بازیگران فیلم و سریال

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم زن بدلی با نقش + داستان و عکس

زن بدلی فیلم تلویزیونی به کارگردانی مهرداد میرفلاح و تهیه‌کنندگی محسن مسافر چی محصول سال ۱۳۸۵ می باشد در این فیلم تلویزیونی بازیگران شناخته شده حضور دارند که عبارتند از:

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم زن بدلی

  • ماهایا پطروسیان در نقش شادی پارسی
  • رامبد جوان در نقش آرش سپهری
  • بهزاد فراهانی در نقش مرد خیالی در خواب شادی
  • رضا شفیعی‌جم در نقش حمید
  • رابعه اسکویی در نقش ایران
  • مهدی امینی‌خواه در نقش هوشنگ همسر ایران
  • افسانه ناصری در نقش خانم کَتیرایی
  • منوچهر آذری در نقش همسایه‌ی شادی ، پاک‌نژاد
  • اسدالله یکتا در نقش نگهبان شرکت
  • عاطفه حیدرزاده در نقش سیمین همسر حمید
  • زیبا کاویانی در نقش ناهید خواهر هوشنگ
  • ترلان پروانه در نقش پارمیس ، دختر شادی و آرش
  • مهران غفوریان
  • جواد انصافی در نقش کارمند شرکت شادی

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم زن بدلی با نقش + داستان و عکس

خلاصه داستان

داستان فیلم درباره خانم جوانی به نام شادی بوده که رویای تحصیل در خارج از کشور به سر دارد نامزد او آرش از وی می خواهد که از مهاجرت منصرف شود اما او میگوید که میخواهد به خارج از کشور برود و قصد ازدواج با او را ندارد در نهایت شادی به خارج از کشور رفته و بعد از ۱۰ سال به ایران باز میگردد و به برج سازی مشغول می‌شود

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم زن بدلی با نقش + داستان و عکس

اما یک روز خواب میبیند که با آرش ازدواج کرده است با زندگی بسیار سختی از نظر مالی دارد اما رابطه اش با همسرش بسیار عاشقانه و پایدار است وقتی که از خواب بیدار می شود به دنبال تحقق رویای خود می رود.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم زن بدلی با نقش + داستان و عکس

بیوگرافی ماهایا پطروسیان

ماهایا پطروسیان متولد سیزدهم دیماه سال 1348 بازیگر سینما و تئاتر ایران است. او از دانشکده هنرهای زیبا در رشته تئاتر فارغ التحصیل شد.

همچنین ببینید:

اسامی بازیگران فیلم مثل یک پدر

اسامی بازیگران فیلم مهمان حبیب خداست

اسامی بازیگران سریال نیکان با نقش

او در دوران تحصیل در تئاترهای تجربی و دانشجویی بازی کرد و به تدریج وارد حیطه تئاترهای حرفه ای شد. بازی را با عشق و مرگ ساخته محمد رضا اعلامی و در سال 1368 در سینما تجربه کرد که جای کار چندانی برای او نداشت .

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم زن بدلی با نقش + داستان و عکس

بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان دراولین روز از دی ماه سال 1350 در محله شهرآرای بدنیا آمد، او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون میباشد.رامبد جوان در یک خانواده ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد. رامبد جوان یک خواهر به نام پوپک دارد که 8 سال از خودش بزرگتر است. رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش و این اسم انتخاب خواهرش بوده است. چندان به فوتبال علاقمند نیست و موسیقی را خیلی دوست دارد اما ترجیح میدهد از هیچ خواننده ای اسم نبرد. دوست صمیمی رامبد ، اشکان خطیبی است.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم زن بدلی با نقش + داستان و عکس

بیوگرافی  بهزاد فراهانی

بهزاد فراهانی اگر چه مدت‌هاست بیشتر یادآور نام جنجالی دخترش گلشیفته فراهانی است؛ اما نزدیک به ۵۰ سال است در تئاتر و تلویزیون و سینمای ایران خاک صحنه خورده و هنرآفرینی کرده است. همه ما هنرنمایی او در نقش معاویه سریال امام علی را به خاطر سپرده ایم. بسیاری از فیلم‌های دیگر او همچون کت جادویی نیز به یاد ماندنی هستند.

بهزاد فراهانی یکم بهمن ۱۳۲۳ در روستای درمنک از توابع فراهان واقع در استان مرکزی (اراک) به دنیا آمد. او از نوجوانی به تئاتر علاقه‌مند شد و به صحنه نمایش و بازیگری قدم گذاشت. او همچنین سابقه فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی را در کارنامه هنری خود دارد. فراهانی دوره‌های آموزشی تئاتر را در فرانسه گذرانده و در رشته کارگردانی، بازیگری و نویسندگی تحصیل کرده و فارغ‌التحصیل شده است. همسر و سه فرزند او نیز بازیگر هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا