بازیگران فیلم و سریال

بیوگرافی بازیگران فیلم باجناق ها با اسامی و عکس و داستان

اسامی بازیگران فیلم تلویزیونی نمایشی باجناق ها چشم هم چشمی عبارتند از اکبر عبدی، رسول نجفیان، حسین محب‌اهری، سوسن مقصودلو (زری)، آزاده پورمختار (پری) که در ادامه به بیوگرافی انها خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بازیگران فیلم باجناق ها با اسامی و عکس و داستان

فیلم باجناق ها با درخشش اکبر عبدی یکی از فیلم‌های تلویزیونی بوده که بازیگرانقدیمی در این فیلم بازی میکنند بازیگران اصلی این فیلم اکبر عبدی ، رسول نجفیان ، حسین محب‌اهری ، آزاده پورمختار ، سوسن مقصودلو میباشند.

بیوگرافی بازیگران فیلم باجناق ها با اسامی و عکس و داستان

به عبارتی این فیلم یکتله تئاتر قدیمی است که توسط داریوش مودبیان در سال ۱۳۶۶ کارگردانی شده است.

تله تئاتر باجناق ها با حضور اکبر عبدی طنز بسیار زیادی دارد.

فیلم باجناق ها یکی از تله تئاترهای قدیمی و محبوب تلویزیون ایران به کارگردانی و نویسندگی داریوش مودبیان درباره زندگی دو باجناق به نام جلیل و خلیل است که با دو خواهر به نام زری و پری ازدواج کردن در سال ۱۳۶۶ ساخته شده است و اخر هفته ساعت ۲۲ روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ روی انتن شبکه آی فیلم می رود.

داستان فیلم با جناق ها

دو باجناق در یک کوچه زندگی میکنند و برخی اوقات به دیدار یکدیگر می روند و جشن های ساده خانوادگی برگزار می کنند. اما پس از مدتی به دلیل چشم و هم چشمی سبک زندگی خود را عوض میکنند و مهمانی های مجلل تری ترتیب می دهند تا جایی که مجبور می شوند وسایل منزل خود را بفروشند یا برای تهیه اقلام مهمانی پول قرض کنند. در آخرین مهمانی، باجناق با مشکلات فراوان و قرض گرفتن یک مهمانی گران قیمت را تدارک می بیند، اما عصر موعود به دلیل فوت پدر دوم باجناق، مهمانان نمی آیند.

بیوگرافی بازیگران فیلم باجناق ها با اسامی و عکس و داستان

بیوگرافی اکبر عبدی

اکبر عبدی متولد 4 شهریور 1339 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

دانش آموخته (دیپلم) رشته نمایش های آماتوری در سال 1358 می باشد که حالا نشان درجه یک فرهنگ و هنر معادل دکتری دارد و تابحال دو سیمرغ نیز گرفته است.
اکبر عبدی در محله نازی آباد تهران بدنیا آمد ، پدرش از تورک های روستای آقا باقر اردبیل شاغل در کارخانه چیت سازی و مادرش تهرانی اصل و خیاط بود

یک خواهر و چهار برادر داشت که یکی از داداش هایش از شهدای جنگ می باشد

بیوگرافی بازیگران فیلم باجناق ها با اسامی و عکس و داستان

بیوگرافی رسول نجفیان

آقای رسول نجفیان در ۲۸ دی ماه ۱۳۳۰ در تهران به دنیا آمد. در دوران دبستان با تاثیرپذیری از شیوه ی اداره کلاس توسط معلم روحانی خود، ذوق نمایش در او ایجاد شد. وی سال ۱۳۴۸ در هنرکده تئاتر آناهیتا فعالیت داشت.

همچنین ببینید:

بیوگرافی بازیگران فیلم تیغ و آفتاب با نقش ها

داستان فیلم خط استوا چیست؟

پدر و مادری وی اهل همدان و روستای رباط شورین هستند. اما خودش متولد تهران است، وی شعر و آهنگ عجب رسمیه رسم زمونه را به بیاد مادربزرگ و خانه قدیمی ایشان در روستای رباط شورین همدان سروده و ساخته‌است. وی موسیقی را از جوانی دنبال می‌کرد و نواختن دوتار را توسط یک روستایی به نام عاشق حیدر همدانی فرا گرفت. پس از آن نیز آموختن موسیقی را نزد استاد اسماعیل مهر تاش ادامه داد.

بیوگرافی بازیگران فیلم باجناق ها با اسامی و عکس و داستان

بیوگرافی سوسن مقصودلو

وی کار بازیگری را از سال ۱۳۵۵ با بازی در نمایشِ، «داستانی نه تازه» با کارگردانی داریوش فرهنگ آغاز نمود. مقصودلو دانش‌آموختهٔ «کارشناسی نمایش» از دانشکده هنرهای زیباست. وی علاوه بر بازیگری در عرصه گویندگی نیز فعال ، و موفق بوده‌است که از میان آثار مشهورش می‌توان به گویندگی، در نوار قصه‌های شاپرک‌خانوم، ترب، ماه و پلنگ و شازده کوچولو اشاره کرد. شروع بازیگری وی کار بازیگری را از سال ۱۳۵۵ وقتی ۱۹ ساله بود، با بازی در نمایش «داستانی نه تازه» با کارگردانی داریوش فرهنگ آغاز نمود. بازی قبل از انقلاب سال ۵۶ توانست اولین تجربه خود را جلوی دوربین، با حضور در فیلم تلویزیونی کدو قلقلی و دیو به کارگردانی، رضا بابک بدست بیاورد و تا انقلاب ۴ – ۵ تئاتر نیز روی صحنه برد.

بیوگرافی بازیگران فیلم باجناق ها با اسامی و عکس و داستان

بیوگرافی آزاده پورمختار

آزاده پورمختار بازیگر، عروسک‌گردان و گوینده عروسکی است. وی هم‌اکنون در دانشگاه در رشته تئاتر عروسکی مشغول به تدریس است. او همسر هرمز هدایت است.وی در آثاری همچون «الو الو من جوجوام»، «باجناق‌ها»، «شهر موش‌ها»، «شهر موش‌ها 2» به عنوان «بازیگر»، «سرپرست گویندگان» حضور داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا