بیوگرافی

بیوگرافی دانیلا همسلی بوکسور و ماجرای محرومیت + اینستاگرام

دانیلا همسلی بوکسور اهل انگلیس میباشد که 22 سال سن دارد او علاوه بوکس در زمینه مدلینگ نیز فعالیت حرفه ای دارد همچنین در شبکه های اجتماعی حسابی فعال بوده و به عناون بلاگر نیز شناخته میشود و افتخارات زیادی را در بوکس به دست اورده است او دارای مدال طلای جهان و همچنین اروپا میباشد.

او در مسابقات بوکس کینگ پین برد در مقابل الکساندرا دانیلکا به پیروزی رسید و پس از برد شیرین به شدن احساساتی شده و بالاتنه خود را لخت کرد که حرکت کاملا غیر ورزشی بود.

همسلی بعد از دعوا دوباره گفت متاسفم. او در اینستاگرام نوشت: «من همچنین از هر کسی که ممکن است از هیجان من آزرده خاطر شود عذرخواهی می کنم. من واقعاً منگوله‌هایی داشتم، اما عرق آن‌ها را به لباس زیرم چسباند.

بیوگرافی دانیلا همسلی بوکسور و ماجرای محرومیت + اینستاگرام

بیوگرافی

دانیلا همسلی متولد 2001 بوکسور و مدل فعال در فضای مجازی است که به عنوان و مدل OnlyFans شناخته میشودوی 22 ساله است  و دین او مسیحیت است.

دانیلا در مارس 2023 با سازمان کینگ پین قراردادی امضا کرد و نخستین مبارزهاش را با ‘پوکا’ اولیویرا انجاماد.

دانیلا همسلی علاقه مند به تناسب اندام برزیلی، او را با تصمیم متفق القول (50-45 x3) شکست داد. همه چیز آنطور که او می خواست شروع نشد.

بیوگرافی دانیلا همسلی بوکسور و ماجرای محرومیت + اینستاگرام

سوابق

دانیلا همسلی از بوکسوران سرشناس  بوده که در کارنامه‌اش چندین مدال قهرمانی جهان را به دست آورده است بعد از این اقدام این بوکسور جنجالی و رسانه‌ای شدن خبر محرومیت وی به سرعت در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با فالو کردن پیج اینستاگرام وی باعث شدند که این بوکسور فالوورهای بسیار زیادی به دست آورد و حالا به تبلیغات بپردازد.

بیوگرافی دانیلا همسلی بوکسور و ماجرای محرومیت + اینستاگرام

 ماجرای برهنه شدن و محرومیت

دانیلا همسلی بوکسور سرشناس روز گذشته در اقدامی عجیب بعد از پیروزی یک مسابقه لباس زیر خود را بیرون آورد و سینه‌هایش را در مقابل دوربین خبرنگاران نشان داد این کار او باعث شد که مسئولان برگزاری مسابقات بوکس او را تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات ممنوع و محروم کند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان کیست

علت مرگ mrg iconic (علی ام ار جی) +جزئیات و عکس

فیلم کامل مبارزه امیر علی اکبری با داستین جیسون حریف کانادایی

دانیلا همسلی که در مسابقه بوکس در مقابل الکساندرا دانیلکا قرار گرفته بود در مسابقات بوکس کینگ پین برد ارزشمندی را به دست آورد و به شدت احساساتی شد و در مقابل دوربین لباس خود را از تن بیرون آورد.

مسئولان برگزاری این مسابقات که در حال پخش زنده مصاحبه او بودند غافلگیر شده و فوراً دوربین را به سوی دیگر بردند اما مسئولان برگزاری این مسابقات به دلیل اقدام غیر اخلاقی این بوکسور او را تا اطلاع ثانوی محروم کرد و مقام قهرمانی او بازپس گرفته شد.

دانیلا همسلی بوکسور معروف و شناخته شده بوده که در طول فعالیت های ورزشی چندین مدال قهرمانی جهان را به دست آورده است اما به تازگی بعد از اقدام جنجالی، خبر محرومیتش رسانه‌ای شده و حسایی سرو صدا کرده است. ایسن محرومیت برای دانیلا شهرت زیاد و فالورهای بیشتری را به ارمغان اورد و بسیاری از کاربران با فالو کردن پیج اینستاگرام او باعث شدند که فالوورهای میلیونی به دست آورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا