بیوگرافی

بیوگرافی بهاره جنگروی کیست از دختران انقلاب تا حواشی +عکس

بهاره جنگروی کیست

بهاره جنگروی مدیر تشکل مجموعه دختران انقلاب میباشد که در زمینه تبلیغات حجاب و عفاف فعالیت میکند او متولد ۱۳۶۵ در تهران بوده و ۳۷ سال سن دارد از مهمترین فعالیت های او و گروهش تبلیغ حجاب است و سعی میکند که به صورت مصالحت امیز امیر به معروف و نهی از منکر کند.

بیوگرافی بهاره جنگروی کیست از دختران انقلاب تا حواشی +عکس

بیوگرافی بهاره جنگروی

بهاره جنگروی 37 ساله است و با تشکیل یک گروه به نام دختران انقلاب به همراه بسیج دانشجویی در حمایت از حجاب و تبلیغ آن به فعالیت میپردازد او و دوستانش تبلیغات حجاب و عفاف و همچنین نهی از منکر را به صورت میدانی اغاز کرده اند.

ماجرای تشکیل گروه دختران انقلاب

مدیر مسئول جنبش دختران انقلاب بیان می‌کند :در ملاقاتی که افراد فعال در عرصه عفاف و حجاب با رهبر انقلاب داشته‌اند، رهبر انقلاب فرمودند : اکنون ما به افرادی مانند خانم دباغ احتیاج داریم که با آن حجاب و هشت فرزندی که داشت پای فعالیت آمد.

طی گزارشی، گروه قرآن و کارهای دینی_ آزاده لرستانی: یک دختر که در تاریخ ششم دی ماه سال ۱۳۹۶ در خیابان انقلاب اسلامی و خیابان وصال شیرازی در تهران روسری خود را بیرون آورد و بر سر یک چوب انداخت تا برای مثال جنبشی را به اسم دختران خیابان انقلاب به وجود آورد، نمی‌دانست که در واکنش به این حرکت خود جنبش مردمی به اسم دختران انقلاب با حاضر شدن هزاران دخترهای با حجاب ایرانی صورت بگیرد که حالا اسم آنان به همان صورت بر روی زبان‌ها باشد.

بیوگرافی بهاره جنگروی کیست از دختران انقلاب تا حواشی +عکس

امر به معروف دختران بد حجاب در پاساژها و مراکز خرید

اکنون مدتی می‌باشد، که شاهد کشف حجاب و بدحجابی در مکان‌های عمومی در ایران می‌باشیم، تصمیم بر آن گرفتیم با بهاره جنگرودی، مدیر مسئول این جنبش مصاحبه نماییم. مصاحبه‌ای که بیشتر از دو ساعت طول کشیده است و ایشان از مشکلات دختران انقلاب برای مقابله با این ضد ارزش در جامعه اسلامی صحبت‌هایی نمود و در آخر هم یک درخواست از حجت الاسلام محمد جواد علی اکبری، ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ایران داشت.

همچنین ببینید:

بیوگرافی زهره سلطان آبادی همسر کیهان کلهر کیست

بیوگرافی ایمان شمس بازیگر فیلم ملاقات خصوصی و مردان آهنین 

بیوگرافی الهام مختاری کیست و همسرش + افشاگری و آلبوم عکس

بیوگرافی زهرا شیخی نماینده مجلس اصفهان و همسرش

شروع فعالیت دختران انقلاب

۸ سال قبل زمانی که تحصیلاتم در دانشگاه به اتمام رسید، با یک گروه از دوستان که مشکل حجاب داشتند، با دقت به فضای آن ایام آغاز به مطالعه فرهنگی نمودیم و تحقیقاتی صورت دادیم که حضرت آقا در مورد امر به معروف و نهی از منکر چه مشکلی دارند و برای چه حضرت آقا از امر به معروف به عنوان واجب از یاد برده یاد نمودند؟

بیوگرافی بهاره جنگروی کیست از دختران انقلاب تا حواشی +عکس

از حضور رهبر انقلاب تکرار امر به معروف و نهی از منکر، شکننده می‌باشد.

از جهتی حضرت آقا بیان می‌کنند: همان دشمنی که دوست دارد ما هسته‌ای نداشته باشیم، به خاطر آن احمدی روشن را ترور کردند، همان دشمنی که دوست دارد ما در منطقه نباشیم که به خاطر آن حاج قاسم را ترور کردند، همان دشمنی که دوست دارد ما هیچ موشکی نداشته باشیم که به خاطر آن تهرانی مقدم را ترور کردند، همان دشمن در پی آن می‌باشد که قانون حجاب از میان برداشته شود. از جهتی در ملاقاتی که حضرت آقا در ۴ سال قبل با مسئولین برقرار کردند، بیان کردند: ما دو موضوع شاخصی در کشور ایران داریم، اقتصاد و فرهنگ که تمام نگرانی‌ها درباره حجاب درست می‌باشد و از حرکات دینی عمومی پشتیبانی شود.

در همین چند سال گذشته که خیلی از اشخاص بیان کردند موضوع شاخصی کشور ایران اقتصاد می‌باشد و بایستی فقط به فکر دغدغه‌های مردم باشد و به قانون الزامی حجاب مخالف می‌باشیم، افرادی که به ظاهر مذهبی و با تکیه بر بیانات انقلاب صحبت‌هایی را بر علیه نص اسلام، سیره و منش امامین انقلاب وراه شهدا درمورد حجاب بیان کردند، ما را برای حاضر شدن در این مسیر مشتاق نمود.

بیوگرافی بهاره جنگروی کیست از دختران انقلاب تا حواشی +عکس

حجاب خط قرمز نظام می باشد

بهاره جنگروی میگوید ولی رهبر انقلاب نیز در فضای ایجاد شده در یک کنگره شهدا افزودند که مواظب باشید بعضی از زیر پرچم این شهدا با امنیت این شهدا ساکن هستند، صحبت‌هایی بیان نموده‌اند که بر علیه نص صحیح متون وصیت‌نامه‌های شهدا می‌باشد. حتی مباحث حجاب نیز به انتخابات رسیده و مجددا نیز رهبر انقلاب به کاندیدها افزودند :حجاب خط قرمز نظام می‌باشد.

در این اثنا، هجمه به گشت ارشاد، تحریف صحبت‌های امام خمینی رحمت الله، رهبر انقلاب و حتی شهید حاج قاسم سلیمانی در مورد حجاب از طرف بعضی نفوذی ها و مسئولین فرهنگی مزید بر دلیل شد. علاوه بر آن زمانی که شاهد حاضر شدن دختران خیابان انقلاب و کشف حجاب آنان بودیم، دیگر افزودیم نمی‌توان به انتظار نشست و این فضا برای ما خیلی سنگین شد. با دقت به مطالعه فرهنگی که در این عرصه داشته‌ایم مشاهده کردیم خاستگاه عفاف و حجاب در تمدن چند هزار ساله زن پارسی می‌باشد و فقط برای اسلام نیست. پس گروه مردمی دختران انقلاب را دنبال نمودیم.

بیوگرافی بهاره جنگروی کیست از دختران انقلاب تا حواشی +عکس

 

جلوی بدحجابی را نگیریم ایران از ترکیه بدتر خواهد شد

بهاره جنگروی میگوید آقا فرموده‌اند، من امروز به شما بیان می‌کنم اگر وضعیت حجاب در کشور ایران آزاد گردد، اوضاع ایران از ترکیه بدتر می‌شود. آقا صحبت‌هایش را در آنجا افزودند و در ادامه گفت :حجاب حکم خدا می‌باشد. مردم به سوی ما آمده‌اند که ما حکم خدا را اجرا کنیم.
آیا می‌شود حکم خدا را اختیاری نمود؟ حرف حضرت آقا یک انگیزه برای کل دختران انقلاب شد، به خاطر اینکه ایشان فرموده‌اند ما حالا به اشخاصی مثل خانم دباغ احتیاج داریم که با هشت تا فرزندی که داشت، امام اسلحه به ایشان داد و خانم دباغ به لبنان و سوریه راهی شد و مبارزه کرد.

حتی آقا در جلسه، خندید و افزودند: در اوضاع جنگی که آن دوران ما به همدان سفر کردیم و به انتظار نشستیم که در یک جلسه فرمانده سپاه همدان حضور پیدا کنید که مشاهده کردیم خانم دباغ آمدند و یک گزارش به دست ما دادند. پس از آن فرمودند: حالا ما به یک افرادی مثل خانم دباغ احتیاج داریم، که با آن حجاب و هشت فرزندی که داشت پای فعالیت آمد و جنگید.

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا