بیوگرافی

بیوگرافی حدیث نظری و خواهرش ثنا نظری حافظ قران برنامه محفل +اینستاگرام

بیوگرافی حدیث نظری و خواهرش ثنا نظری

حدیث نظری و خواهرش ثنا نظری حافظ کل قرآن و نهج البلاقه بوده که در برنامه محفل تلویزیون حضور پیدا کردند و درباره نحوه حفظ کردن این کتاب ها توضیح دادند.

بیوگرافی حدیث نظری و خواهرش ثنا نظری حافظ قرا برنامه محفل +اینستاگرام

حدیث نظری زمانی که 3 سال سن داشته موفق شده کل کتاب قرآن را حفظ کند! سنی که بسیاری از انسان ها حتی قادر به تکلم نیستند.

حدیث نظری، خواهر ثنا که خودش نیز حافظ قرآن است در ادامه برنامه اظهار داشت: من روزی ۱۰ جز تثبیت می کردم و آیات را برای مادرم می‌خواندم. خواهرم، ثنا در اثر شنیدن قرآن و تلاوت من، بدون این که ما متوجه شویم حافظ قرآن شد. او در مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در سال ۹۸ در سن سه سالگی به عنوان کم سن ترین حافظ قرآن در کل جهان معرفی شد. در ادامه برنامه داوران از توانایی ثنا در خوانده سوره حمد به پنج زبان مختلف شوکه شدند.

تحصیلات

حدیث نظری میگوید دانش آموز پایه نهم هستم و همزمان دانشجوی فوق لیسانس هم هستم. در سن ۱۱سالگی به دلیل حافظ قرآن بودن در آزمون کارشناسی علوم و حدیث شرکت کردم و از سال ۹۹دانشجوی ارشد علوم و حدیث در دانشگاه اصفهان شدم. او درباره خواهرش گفت: ثنا حافظ مسلط قرآن است که در محافل قرآنی شرکت می‎کند و به عنوانخرد سال‌ترین حافظ قرآن درجهان اسلام هم مشناخته شده است.

سوابق

حدیث نظری درباره فعالیت های روزانه خودش گفت: در حال حاضر مشغول کلاس های مدرسه، دانشگاه، فراگیری زبان و کلاس های تدریس قرآن خودم هستم.

بیوگرافی حدیث نظری و خواهرش ثنا نظری حافظ قرا برنامه محفل +اینستاگرام

در ادامه برنامه، حدیث و ثنا بخش هایی از صحیفه را ازحفظ خوانده و ترجمه کردند، همچنین ثناف حافظ قرآن ۶ساله، سوره هایی از قرآن را به زبان های مختلف از حفظ تلاوت کرد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی نیکا فلاحی بلاگر و همسرش

بیوگرافی احمد اکبرنژاد مجری تلویزیون و همسرش

فیلم کامل محمد حسن تاجمیری تجربه گر زندگی پس از زندگی

در ادامه برنامه، پدر و مادر ثنا و حدیث از نحوه فراگیری علوم قرآنی در خانه گفتند که به همت و تلاش مادر خانواده بوده است. پدر دو دختر حافظ قرآن نیز از نور و برکت بی انتهای قرآن بر زندگی‌شان گفت و توصیه کرد خانواده‌ها برای رسیدن به این برکت و روشنایی، قرآن را در خانه خود ارج نهند و با آن انس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا