بیوگرافی

بیوگرافی دورچی خواننده رپ و ماجرای دستگیری و بازداشت

دورچی متولد سال 1370 است که فعالیت هنری خود را از سال 1399 آغاز کرد و در سال 1402 به شهرت رسید. او با آخرین آهنگ خود با عنوان Damn Things در شبکه های اجتماعی پربازدید و البته در روز دوشنبه 6 شهریور سال 1402 بازداشت. نام واقعی این هنرمند پرسروصدا محمد است. لقب دورچی به معنای “مروارید کوچک” است و از ترکیب کلمات “در” و “چی” به وجود آمده است. همچنین قابل ذکر است که در ابتدای فعالیت خود، او با نام “کاربازی” فعالیت می‌کرد.

یکی از آهنگ‌های بسیار معروف دورچی با نام “پیله از و وین” است که به عنوان یکی از آثار برجسته او شناخته می‌شود. آهنگ‌های دیگری که به عنوان آثار مشهور دورچی شناخته می‌شوند شامل “Damn Things – پیله” و “عشق دردناک” هستند.

“دورچی خواننده رپ متولد دهه هشتاد است که چند سالیست کار حرفه‌ای اش را در موسیقی به صورت اماتور استارت زده است. بیوگرافی دورچی خواننده جنجالی رپ را در این صفحه ببینید.

درباره بیوگرافی “دورچی” گفته شده که او یک خواننده از نسل چهارم موسیقی ایران است که رپ کار میکند او در سبک موسیقی دریل فعالیت می‌کند که یک سبک پرطرفدار در نسل جوان هنرمندان موسیقی است.

بیوگرافی دورچی خواننده رپ و ماجرای دستگیری و بازداشت

بیوگرافی دورچی

Dorcci کیست؟

دورچی (Dorcci) خواننده رپ فارسی نسل چهارم است متولد دهه هشتاد بوده که از طریق دابسمش های شبکه های اجتماعی به شهرت و موفقیت رسید.

سبک کاری منحصر به فرد او باعث شده است تا طرفداران بسیاری را به خود جلب کند و آثار او را در بین متفاوت‌ترین آثار رپ فارسی قرار دهند.

بیوگرافی دورچی خواننده رپ و ماجرای دستگیری و بازداشت

شهرت

از معروف ترین آهنگ های دورچی میتوان به آهنگ، پیله از و وین اشاره کرد. او نیز همکاری هایی با اشکان کاگان، آهنگساز هیپاپولوژیست، در زمینه تهیه کنندی موزیک هایش داشته است. همچنین برخی گفته اند که این اهنگ حمایت سروش هیچکس را در پی داشته، چرا که هیچکس دباره دورچی نوشته: خیلی حال میده آهنگه.

همچنین ببینید

بیوگرافی علی شریفی زارچی استاد دانشگاه شریف کیست

یوگرافی بری وایت قهرمان کشتی کج wwe کیست و علت مرگ

سبک موسیقی دورچی

دورچی در سبک موسیقی غمگین کارش را آغاز کرد، که این سبک معمولاً شامل آهنگ‌ها و ملودی‌هایی است که به طور عمده حالتی احساسی و غمگین را منتقل می‌کنند. این نوع موسیقی معمولاً برای بیان احساسات عمیق و تجربه‌های دردناک استفاده می‌شود.

بیوگرافی دورچی خواننده رپ و ماجرای دستگیری و بازداشت

محبوبیت جنجالی دورچی

در چند روز گذشته ویدئوی متفاوتی از یک ترانه شدیدا مستهجن در توییتر و اینستاگرام دست به دست می‌شود و سوژه کاربران شد. اگرچه این ترانه اولین کار خواننده‌اش نبوده ولی باید اعتراف کنیم که ۸۰ درصد کسانی که در ساعات گذشته این ترانه را شنیدند، خواننده آن را نمی‌شناختند.

بیوگرافی دورچی خواننده رپ و ماجرای دستگیری و بازداشت

جرشا خواننده رپ فارسی به این ترک واکنش تندی نشان داده است.

در متن این آهنگ‌ حدود ۳۰ بار فحش داده می شود، البته فحش دادن مختص نسل چهار نیست چه بسا که دکتر رپ فارس یا گادپوری اکثر کلمات رکیک را سانسور کنند، سامان ویلسون یکی از رکیک ترین اهنگ های رپ فارسی را بیشتر از ۲۰ سال پیش منتشر کرده است. همچنین در برخی از قطعه های رپ خارجی نیز بعضی اوقات همچنین اتفاقی می افتد.

بیوگرافی دورچی خواننده رپ و ماجرای دستگیری و بازداشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا