خبر حوادثخبرهای ایران

بیوگرافی حدیث نجفی دختر کرجی و ماجرای مرگ در اعتراضات

بیوگرافی حدیث نجفی دختر کرجی و ماجرای مرگ در اعتراضات،حدیث نجفی دختر 20 ساله کرجی می باشد که در درگیری های اعتراض برای مهسا امینی مورد اثابت گلوله قرار می گیرد، زندگی خصوصی حدیث نجفی را در این صفحه مشاهده فرمایید.

بیوگرافی حدیث نجفی دختر کرجی

بیوگرافی حدیث نجفی دختر کرجی

به گزارش همشهری آنلاین دختری که در حال بستن موهایش بود یکی از معترضان در اعتراضات سراسری ۱۴۰۱  در مهرشهر کرج توسط نیروهای نظامی حکومت جمهوری اسلامی به قتل رسیده ،حدیث نجفی در ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ کشته می شود توسط شش گلوله که از سمت نیروهای یگان ویژه به سمت شده است.

بیوگرافی حدیث نجفی دختر کرجی

و در شبکه ضد انقلاب بی بی سی فیلمی را منتشر کردن که گفته می شد حدیث نجفی می باشد این خبر و فیلم بعد از آن حدیث نجفی اعلام می کنند که این فیلم برای من می باشد و من زنده هستم. این چند بار است که این شبکه های ضد انقلاب با خبرهای دروغین سعی به تحریک ازهان عمومی میکنند و به اغتشاش گران و آشوبگران بها می دهند و باعث جان باختن هم وطنانمان می شوند.

بیوگرافی حدیث نجفی دختر کرجی

این اتفاقات در جریان اعتراضات افرادی ناشناس و آشوبگر که از این اعتراضات سو استفاده کرده که مردم بی گناه و ماموران نیروی انتظامی را با شلیک گولوله جان هم وطنانمان را می گیرند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم کامل سکته قلبی مهسا امینی دوربین مداربسته گشت ارشاد

بیوگرافی حنانه کیا اهل نوشهر کیست اینستاگرام و علت مرگ

دستگیری سیروان خسروی و زانیار خسروی صحت دارد؟ + علت بازداشت

علت اصلی بازداشت و دستگیری حسین ماهینی فوتبالیست مشخص شد

این اتفاقات دردناک در حالی می باشد که همان طور که از صدا و سیما فیلم هایی منتشر کردند که در بین معترضان افراد آشوبگر که از این اعتراضات سو استفاده کردن با در دست داشتن اسلحه و چاقو در بین مردم بودند و جان هموطنامان را می گیرند و باعث اغتشاشات و درگیرها می شوند.

بیوگرافی

حدیث نجفی در پانزدهم دی ماه ۷۸ به دنیا می آید.حدیث نجفی که در یکی از رستوران هایی که در بلوار ارم مهرشهر کرج کار میکرد دارای سه خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر می باشد فرزند چهارم خانواده بود و دیپلم طراحی دوخت داشت.

چهار شنبه ۳۰ شهریور  ساعت ۸ شب بلوار ارم مهرشهر کرج مورد اصابت گلوله افراد ناشناس و آشوبگر قرار می گیرد گلوله ها به صورت گردن و قفسه سینه و برخورد می‌کند و بر اثر جراحات زیاد جان خود را از دست میدهد.حدیث نجفی در آرامستان بهشت سکینه قرار دارد.
بیوگرافی حدیث نجفی دختر کرجی

به گفته مادرش دخترش برای اعتراض به مرگ مهسا و مخالفت با حجاب به خیابانها رفته اعتراض کرده است و نتیجه این اعتراضات و آشوب های خیابانی به جز درگیری های داخلی و از بین رفتن هم وطنانمان چیزی دیگر نمی باشد.اعتراضاتی که در شهریور ۱۴۰۱ صورت گرفت در پی آن اغتشاشات ای در کشور به وجود آمد که نتیجه آن کشته شدن عده ای از مردم همچنین نیروهای پلیس در کشور بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا