بیوگرافیمعرفی فیلم و سریال

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با عکس و نقش + اسامی و داستان

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش واسامی و داستان و عکس،سریال رعد سریالی پلیسی می باشد که از شبکه یک صداوسیما هر شب ساعت 22 و 15 دقیقه پخش می شود، بیوگرافی بازیگران و زندگی خصوصی آنها را دراین صفحه مشاهده کنید.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش + اسامی و داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال رعد

سریال عملیات رعد سریال پلیسی،شبکه یک سیما منتشر شده است. سریال رعد به کارگردانی آقای اصغر نعیمی و علی یاور کار تهیه کنندگی این مجموعه بر عهده دارد. این سریال چهاردهم مهرماه و با آغاز هفته نیروی انتظامی از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه ازشبکه یک سیما منتشر و بر روی آنتن می‌رود.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش + اسامی و داستان و عکس

خلاصه داستان

سریال عملیات رعد کاری به کارگردانی اصغر نعیمی می باشد که در ۱۰ قسمت موسسه ناجی هنر شده است تهیه کننده مجموعه میباشد سریال در مورد پرونده های هیجانی که در عملیات های یگان ویژه فراجا صورت می گیرد اشاره می کند به طور خلاصه موضوع فیلم در مورد یک گروه تروریستی است که ضد تخریب و با ایجاد ناامنی قصد دارم که امنیت ایران را بر هم بزنند گروه عملیات ویژه ساکت نمی نشیند من یک تیم ویژه با نام نوپو برای مبارزه و دستگیری گروه تروریست وارد عمل میشود.

پیشنهاد میکنیم ببینید تیزر سریال عملیات رعد

بازیگران سریال عملیات رعد

مجید واشقانی، مهدی زمین پرداز، شهروز ابراهیمی، مهشید جوادی و معصومه بافنده ارسطو خوشرو هادی دیباجی بازیگران این سریال میباشند. گفته می شود کماکان کار تصویربرداری این سریال در شهر تهران ادامه دارد و به طور همزمان صدا گذاری ها و تدوین این مجموعه انجام می باشد.

کارگردان سریال عملیات رعد

اصغر نعیمی در سال 1352 در تهران متولد شدند. ایشان از سن شانزده سالگی به عنوان نویسنده و منتقد در روزنامه و نشریه‌‎های زیادی فعالیت مطبوعاتی داشتند.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش + اسامی و داستان و عکس

اصغر نعیمی مدتی برنامه ریز و دستیار کارگردان بوده و با کارگردانان معروف و سرشناسی همچون فریدون جیرانی،کیانوش عیاری، سیروس الوند، احمد امینی و کیومرث پور احمد همکاری داشتند.

همچنین ببینید : بیوگرافی بازیگران سریال آتش سرد با نقش +عکس خصوصی

اصغر نعیمی کارگردانی فیلم‌های : سایه‌های موازی (۱۳۹۳)،هایلایت (۱۳۹۶)، سلام بر عشق (۱۳۸۸)، بی وفا (۱۳۸۵) و نویسندگی آثاری همچون آس و پاس (۱۳۹۴)، آپاچی،و زندگی خصوصی (۱۳۹۰) و مستانه (۱۳۹۳) را در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی مجید واشقانی

مجید واشقانی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان می باشد که در ششم خرداد ماه سال ۵۹ در تهران به دنیا آمده است. مجید واشقانی در سال ۷۸ پا به عرصه هنر نهاد و کارش را آغاز کرده است مهندسی متالوژی تحصیلاتش را به پایان رسانده است.مجید واشقانی برنده جایزه بهترین این بازیگر داستان بلند ملی برای حضور در فیلم بزرگ راه می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش + اسامی و داستان و عکسشروع فعالیت

در سالهای ۷۷ و ۷۸ با شرکت کردن در کلاسهای بازیگری مرحوم امین تارخ کتاب دنیای هنر بازیگری میگذارد آموزش هایی که در این کلاس ها می بیند باعث می شود وارد شد کار حرفه ای بازیگری بشود.ایشان توانست در سریال مسیر انحرافی نقش آفرینی می کند و به شهرت فراوانی برسد.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش + اسامی و داستان و عکسمجید واشقانی در سریال هایی مثل زیر هشت که در سال ۸۹ ساخته شده و همچنین مسیر انحرافی در سال ۹۰ تبدیل به یکی از چهره های شناخته شده در در عرصه بازیگری بشود. در سریال هوش سیاه ماتادور انقلاب زیبا میکائیل و آمین در نقش های پلیسی بازی کرده و به شهرت رسید.

همچنین ببینید : بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان با نقش + عکس ها جنجالی خصوصی

مجید واشقانی در سریال سرنوشت که در چهار فصل منتشر شد در نقش منصور افشار حضور داشته است او همچنین در برنامه شب های مافیا و جوکر حضور پیدا کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش + اسامی و داستان و عکس

بیوگرافی مهدی زمین پرداز

مهدی زمین پرداز یکی از بازیگران تئاتر و تلویزیون و سینمای کشورمان می باشد مهدی زمین پرداز برای اولین بار در مستند آخرین روزهای زمستان حضور داشته است محمدحسین مهدویان همکاری ادامه پیدا کرد در فیلم ماجرای نیمروز در نقش مسعود حاضر شد و بعد از آن در فیلم لاتاری نقش را برعهده گرفت. برای اولین بار در فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است “حضور به عمل آورد.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش + اسامی و داستان و عکس
مهدی زمین پرداز در بیست و سوم شهریور سال ۱۳۶۰ متولد شده است در سال ۱۳۸۲ وارد عرصه هنر شده است او او در تهران متولد شده است و توانسته مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی خودش را از دانشگاه سینما و تئاتر دانشکده هنر دریافت کند.

شروع فعالیت

البته باید گفته شود که از سال ۱۳۷۳ در کانون فرهنگی هنری مطهری زمانی که ۱۳ سال داشت کار اجرا برای کودکان مدارس آغاز کرده بود و در صحنه تئاتر نقش آفرینی کرده بود بعد از حضور در دانشگاه آزاد برای ادامه تحصیلات در رشته بازیگری در سال ۷۹ در گروه های مختلفی مانند پاییز،هفت سبز، فریاد، راویان ایران عضو شد فعالیت های هنری اش را ادامه داد.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش + اسامی و داستان و عکس

در سال ۷۴ توانست دیپلم افتخار و مقام اول جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را زمانی که تنها ۱۴ سال سن داشت نصیب خود کند از آن زمان تاکنون توانسته در جشنواره های تئاتر افتخار آفرین باشد.

همچنین ببینید : بیوگرافی میترا رفیع بازیگر(نقش الناز در سریال بی همگان) اینستاگرام

لازم به ذکر است که بگوییم در کنار بازیگری مدتی به کارگردانی تئاتر مشهور بود و همچنین نویسندگی فیلم های کوتاه و مستند حضور دارد.

بیوگرافی شهروز ابراهیمی

شهروز ابراهیمی سال 1356 در چهاردهم اردیبهشت ماه در تهران متولد شده، ایشان دریک خانواده 5 نفره فرزند اول است و داری دو برادر دوقلو و پدر ایشان بازنشسته ارتش می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش + اسامی و داستان و عکس

ایشان به واسطه‌ی پدرش به گروه تئاتر ارتش باتوجه به علاقه‌اش به بازیگری در گروه ارتش کار نمایش را انجام می دهد و شروع کارش از دبیرستان می باشد.شهروز ابراهیمی دانشجوی رشته تئاتر است. ولی بعد از یک مدت انصراف می دهد.ایشان از سن 21 سالگی به عنوان دستیار تهیه کننده با مرحوم رضا صفدری در مجموعه شب‌های تابستان کار می کند و بعد از آن نیز دستیار آقای قاسم جعفری در سریال کاشانه شد.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش + اسامی و داستان و عکس

ایشان در کلاس های بازیگری صدا و سیما در سال  1378  شرکت کردند. و  توانستند زیر نظر علی چراغی و مرحوم  رضا خندان آموزش ببینید. و برای اولین بار بازیگری جلوی دوربین با بازی در فیلم آخر بازی به کارگردانی آقای همایون اسعدیان را تجربه کرد.

بیوگرافی معصومه بافنده

معصومه بافنده در سال ۱۳۵۸ در تهران متولد شد. ایشان فارغ التحصیل کارشناسی رشته‌ی روانشناسی می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش + اسامی و داستان و عکسمعصومه بافنده در فیلم و سریال های زیادی از جمله آقای مدیر،خانه پدری، از ما بهترون،تله فیلم دوران سرکشی، این راهش نیست،دوباره زندگی،وقت اضافه، این پرونده مختومه نیست، سریال ساختمان ۸۵،زیر گنبد و کلیسا همیشه داماد ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش + اسامی و داستان و عکس

بیوگرافی مهشید جوادی

مهشید جوادی در سال  1374 دوم بهمن ماه در ارومیه متولد شد. ایشان در یک خانواده چهار نفره و اولین فرزند خانواده می باشد و دارای یک برادر دارد. ایشان فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی می باشد و ایشان در کلاس‌های خبرنگاری و گویندگی در سن  14 سالگی شرکت کرد و بعد از مدتی کار هنر پیشگی و بازیگری را با اجرای تئاتر آغاز کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش + اسامی و داستان و عکس

او در سن 20 سالگی با بازی سریال «حورمت»  درشبکه وارد شبکه استانی ارومیه صدا و سیما شد و بعد از آن در مجموعه‌ای با محوریت دریاچه ارومیه در سال 95 با نام «دریا» ایفای نقش کرد. در فراخوان آقای جوادی بازیگری سریال جواد افشار پذیرفته شد و در سال 1396 با سریال «آنام» در نقش جوانی مارال جلوی ایفی نقش کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش + اسامی و داستان و عکس

مهشید جوادی یکی از خود شناسی‎‌های زندگی‌اش را همکاری با جواد افشار را عنوان می کند. او در مورد با سریال مارال ای چنین می گوید: عاشقانه دوست داشت و برای ایفای نقش خود نحوه دوشیدن شیر گاو را بخاطر اینکه بتواند بازی قوی داشته باشد را یاد گرفت.

همچنین ببینید : بازیگر نقش مژگان در سریال آفتاب پرست کیست + عکس جنجالی

مهشید جوادی در سریال «بچه مهندس» در فصل سوم و چهارم در نقش مرضیه توفیقی مقدم ایفای نقش کرد و در مجموعه و سریال نوار زرد 2 بازی کرد.مهشید جوادی به موسیقی سنتی علاقه دارد. و ایشان بیشتر دوست دارد در خلوت و تنهایی خود بوذه و در کنار  هنر پیشگی و بازیگری، در رشته نقاشی رنگ روغن روی مقوا شده،و نیز می گوید تصمیم دارم در رشته فیزیک ادامه تحصیل بدهم.

بیوگرافی ارسطو خوش رزم

ارسطو خوش رزم در سال 1363 در 6 تیرماه ذر تهران به دنیا آمد.ایشان فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد می باشد.پدر ایشان تهیه کننده سینما و تلویزیون بهروز خوش رزم می باشد. یک خواهر به نام غزال دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش + اسامی و داستان و عکس
گرگ ها،تهران 53، روزی روزگاری، آوای فاخته ،آپارتمان، هتل پیاده رو، زیر گنبد کبود، داستان های نوروزی، ، ورثه آقای نیکبخت،یلدا و رنگ شک، یک مشت پر عقاب، از سریال‌های  و مجموعه موفقی بودند که به تهیه‌کنندگی پدر ایشان بوده و در آن‌ها ایفای نقش کرده است.ایشان دوره بازیگری حرفه‌ای موسسه کارنامه در سال 1386 در شرکت کردند. و بعد از دو سال در کلاس و کارگاه تئاتر ایرانی دوره دیدند و هیات موسس و عضو گروه خوابگردها شدند.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش + اسامی و داستان و عکس

ارسطو خوش رزم از دوران کودکی به واسطه‌ی شغل پدر وارد دنیای بازیگری شد، اگر چه پدرش مخالف بازیگر شدنش بود،ولی در سن 21 سالگی برای نخستین بار در سریال یک مشت پر عقاب به کارگردانی آقای اصغر هاشمی به ایفای نقش پرداخت.

همچنین ببینید : سریال آنتن پژمان جمشیدی کی پخش میشود؟ خلاصه داستان سریال

خوش رزم بعد از بازی در چند سریال موفق در تلویزیون،ورود ایشان برای اولین بار در سینما سال 87 با فیلم مسیر عشق وارد بود و بعد از آن در نمایش آنتیگونه در تئاتر در سال 88 بازیگری در تئاتر را تجربه کردند. ایشان چند کار موفق را کارگردانی کردند.

بیوگرافی محمدهادی

محمدهادی دیباجی که در سال 1362 دوازدهم تیر ماه در تهران به دنیا آمد. ایشان در رشته بازیگری از دانشکده‌ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شدند. دیباجی در عرضه‌ی هنر فعالیتش  را با چهره پردازی شروع کرد. او در بازی در سال 1384 در فیلم جایی در دور دست به صورت حرفه‌ای وارد دنیای هنرپیشگی و بازیگری شد.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش + اسامی و داستان و عکس

محمدهادی دیباجی در سریال تلویزیونی عملیات 125 در سال 1393 به ایفای نقش پرداختند و بعد از چند سال در سریال گاندو به شهرت رسید.دیباجی ایفای نقش‌ در فیلم‌های سیب و سلما (۱۳۸۹ حبیب‌الله بهمنی)،گلوگاه (۱۳۸۹ محمدابراهیم معیری)،دامنه‌های سفید (۱۳۹۱محمدابراهیم معیری) ، پایان‌نامه (۱۳۸۹ حامد کلاهداری)، و در چندین فیلم و سریال دیگر در کارنامه‌ی هنری خود دارد.پدر ایشان در جنگ تحمیلی ایران و عراق به شهادت رسیدند.

بیوگرافی محمد حاتمی

محمد حاتمی در سال ۱۳۴۶ در ٢٠ اسفند ماه  در تهران متولد شد.ایشان در رشته کارگردانی و بازیگری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه از تهران فارغ‌التحصیل شد.محمد حاتمی متاهل و دارای دو فرزند پسر می باشد.محمد حاتمی از سال 1382 کارگردانی تئاتر را با نمایش شب آوازهایش را می خواند آغاز کرد . در ادامه کارنامه کاری حاتمی نمایش هایی مثل سه گانه اورنگ ، پرواز ایکار ،مرثیه خواب ، خواب گردها ، تولدی دیگر ، لیر شاه ، پروانه های آسیایی و… به چشم می خورند. در سینما هم حاتمی کارنامه قابل اعتنایی دارد؛ او در چند فیلم مجموعه مثل آژانس شیشه ای با ابراهیم حاتمی کیا همکاری داشته و در مجموعه پر مخاطبی مثل دلنواران بازی خوبی انجام داده است .

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش + اسامی و داستان و عکس

محمد حاتمی جوز موسسین گروه تئاتر جم است که نمایش هایی مثل حضور درآینه پریشان ، علی کوچیکه ، شب آوازهایش را می خواند ، من آلیس …، مقام عاشقی و مرثیه ی خواب توسط این گروه روی صحنه رفته اند. بازی در آثاری مثل هفت شهر عشق، ترانه مادری ، زمانه، این زن حرف نمی زند نیز از تجربه های خوب کاری حاتم محسوب می شود .

همچنین ببینید : بازیگر نقش سینا در سریال بی گناه کیست + بیوگرافی

نمایش پالت به نویسندگی و کارگردانی محمد حاتمی آخرین اثر صحنه ای وی بوده است که تابستان امسال در تماشاخانه ایران شهر با بازی سوسن پرور، مهران رنج بر، بهنام شرفی، سمیرا کریمی، محمد نادری و محمد حاتمی روی صحنه رفت . محمد حاتمی درگفت وگو با ایران تئاتر در باره فعالیت های جدید تئاتریش گفت : متنی را با عنوان گزارش از منطقه صفر برای به روی صحنه بردن آماده کرده ام که قصد دارم اسفند ماه روی صحنه اجرایش کنم. نمایش گزارش از منطقه صفر یک اثر تئاتر فیلم مستند است .در صحنه هایی که ویدیو پرداکشن حضور دارد در اصل به روایتگری اتفاقات داستان می پردازد .

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش + اسامی و داستان و عکس

بیوگرافی عمار تفتی

عمار تفتی در سال۱۳۶۰ سوم ۳ دی در تهران متولدشد.عمار تفتی در رشته سينما با گرايش تدوين از دانشگاه هنر فارغ التحصيل شدند.ایشان هنر پیشه و بازیگر در تئاتر و سینما و تلویزیون و همچنین دستیار صحنه و لباس، و دستیار کارگردان می باشد.

مصاحبه با عمار تفتی

هنرمندی که در نخستین حضورش در جهان بازیگری یک فیلم سینمایی در سن ۱۰ سالگی بود و معتقد است که در واقع طبیعت، بازیگری را سر راه او گذاشت. وی در همان کودکی حیرت همگان را برانگیخت. وی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، دستیار صحنه و لباس، و دستیار کارگردان و فارغ‌التحصیل رشته سینما با گرایش تدوین از دانشگاه هنر تهران است. او تبدیل به یک هنرمند محبوب شده و این هنرمند توانا، موفق و آینده دار کسی نیست جز عمار تفتی که می توانید هنرنمایی، بازی زیبا و روان وی را در نقش «مهران» هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سپند به تماشا بنشینید.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش

می گوید گزیده کاری را به پرکاری و بازی در هر نقش و کار با هر کارگردانی ترجیح می دهد،برای همین گاهی خلوتی را انتخاب می کند تا بتواند با مطالعه و دید درست اطراف نیروی بازیگری خود را برای حضور در نقش های متفاوت تقویت کند،پیوسته در تلاشم تا فراموش نکنم که تماشگر من باسواد ، باهوش ، خوش ذوق و لایق ترین فردی است که انتخاب کرده تا قسمتی از وقتش را با من تقسیم کند،هر دو باید از این مصاحبت لذت ببریم و من بیشتر تلاش را برای اینکار خواهم کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات رعد با نقش + اسامی و داستان و عکسبه عقیده من زندگی کرد با نقش به این صورت که او را به همراه خود به خانه یا صف نانوایی هم ببریم ، چندان کار ساده ای نیست،تخیل بزرگترین توانایی یک بازیگر است که می توان دنقش را در تمام موقعیت ها تجسم کرده و با او همراه شود ، می تواند شاهد زندگی نقش بوده و همه زندگی اش را کنکاش کند.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا