاهده فرمایید.

بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان با نقش و داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان با نقش

بیوگرافی و بازیگران سریال بی همگان تصاویر منتشر شده از بازیگران این مجموعه
بی همگان سریال ایست که به تازگی از شبکه سه سیما پخش شده است با ما باشید برای آشنایی بیشتر با بازیگران مجموعه سریال بی همگان سریال بی همگان که یک سریال اجتماعی و خانوادگی می باشد. کاری از آقای بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی داستان مجموعه درباره پسر و دختری است که قصد ازدواج باهم را دارند اما مسائل و دشواری ها مشکلات مختلفی دوره مسیر آنها قرار دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان با نقش + داستان و عکس

کاوه خداشناس مهدی سلطانی،سمیرا حسن پور،کاظم هژیرآزاد،نسرین بابایی،سپند امیرسلیمانی،مهدی ماهانی،میترا رفیع ،مهسا باقری،محمد صادقی و برخی دیگر از بازیگران کشورمان در این مجموعه نقش آفرینی کردند.

همچنین ببینید : سریال آنتن پژمان جمشیدی کی پخش میشود؟

سریال بی همگان یک مجموعه ۳۷ قسمتی می باشد که کاری به نویسندگی علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی این دو از نویسندگان برجسته کشورمان میباشند که توانستند تاکنون آثار برجسته و موفقی را عرضه کنند یکی از سریال های پرطرفدار آوای باران که در سال ۱۳۹۲ از شبکه سه پخش میشد و مجموعه عاشقانه که از شبکه نمایش خانگی منتشر می شد کار این دو می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان با نقش و داستان و عکس

مسعود شریفی، علیرضا درویش، بردیادیانت،محمد حیدری،بهنام مومنی،هادی قمیشی امیرحسین آصفی،یاسین مسعودی، علی اصغر رضایی،مجید اکبری نیز در سریال بی همگان حضور داشتند.

بیوگرافی زهره فکور صبور

زهره فکور صبور از بازیگرانی که در سریال بی همگان نقش آفرینی کرده بود که پس از مرگ او خانم کمند امیر سلیمانی از تیر ماه سال جاری به گروه بازیگران پیوسته و به جای مرحوم زهره فکور صبور نقش‌آفرینی کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان با نقش و داستان و عکس

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی در شانزدهم خرداد ماه سال ۵۲ در تهران به دنیا می آید او در رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شده است و زمان کودکی وارد دنیای بازیگری وی شده است.کمند امیرسلیمانی دختر آقای سعید امیرسلیمانی چه یکی از بازیگران پیشکسوت و باتجربه سینما و تلویزیون ایران بوده است می باشد مادر ایشان خانه دار می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان با نقش و داستان و عکس

خانم امیر سلیمانی برای اولین بار در سریال هزاردستان در سن پنج سالگی تجربه حضور در جلوی دوربین برداشته و به درخواست علیرضا حاتمی در نقش کوتاه لیلا حاتمی این هم بازی بوده است است بعد از این روبه در سال ۵۹ در نمایش سنجاب ها وارد عرصه تئاتر میشود.

همچنین بینید : بیوگرافی بازیگران سریال آفتاب پرست با نقش ها

کمند امیرسلیمانی سالگی در یک مجموعه به نام مخمصه بازی می کند و سه سال بعد از آن در فیلم ترنج ایفای نقش می‌کند و حضورش در سینما را تجربه می کنم،کمند امیرسلیمانی در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرد در سریال پدر سالار که در سال ۷۴ ساخته و پخش شد در نقش آذر عروس اصطلاح خان تبدیل به یک چهره معروف می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان با نقش و داستان و عکس

کمند امیرسلیمانی با آقای عامری که عکاس بوده و در امارات زندگی میکرده ازدواج می کند و یک پسر به نام ایلیا دارد پس از ازدواج می کند حدود ۶ به امارات می رود و در آنجا زندگی می کند اما بعد از مدتی برای ادامه کارهای هنری خودش به ایران می آید گفته می شود چند سال پیش و از همسرش جدا شده است.

بیوگرافی کاوه خدا شناس

کاوه خداشناس که در پنجم آبان ماه سال ۵۹ در تهران به دنیا می آید فرزند سوم خانواده می باشد و اصلیت آنها دماوند نیست برادران کاوه خداشناس اهل فرهنگ و موسیقی می باشند فال قران دیپلم تجربی دارد و در رشته نمایش در دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران تحصیلاتش را ادامه دادند.

بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان با نقش و داستان و عکس

قبل از ورود به دانشگاه در فعالیتهای هنری که داشته در نمایش هو دهد به کارگردانی منصور خلج آغاز به کار کرد.او در سال ۸۲ در یک فیلم سینمایی به نام خداحافظ رفیق کاری به کارگردانی بهزاد بهزادپور وارد دنیای سینما می شود.

بیوگرافی میترا رفیع

بیوگرافی میترا رفیع در سریال بی همگان نقش الناز را در عهده گرفته است میترا رفیع در ۱۲ آذر ۷۳ در تهران به دنیا آمده است لیسانس و فوق لیسانس بازیگری خودش را از دانشگاه هنر تهران دریافت کرده است میدان رفتی فعالیت خودش را با تئاتر شروع می کند.

جوایز و افتخارات

درخشش در هنرپیشگی ،بازی و اجرای زیبا و مسلط ایشان منجر به دریافت متعدد از طرفه جشنواره های مخلتف شد.

از جوایزی که او تا الان کسب نموده  ، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

جایزه بهترین بازیگر زن برای نمایشِ «خیابانی» از جشنواره فجر(سال 1386)
جایزه بهترین بازیگری زن از جشنواره تئاتر تک نفره نیاوران(سال 1385)
جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر دانشگاهی(سال 1391)
جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره مونولوگ دانشگاه های هنر(سال 1392)
جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره مونولوگ دانشگاه های هنر(1392)

بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان با نقش و داستان و عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا