بازیگران فیلم و سریال

بیوگرافی بازیگران سریال هفت با نقش +عکس و داستان

اسامی بازیگران سریال هفت به کارگردانی کیارش اسدی زاده  عبارتند از:امیر جعفری، حدیث میر امینی، رضا کیانیان، علی مصفا، مهدی هاشمی، مینا ساداتی، هانیه توسلی، مهدی هاشمی، پانته آ بهرام و مه لقا باقری نیز در این سریال حضور دارند.

بیوگرافی بازیگران سریال هفت با نقش +عکس و داستان

درباره سریال هفت

نقش کلیدی این مجموعه روا نازنین بیاتی بر عهده دارد که در کاراکتر آنیل حضور یافته است. بازیگران سریال هفت: نازنین بیاتی بابک حمیدیان نیکی کریمی هانیه توسلی علی مصفا مینا ساداتی مه‌لقا باقری رضا کیانیان پانته آ بهرام امیر جعفری سریال هفت عنوان مجموعه ایرانی می‌باشد، که در ژانر جنایی و درام توسط کیارش اسدی زاده کارگردانی شده است.

همچنین نویسندگی و تهیه کنندگی آن نیز به دست کیارش اسدی زاده انجام شده است.

این سریال دومین فعالیت آقای اسدی زاده برای شبکه نمایش خانگی به شمار می‌رود این کارگردان قبل از این با تولید سریال کرگدن تا حدودی نیز در جذب بیننده خوب عمل کرده است.

تصویربرداری این مجموعه در ابتدای اسفند ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد و بعد از چهار ماه در تاریخ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید.

سریال هفت چند ۴ قسمت دارد؟ این اثر تلویزیونی که گویا اول در ۷ قسمت کارگردانی شده بود، ولی در پایان ساخت آن به ۲۰ قسمت رسیده است.

بیوگرافی بازیگران سریال هفت

به غیر از چهره‌های مطرحی که در اول این مقاله برای شما عزیزان بیان کردیم، بازیگرانی از جمله : امیر جعفری، حدیث میرامینی، رضا کیانیان، علی مصفا، مهدی هاشمی، مینا ساداتی، هانیه توسلی، پانته آ بهرام و مه‌لقا باقری هم هنرمندانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیوگرافی بازیگران سریال هفت با نقش +عکس و داستان

بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی نازنین بیاتی یکی از چهره‌های سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان است که در تاریخ پانزدهم دی ماه سال ۱۳۶۸ در تهران دیده به جهان گشوده است.

ایشان در رشته هنر با گرایش طراحی صحنه تحصیل کرده است و مدرک خود را از دانشگاه آزاد تنکابن اخذ نموده است. خانم بیاتی با حضور در اثر دربند در حالی که ۲۳ سال سن داشت مقابل قاب تلویزیون قرار گرفت و بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت.

نازنین بیاتی در سریال پویانمایی تلویزیون شکرستان به عنوان طراح صحنه طراح لباس، صداپیشه شخصیت‌های رویا و پیشگو حاضر بود. این چهره دو خواهر به اسم‌های ندا و نغمه نیز دارد.

همچنین ببینید:

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سرزمین مادری با نقش +عکس

بیوگرافی بازیگران سریال من یک خبرنگارم با نقش +عکس و داستان

اسامی بازیگران سریال دردسرهای شیرین با نقش +بیوگرافی و عکس

پدر ایشان اصالتاً تفرشی و مادر وی اهل قم می‌باشد، ولی مدت‌هاست که در تهران سکونت دارند. خانم بیاتی در رای گیری از نویسنده‌ها و انتقادگران به عنوان بهترین هنرپیشه کاراکتر نخست زن هفتمین جشنواره منتقدین سینما برگزیده شد. ایشان به غیر از هنرپیشگی در عرصه‌های طراحی لباس، صداپیشگی و همچنین موسیقی مشغول به کار است.

نازنین بیاتی برای حضور در اثر دربند موفق شد سیمرغ بلورین بهترین هنرپیشه کاراکتر نخست زن از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند. ایشان برای حضور در مجموعه نمایش خانگی گلشیفته تندیس بهترین هنرپیشه زن کمدی را از دهمین دوره جشنواره حافظ به نام خود ثبت کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال هفت با نقش +عکس و داستان

بیوگرافی بابک حمیدیان

بابک حمیدیان بابک حمیدیان هنرپیشه ایرانی در تاریخ نوزدهم شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمده است

ایشان کار هنری اش را با حضور در نمایش تئاتری استارت زده است.

بابک حمیدیان بعد از آشنا شدن با آتیلا پسیانی هنرپیشه در زمان دانشگاه در گروه نمایش تئاتری زیر نظارت وی هنرپیشگی را به صورت جدی دنبال کرد. وی در رشته هنر با گرایش طراح صحنه تحصیل کرده است و مدرک دانشگاهی خود را تا مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرده است.

این چهره اولین مرتبه با اثر قدمگاه با کارگردانی محمد مهدی عسگرپور در سال ۸۲ پا به صحنه سینما گذاشت.

می‌توان از فعالیت‌های شاخصی بابک حمیدیان : اثر هیس دخترها فریاد نمی‌زنند ساخته پوران درخشنده، اثر چ با کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و استراحت مطلق، سیانور، بادیگارد و به وقت شام را نام برد.

آقای حمیدیان متاهل می‌باشد و در سال ۱۳۹۴ با خانم مینا ساداتی یکی دیگر از چهره‌های سینما و تلویزیون ازدواج نموده است. اکنون در آموزشگاه‌های آزاد به آموزش هنرپیشگی می‌پردازد.

بیوگرافی بازیگران سریال هفت با نقش +عکس و داستان

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی یکی دیگر از چهره‌های سریال هفت نیکی کریمی می‌باشد، که در تاریخ ۱۹ آبان ماه سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمده است. وی در رشته طراحی لباس تحصیل کرده است و مدرک خود را در کشور آمریکا اخذ نموده است. همچنین دارای مدرک دیپلم در رشته علوم تجربی است. خانم کریمی با حضور در گروه نمایش تئاتری در مدرسه کارش را شروع نمود. او به صورت جدید در سال ۱۳۶۸ در اثر سینمایی وسوسه مقابل قاب تلویزیون قرار گرفت و در این اثر ایفای بسیار زیبایی از خود به نمایش گذاشت. پس از یک سال با حضور در اثر عروس مطرح گردید.

همچنین ببینید:

بیوگرافی بازیگران فیلم ملاقات خصوصی با نقش +عکس و داستان

اسامی بازیگران سریال دردسرهای شیرین با نقش +بیوگرافی و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال رای اعدام (کره ای) با نقش و داستان و عکس

نقد سریال دفتر یادداشت رضا عطاران با خلاصه داستان

جوایز: کسب سیمرغ بلورین بهترین هنرپیشه زن برای اثر دیوانه‌ای از قفس پرید و واکنش پنجم در بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین فیلم از جشنواره بین المللی اثر ما نهایم_ هایدلبرگ برای کارگردانی فیلم سوت پایان خانم کریمی یک خواهر و یک برادر به اسم‌های نازنین و خشایار نیز دارد و خانواده وی در لندن سکونت می‌کنند، ولی خود در کشور ایران زندگی می‌کند.

خانم کریمی به غیر از هنرپیشگی در عرصه تهیه کنندگی، عکاسی و کارگردانی و همچنین ترجمه مشغول به کار است. نیکی کریمی در خیلی از جشنواره‌های داخلی و خارجی به عنوان داور حاضر بوده است، که شاخص‌ترین آنان حضور در گروه داوران قسمت فیلم کوتاه شصتمین جشنواره فیلم کن فرانسه در ۲۰۰۷ است.

بیوگرافی بازیگران سریال هفت با نقش +عکس و داستان

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی یکی از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی در تاریخ چهاردهم خرداد ماه سال ۱۳۵۸ در همدان متولد شده است.

ایشان در رشته هنر تحصیل کرده است. او فعالیت هنری اش را در حالی که ۱۷ سال سن داشت با نمایش تئاتری استارت زده است.

نخستین اثر تلویزیون ایشان سریال غریبه ساخته جواد اردکانی می‌باشد. خانم توسلی با حضور در اثر سگ کشی ساخته بهرام بیضایی وارد صحنه سینما شد. او در سال ۱۳۸۱ برای بازی در اثر شب‌های روشن تندیس بهترین هنرپیشه کاراکتر نخست زن را در هفتمین جشن خانه سینما کسب کرد. حضور هانیه توسلی در اثر دهلیز و بازی بسیار زیبایش سبب شد که سیمرغ بلورین بهترین هنرپیشه کاراکتر نخست زن را از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند.

دیگر فعالیت‌های هانیه توسلی می‌توان :سه ماهی، مردن به وقت شهریور، عصر جمعه، آمدیم نبودید رفتیم، سیانور، هفت ماهگی، مرثیه ای برای کتاب سوزیهای، شام آخر، نقطه کور، ایده اصلی، جهان با من به رقص، مادری، خط ویژه، کلمبوس، شکاف، سوء تفاهم و گیسو را نام برد.

بیوگرافی بازیگران سریال هفت با نقش +عکس و داستان

بیوگرافی علی مصفا

علی مصفا یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشور ایران در تاریخ یازدهم آذر ماه سال ۱۳۴۵ در تهران چشم به جهان گشوده است. وی در رشته مهندسی عمران درس خوانده است و مدرک خود را از دانشگاه تهران دریافت کرده است. علی مصفا با حضور در اثر امید ساخته حبیب کاوش در سال ۷۰ وارد عرصه هنرپیشگی شد. این چهره با اینکه در آثار بسیار زیادی به هنرنمایی پرداخته است، ولی در عرصه نویسندگی و کارگردانی بسیار تبحر دارد.

ایشان در سال ۱۳۸۱ مستند فریب شعر و اثر کوتاه هم سایه را به دست تولید رسانیده است و پس از یک سال اثر بلند سیمای زنی در دوردست را کارگردانی کرد.

آقای مصفا در حالی که ۲۸ سال سن داشت سیمرغ و بلورین بهترین کاراکتر مکمل مرد را برای حضور در اثر پری از جشنواره فیلم فجر به دست آورد و بعد از آن در سال ۱۳۹۰ سیمرغ بهترین فیلمنامه اقتباسی برای اثر پله آخر را از آن خود کرد. می‌توان از سایر افتخارات علی مصفا کسب سیمرغ بهترین هنرپیشه کاراکتر مرد برای اثر تابستان داغ در سال ۱۳۹۵ را بیان کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال هفت با نقش +عکس و داستان

بیوگرافی مینا ساداتی

مینا ساداتی هنرپیشه در تاریخ دهم آذر ماه سال ۱۳۶۰ متولد شده است. ایشان در رشته گرافیک تحصیل کرده است و مدرک خود را از دانشگاه هنرهای زیبای تهران اخذ نموده است. او هنرپیشگی را بسیار دوست می‌داشت به آن اندازه که سبب شد در کلاس‌های کارگردانی عباس کیارستمی مشارکت نماید و از این طریق پا به عرصه هنرپیشگی نهاد. او اولین مرتبه با حضور در اثر زخم شانه حوا ساخته حسین قناعت مقابل قاب تلویزیون قرار گرفت.

اولین مجموعه‌ای که این چهره در آن حضور یافت سریال تنهایی لیلا ساخته محمد حسین لطیفی می‌باشد، که با بازی بسیار زیبای وی در کاراکتر لیلا مطرح گردید.

خانم ساداتی در آثار زیادی از جمله: خرگیوش، جشن دلتنگی، فروشنده، پرسه در شهر لاجوردی و خانه پدری به ایفای نقش پرداخته است.

مینا ساداتی متاهل می‌باشد و با بابک حمیدیان یکی دیگر از چهره‌های سینما و تلویزیون ازدواج نموده است. در نیمه اسفند ماه سال ۹۴ در برنامه سه ستاره احسان علیخانی به مینا ساداتی تبریک گفت و اخبار ازدواج این دو زوج هنرمند به صورت رسمی انتشار گردید.

بیوگرافی بازیگران سریال هفت با نقش +عکس و داستان

بیوگرافی مهلقا باقری

مهلقا باقری بازیگر ایرانی در تاریخ بیست و پنجم خرداد ماه سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده است. او در رشته هنر تحصیل کرده است و مدرک دانشگاهی خود را تا مقطع لیسانس از دانشگاه سوره دریافت کرده است.

همچنین در رشته کارگردانی تئاتر تحصیل کرده است و مدرک دانشگاهی اش را تا مقطع فوق لیسانس از دانشگاه تربیت مدرس اخذ نموده است. خانم باقری در جشنواره‌های هنری داخلی و خارجی در کشورهایی از جمله: فرانسه، روسیه، اسپانیا حاضر بوده است. او در آثاری از جمله: حوض فیروزه، باغ مظفر، راه در رو، تله فیلم، اشک انار، سیر و سرکه، وقت بزرگ شدنه و دردسرهای عظیم حضور یافته است. ایشان در سری نخست مجموعه دورهمی با اجرای مهران مدیری در کاراکتر همسر قیمت حضور یافته بود.

مهلقا باقری بیشتر از ۱۲ سال به عنوان کارگردان، هنرپیشه تئاتر و تلویزیون و در عرصه طراحی حرکت‌های موزون مشغول به کار است. ایشان متاهل می‌باشد و در حالی که ۲۴ سال سن داشته با جواد عزتی یکی دیگر از چهره‌های معروف سینما و تلویزیون ازدواج نموده است.

مهلقا باقری همکاری در کنار همسر خود را بسیار دوست دارد و در این مورد بیان می‌کند :همبازی شدن با همسرم یکی از علاقمندی‌های من می‌باشد. در فعالیت‌هایی که خود کارگردانی می‌کنم هم دوست دارم همواره این فرصت را برای هر دویمان ایجاد میکنم که در کنار هم حصر داشته باشیم .

بیوگرافی بازیگران سریال هفت با نقش +عکس و داستان

بیوگرافی رضا کیانیان

رضا کیانیان یکی دیگر از چهره‌های سریال هفت رضا کیانیان است، که در تاریخ بیست و نهم خرداد ماه سال ۱۳۳۰ در تهران دیده به جهان گشوده است.

وی ۳ سال در گروه نمایش تئاتری برادر خود داوود مشغول به کار بود. آقای کیانیان در رشته هنر تحصیل کرده است و مدرک دانشگاهی خود را در سال ۱۳۵۵ از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران اخذ نموده است. ایشان در سال ۱۳۶۸ با حضور در اثر تمام وسوسه‌های زمین ساخته حمید سمندریان وارد صحنه سینما شد. بعد از آن در اثر کیمیا ساخته احمدرضا درویش حضور یافت.

آقای کیانیان در شانزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای حضور در اثر آژانس شیشه‌ای جایزه بهترین هنرپیشه کاراکتر دوم را از آن خود کرد و در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای حضور در اثر کیمیا نامزد دریافت جایزه بهترین هنرپیشه مرد نقش دوم شد.

بیوگرافی بازیگران سریال هفت با نقش +عکس و داستان بیوگرافی بازیگران سریال هفت با نقش +عکس و داستان بیوگرافی بازیگران سریال هفت با نقش +عکس و داستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا