بیوگرافیخبر جدید

بیوگرافی دن بیلزریان ازدواج و همسر + دختر بازترین از عیاشی تا بازیگری و درامد

دن بیلزریان یکی از چهره های مشهور آمریکایی می باشد، که بیشتر درخشش ایشان فخر فروشی از زندگی شیک و لاکچری خود می باشد.ایشان در فضای مجازی با منتشر نمودن عکس های کارهای روزمره خود موفق شده توجه خیلی از کاربران دنیا را مجذوب خود نماید.

بیوگرافی دن بیلزریان و همسرش

بیوگرافی دن بیلزریان و همسرش

دن بلیزریان در تاریخ هفتم ماه دسامبر سال ۱۹۸٠ شهر تامپا کشور آمریکا به دنیا آمده است.پدر ایشان ارمنی می باشد و یکی از ثروتمندترین افراد دنیا محسوب می‌شود، که دارایی خیلی زیادی را برای فرزند خود جای داده است.

بیوگرافی دن بیلزریان و همسرش

تحصیلات دن بیلزریان

وی در رشته تجارت و جرم شناسی درس خوانده است و مدرک دانشگاهی خود را در همین رشته از دانشگاه فلوریدا به پایان رسانده است، اما به خاطر علاقه مندی به هنرپیشگی پا به این زمینه نهاده است و در واقع بیشتر به خاطر ثروت بسیاری که در اختیار دارد توانسته چند کارگردان را راضی نماید که وی را برای فیلم های شان منصوب نماید.

بیوگرافی دن بیلزریان و همسرش کیست +از عیاشی تا بازیگری و درامد

آغاز هنرپیشگی

وی در سال ۲۰۱۲ توانست پا به زمینه هنرپیشگی بگذارد و در آثارسینمایی از جمله :
«المپیوس سقوط کرده است» ساخته انتولی فوکوآ ایفای نقش نماید و چهره های مطرح شده ای مثل:
جرارد باتلر، آرون اکهارت و مورگان فریمن در آن حضور دارند.می توان گفت دن، در آثاری از جمله : تنها بازمانده و زن دیگر و ایکوالایزر در سال ۲۰۱۴ و فرار گربه در سال ۲۰۱۵ و استخراج در سال ۲۰۰۶ هم ایفای نقش نموده است.

بیوگرافی دن بیلزریان و همسرش

ازدواج دن بیلزریان

ایشان در سال ۲۰۲۰ با منتشر نمودن یک خبری در فضای مجازی خبر داد که ازدواج نموده است.
این خبر بازتاب بسیاری را در رسانه‌های جهان به دنبال داشت.

بیوگرافی دن بیلزریان و همسرش

مدل زندگی لاکچری دن بیلزریان

دن برای تفریح و فعالیتش، همیشه بین لس آنجلس و لاس وگاس در رفت و آمد می باشد و برای این رفت و آمد از جت شخصی خود استفاده می نماید.منبع کسب درآمد شخصی ایفای پوکر می باشد، ولی به کارهای جانبی هم اشتغال دارد.ایشان به صورتی زندگی می نماید که مثل اینکه هیچ گونه محدودیت اخلاقی، مالی وحتی میتوان گفت قانونی را در نظر نمی‌گیرد.

همچنین بیشتر بدانید :

بیوگرافی ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال و همسرش و دخترش + عکس

بیوگرافی نازنین بنیادی فعال حقوق بشر: بازیگر ایرانی هالیوود (ارباب حلقه ها)

بیوگرافی صدف بیوتی (مسائلی) اینستاگرام: بلاگری از ایران تا آمریکا

وی در زمان سوار شدن به جت شخصی خود از خود سلفی می گیرد و در شبکه‌های اجتماعی منتشر می نماید.دن، بیشتر لباس هایی که می‌پوشد شباهت بسیار به نظامی ها دارد و با کپشن های طعنه آمیز به طرفداران خود فخر می فروشد.بیشتر از ۲۵ میلیون دنبال‌کننده نیز دارد و به این امر خیلی افتخار می نماید.
این مدل زندگی خاص همیشه حواشی بسیار به دنبال داشته است.

بیوگرافی دن بیلزریان و همسرش

انتخابات ریاست جمهوری

دن یک زندگی منحصر به فردی نیز دارد.خانه ایشان در هالیوود هلیز در لس آنجلس کالیفرنیا ودر شهر لاس وگاس ایالت نوادا واقع می‌باشد.دن، خبر داده بود که تصمیم دارد در سال ۲۰۱۶ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت نماید، ولی چندی بعد از ملاقات با دونالد ترامپ، حمایتش را از ایشان اعلام نمود.

بیوگرافی دن بیلزریان و همسرش

فیلمهای سینمایی دن بیلزریان

المپیوس سقوط کرده است
تنها بازمانده
زن دیگری
ایکوالایزر
فرار گربه ۲
استخراج
سگهای جنگی.

بیوگرافی دن بیلزریان و همسرش

زندگی دن را بسیاری تایید نمی کنند.تعداد بسیاری از اشخاص ایشان را یک زن ستیز می خوانند، که رفتار نامناسبی با دختر های دور و بر خود نیز دارد.گرچه خود ایشان هم تا حدی به این امر اعتراف دارد، ولی رفتار وی تمامی چیزها را گویا می باشد.یک شخصی که یک دختر را تنها به این خاطر استخدام مینماید تا در طی دیدار پوکر در ریش وی دست بکشد، احتمال دارد دید ابزاری به جنس مخالفش را دارد.

بیوگرافی دن بیلزریان و همسرش کیست +از عیاشی تا بازیگری و درامد

مجله بلاف در سال ٢٠١٠ دن بیلزریان را به عنوان یکی از بانمک ترین پوکر باز ها معرفی نموده است.
می‌توان گفت ایشان یکی از موسسین شرکت ویکتوری پوکر می باشد.جالی می‌باشد این را بدانید که ایشان در یکی از دیدارهای پوکی که مشارکت نموده بود موفق شده مبلغی تقریباً ۱۰ میلیون دلار را از آن خود نماید.ایشان که یکی از چهره های سینمای آمریکا می باشد در آثار بسیاری ایفای نقش نموده، ولی در هر حال شخص معروفی می باشد، که بسیاری از اشخاص وی را می شناسند.

بیوگرافی دن بیلزریان و همسرش

ایشان در آثاری از جمله:
اکولایزر، تنها بازمانده و سگهای جنگی هنرنمایی نموده است.البته ایشان در بین چهره های هالیوودی به آن صورت که باید موفق نمی باشد.نخستین اثر ایشان تنها بازمانده می‌باشد، که در سال ۲۰۱۳ ساخته پیتر برگ ایفا نموده است.ایشان با نخستین تجارب خود موفق شد تجارب بسیاری به دست آورد، که در پایان این امر سبب شد در آثار بعدی خود بهتر از پیش حاضر شود.ایشان می‌توان گفت در سال ۲۰۱۴ در دو آثار سینمایی دگر به اسم اکولایزر و فرار گربه ایفای نقش نمود که همان سال سالی پر کاری را برای ایشان در سینما رقم زد.

بیوگرافی دن بیلزریان و همسرش

وی با ایفای نقش در اثر اکولایزر موفق شد خودش را در بین مخاطبین مشهور نماید، به خاطر این که در آن کاراکتر پررنگ‌تری را برعهده داشت و با اشخاصی از جمله :آنتونی فوکوآ، دنزل واشنگتن، مارتون سوکاس ایفای نقش نماید، که همین امر سبب شد شهرت آن دو چندان شود، به خاطر اینکه به اجبار باید با این چهره ها رقابت نماید و سطح ایفای خود را بالا ببرد.به همین دلیل موفق شد استعدادهایش را به خوبی به نمایش بگذارد.بیوگرافی دن بیلزریان و همسرش کیست +از عیاشی تا بازیگری و درامد

دن، درهر یک از آثاری که در آن حضور پیدا نموده است امتیاز های خودش را دارد.به این معنا که هر چه آثار ایشان در بین مخاطبین با ارزش تر باشد در واقع امتیاز بیشتری نیز می گیرد که آثار اکولایزر و فرار گربه ۲ در این بین از فیلم‌های دیگری بازتاب بسیاری داشته است.

بیوگرافی دن بیلزریان و همسرش

دن از چه دوران آغاز به فعالیت نمود؟

قرار بر این بود که از وی از طریقه قمار به این ثروت دست یابد.وی در سال ۲۰۰۰ پا به ارتش نهاد و در آموزش های نیروی دریایی مشارکت نموده.بالاخره ایشان به خاطر مسائل گوناگون از قبیل عدم انضباط شخصی و عواید لفظی با فرماندهان که به وجود آورد در ارتش اخراج شد.پس از کناره‌گیری از ارتش در دانشگاه فلوراید نام‌نویسی نموده و آغاز به درس خواندن در رشته تجارت وجرم شناسی می نماید.

بیوگرافی دن بیلزریان و همسرش کیست +از عیاشی تا بازیگری و درامد

دن در سال ۲۰۱۳ یک میلیون دلار در یک فیلم به اسم تنها بازمانده سرمایه گذاری نمود، که خود هم در آن فیلم به عنوان هنرپیشه حاضر بوده است.ایشان در حال حاضر هم با ایفای نقش در آثاری مختلف مشغول به فعالیت می باشد و می توان گفت هنرپیشگی را هم یکی از دگر علاقمندی ایشان نام برد.

بیوگرافی دن بیلزریان و همسرش کیست +از عیاشی تا بازیگری و درامد

بیوگرافی دن بیلزریان و همسرش کیست +از عیاشی تا بازیگری و درامد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا