بیوگرافی

بیوگرافی حسین جعفری بازیگر نقش کودکی یوسف پیامبر +عکس جدید

بیوگرافی حسین جعفری

حسین جعفری یکی از چهره‌های سینما و تلویزیون و همچنین تدوینگر است، که در آثاری از جمله یوسف پیامبر، نسیم حوت و اثر سینمایی تمارض حضور داشته است.

حسین جعفری یکی از هنرمندان سینماو تلویزیون کشورمان به شمار می‌رود، که می‌توان شاخص‌ترین فعالیت ایشان حضور در اثر یوسف پیامبر و اثر نسیم حوت را نام برد.

بیوگرافی حسین جعفری بازیگر نقش کودکی یوسف پیامبر +عکس جدید

سوابق

آقای جعفری اولین مرتبه در قاب تلویزیون فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۶۲ در اثر نسیم حوت ساخته مجید جعفری و علی اصغر میرزایی به ایفای نقش پرداخت. البته این اثر به آن صورت نسبت به فعالیت‌های مهم بعدی وی مثل اثر یوسف پیامبر موفق آمیز نبود، ولی تجارب بسیار خوبی برای این چهره به حساب می‌آمد و در کنار چهره‌هایی از جمله: محسن زهتاب، محمود پاک نیت، حبیب دهقان نسب و مجید جعفری به تجربیاتش افزود.

بیوگرافی حسین جعفری بازیگر نقش کودکی یوسف پیامبر +عکس جدید

حسین جعفری در سال ۱۳۸۷ یک دوره پرفالیتی را در زمینه سینما و تلویزیون سپری کرد و در فعالیت شاخصی حضور یافته است.
فعالیت شاخصی حسین جعفری در این سال حضور در اثر یوسف پیامبر ساخته فرج‌الله سلحشور به حساب می‌آید.

یکی از شاخص‌ترین قسمت‌های زندگی‌نامه حسین جعفری حضور در اثر یوسف پیامبر می‌باشد. حسین جعفری در سال ۱۳۸۷ در اثر نمایشی تلویزیونی یوسف پیامبر کاراکتر شاخصی را بر عهده داشت، که موفق شد با استعدادش آن نقش و همچنین خود را بین مخاطبین نشان دهد. ایشان در این اثر با فرج‌الله سلحشور همکاری نموده است.

بیوگرافی حسین جعفری بازیگر نقش کودکی یوسف پیامبر +عکس جدید

نقش کودکی یوزارسیف در یوسف پیامبر

آقای جعفری موفق شد با حضور در اثر یوسف پیامبر تجارب هنرپیشگی خوبی را برای خود به دست آورد و در کنار هنرمندانی همچون: مصطفی زمانی، کوروش زارعی، کتایون ریاحی و محمود پاک نیت به ایفای نقش پرداخته است.

در این مدت حسین جعفری با چهره‌های زیادی تجارب فعالیت داشته است، ولی خوب است بدانید که در بین هنرمندان با محمود پاک نیت دوبار بیشترین همکاری را با این چهره را داشته است.

بیوگرافی حسین جعفری بازیگر نقش کودکی یوسف پیامبر +عکس جدید

در زندگی‌نامه حسین جعفری فعالیت شاخصی می‌باشد. اگر دوست دارید با زندگینامه حسین جعفری و زندگی شخصی و فعالیت‌های ایشان بیشتر آشنایی پیدا کنید، حتماً به صفحه هر یک از فعالیت‌های حسین جعفری در منظوم مراجعه کنید. تمامی دو فعالیت شاخصی حسین جعفری در منظوم یک پروفایل اختصاصی را در بر دارند، که اطلاعات کامل معرفی آنان تهیه شده است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی رضا رضوی بازیگر و همسرش و فرزندان و ماجرا مهاجرت +عکس

بازیگر نقش مهتاب در سریال چاردیواری کیست +بیوگرافی و عکس اینستاگرام جدید

بیوگرافی انوشیروان فاطمی بازیگر کیست و کجاست +عکس جدید

نمره‌ای که هر یک از فعالیت‌های حسین جعفری در منظوم دارند امتیازی می‌باشد که مردم از ۱ تا ۱۰ به آنان دادند. در کل هر اندازه حسین جعفری در فعالیت‌های مهم‌تری حضور داشته باشد، موفق شده امتیاز بیشتری از طرف مخاطبین دریافت کند. در نهایت سوابق کاری و زندگی‌نامه حسین جعفری درخشان‌تر می‌شود. برای مثال فعالیتی که آقای جعفری کمترین نمره را دریافت کرده اثر نسیم حوت می‌باشد.

بیوگرافی حسین جعفری بازیگر نقش کودکی یوسف پیامبر +عکس جدید

آثار :

تمارض سال ۹۵
یوسف پیامبر سال ۸۷
نسیم حوت سال ۶۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا