بیوگرافی

بیوگرافی حمید حامی خواننده پاپ کیست و کجاست +همسر و خانواده

بیوگرافی حمید حامی خواننده پاپ کیست

حمید حامی خواننده پاپ ایرانی با نام کامل “حمیدرضا حامی” و معروف به حمید حامی یا حامی شریف، متولد ۱۴ ام خرداد ماه سال ۱۳۵۵ در تهران،حمید حامی زیر نظر اساتید بسیار بزرگس همچون بابک بیات و منوچهر چشم آذر موسیقی را فرا گرفته است.

بیوگرافی حمید حامی خواننده پاپ کیست و کجاست +همسر و خانواده

شروع خوانندگی

قبل از این‌ که شروع کنم به حرفه‌ای خواندن با پیام میر جعفری که هم محله‌ ای مان بود آشنا شدم، او نوازنده پیانو بود و الان هم در ارمنستان مشغول تحصیل موسیقی است. او در آن دوره مرا با رضا اردلان آشنا کرد، ایشان در سینما صدابردار و صداگذار هستند و همین آشنایی باعث شد من قطعه با صدای بی صدا را درسال 73 بخوانم که در یک مجموعه تصویری که نمی‌ دانم پخش ‌شد یا نه استفاده شد.

بیوگرافی حمید حامی خواننده پاپ کیست و کجاست +همسر و خانواده

حمید حامی سال ۷۷ یک آلبوم به نام «قبیله عشق» به همراه حمید غلامعلی داشتم. آلبوم اولم به اسم «حامی» به همراه آقای چراغعلی بود که قرار بود به اسم «کیمیاگر» منتشر شود ولی برای دیده شدن اسمم و جنبه های تبلیغاتی کار، اسم آلبوم را «حامی» گذاشتیم ولی به خاطر ضعف تهیه کننده و پخش کننده، خیلی دیده نشد و به عامه مردم معرفی نشدم. بعد از این دو آلبوم بود که «دو نیمه رویا» منتشر شد و مردم با من آشنا شدند، برای همین خیلی ها فکر می کنند اولین آلبوم من همین آلبوم است.

همچنین ببینید

بیوگرافی پردیس پورعابدینی بازیگر و همسرش +عکس های جدید

بیوگرافی نیوشا نور بازیگر هالیوود و پدرش حسین جعفریان

همسر و خانواده

تقریبا 100 سال دارم اما ازدواج نکرده ام ! اما امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد. من اعتقاد دارم هر وقت قسمت باشد آدم ازدواج می کند و آدم نباید زیاد برای ازدواج کردن دست و پا بزند

بیوگرافی حمید حامی خواننده پاپ کیست و کجاست +همسر و خانواده

هنوزم که هنوز است، فشارهای عصبی ام کم نشده، چون در شهری زندگی می کنیم که با فشارهای عصبی و اجتماعی زیادی مواجه هستیم، مخصوصا هنرمندها که سنگ های بزرگ تری می خورند. البته الان آرامشم بیشتر است، صدایم به کیفیت شش سال پیش نرسیده ولی نسبت به پارسال به مراتب بهتر شده ام.

سوابق

حمید حامی با موسیقی‌ دانانی همچون: بابک بیات، مجید انتظامی، ناصر چشم آذر، محمدرضا چراغعلی، شاهین فرهت و … همکاری داشته‌ و علاوه بر آلبوم‌ های مستقلش در سمفونی ایثار مجید انتظامی و سمفونی پیامبر شاهین فرهت نیز حضور داشته‌ است.

آلبوم «یک لحظه عاشق شو» حمید حامی را بهترین اثر منتشر شده در سال ۱۳۹۲ در حوزهٔ موسیقی پاپ دانسته‌ اند و از آن به عنوان «آلبومی که جان تازه به موسیقی ایران بخشید» یاد شده است. این آلبوم، عنوان بهترین آلبوم موسیقی پاپ در بخش کارشناسی دومین جشن سالانه موسیقی ما را به خود اختصاص داد و حمید حامی، تندیس و لوح جشنواره را دریافت نمود.او همچنین از اعضای هیئت داوران بخش موسیقی جشنواره سیمرغ در سال ۱۳۹۷ بود.

بیوگرافی حمید حامی خواننده پاپ کیست و کجاست +همسر و خانواده

آهنگ «احساس» جدید بود و خودم هم بد خواندمش. اگر این یک آهنگ را کنار بگذاریم، باقی آهنگ ها را از صفر تا صد مردم می خوانند. البته «شوق تنهایی» هم آهنگ جدیدی است و مردم خیلی همراهی نمی کنند. البته «حرف های عاشقانه» هم جزء کارهایی است که مردم دیگر نمی خوانند. دیگر کدام آهنگ ها را نمی خوانند؟ ما برای «دلم گرفت»، «غزل» و «لیلای من کو؟» طوری طراحی کردیم که انتهای قطعته ۱۶ میزان آزاد باشد تا مردم بخوانند. اشکالی ندارد، شاید خصوصیت یک خواننده است که با او کم همخوانی کنند ولی برای من این اتفاق کم افتاده است.

بیوگرافی حمید حامی خواننده پاپ کیست و کجاست +همسر و خانواده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا