خبر جدید

بیوگرافی حاج علی فراهانی مداح و ذاکر اهل بیت با علت فوت و درگذشت و فیلم

حاج علی فراهانی که بود بیوگرافی حاج علی فراهانی مداح و همچنین دلیل مرگش را در ادامه ببینید.

حاج علی فراهانی که بود بیوگرافی حاج علی فراهانی مداح

حاج علی فراهانی کیست

حاج علی فراهانی یکی از مداحان اهل بیت اسلام بوده که در مراسم های عزاداری امام حسین و سایر مراسمات مذهبی کشور مداحی می کرده است در تهران دسته عزاداری معروفی را داشته است  که هر سال در ماه محرم و صفر میزبان عزاداران امام حسین بوده و برای آنها عزاداری می کرده است.

حاج علی فراهانی که بود بیوگرافی حاج علی فراهانی مداح

ایشان کار مداحی را از زمان کودکی آغاز می‌کند و به خاطر داشتن خانواده مذهبی خیلی سریع به اهل بیت علاقه مند می شود و کارش را در زمینه مداحی آغاز میکند.

تاج علی فراهانی به همراه پدر خودش در مراسمات و جلسه های عزاداری و مذهبی زیاد شرکت می کرده و بعد از دیدن مداحان به این کار علاقه مند می شود و زمان نوجوانی خودش تا به حال در زمینه مداحی مشغول به کار بوده است و برای ائمه و اهل بیت اسلام مداحی می کرده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

سرهنگ دوم تورج اردلان کیست و شهادت در اغتشاشات و اهدای اعضای

شهید بهزاد براهویی مقدم کیست سرباز و فیلم شهادت در زاهدان

حمله  مسلحانه به مأموران پاسگاه چشمه زیارت انتظامی در زاهدان

او همچنین مرثیه سرایی و شعرخوانی را نیز انجام می داد و در سال های گذشته در روزهای محرم با پا کردن حسینیه برای سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام عزاداری می کرد بسیاری از مردم تهران در مراسمات عزاداری ایشان شرکت می کردند.

حاج علی فراهانی که بود بیوگرافی حاج علی فراهانی مداح
اما متاسفانه حاج علی فراهانی در طی سال های گذشته به بیماری سرطان مبتلا می شود و در نهایت امروز دار فانی را وداع می گوید.حاج علی فراهانی یکی از مداحان اهل بیت علیه السلام که سالهای زیادی حضور مقام معظم رهبری در سفر های حج و عتبات به عنوان مداح حضور داشته و به کار مرثیه خوانی مشغول بوده است بعد از تحمل مدت ها بیماری سرطان از دنیا میرود.

حاج علی فراهانی که بود بیوگرافی حاج علی فراهانی مداح

ایشان همچنین در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی نیز سعادت خادمی و مرثیه خوانی را داشته است و از موسسین مجمع الذاکرین حسینی علیه السلام در تهران بوده است خدمات زیادی در حوزه مداحی و ستایشگری اهل بیت داشته است
مراسم خاکسپاری و تدفین ایشان سوم آذر ماه روز پنجشنبه در دارالرحمه آستان حضرت عبدالعظیم حسنی در شهرری برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا