بیوگرافی

بیوگرافی زینب جابر مجری لبنانی کیست و اهل کجاست +همسر و عکس

زینب جابر مجری لبنانی صداوسیما کیست

زینب جابر مجری لبنانی متولد دهه ۱۳۶۰ در بیروت لبنان است و در حال حاضر ۳۲ ساله می باشد. او در بیروت متولد شده و مدتی نیز در ایران زندگی کرده است.

زینب جابر به عنوان مجری برنامه ساعت به وقت قدس در صدا و سیما ایران مشغول به کار می باشد. او متولد دهه ۱۳۶۰ در بیروت بوده و با اجرای برنامه سیاسی ساعت به وقت قدس پای به مجریگری گذاشته و توانست در بین مردم شناخته شود. ادامه بیوگرافی زینب جابر مجری لبنانی در ایران همراه با عکس و اینستاگرام و سوابق او از مجله لردخت می خوانید

بیوگرافی زینب جابر مجری لبنانی کیست و اهل کجاست +همسر و عکس

بیوگرافی زینب جابر

زینب جابر مجری برنامه ساعت به وقت قدس در صدا و سیمای ایران است. او متولد دهه ۱۳۶۰ در لبنان است و دارای مدرک تحصیلی دکترای روانشناسی می باشد. زینب جابر مجری لبنانی صداوسیما در حال حاضر ۳۲ سال سن دارد و به عنوان مجری در ایران مشغول به کار می باشد.

مجری لبنانی برنامه ساعت به وقت قدس کیست

برنامه تلویزیونی ساعت به وقت قدس در شبکه یک سیما با حضور زینب‌جابر مجری عرب زبان و لبنانی در حال پخش است. برنامه ساعت به وقت قدس با اجرای علی خلیلی و زینب‌جابر و تهیه‌کنندگی امیر تاجیک هر پنجشنبه ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود. برنامه ساعت به وقت قدس در این قسمت به تحلیل آخرین اخبار سرزمین‌های اشغالی آغاز می‌شود و محمد شاهدی، تحلیلگر مسایل غرب آسیا، و اخباری مانند تظاهرات حامیان فلسطین در نزدیکی خانه شخصی بایدن به طور مفصل بررسی می‌شوند.

بیوگرافی زینب جابر مجری لبنانی کیست و اهل کجاست +همسر و عکس

سپس به مرور برترین موضوعات روز در فضای مجازی می‌پردازیم، که در این بخش با تغییراتی همراه است و خانم جابر از لبنان به برنامه ساعت به وقت قدس پیوسته است. سپس گفت‌وگو با صابر شیخ‌رضایی، مدرس و هنرمند حوزه مقاومت، پخش خواهد شد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی نامی عبداللهی پسر ناصر عبداللهی‌ کیست

همسر جواد خواجوی کیست و اهل کجاست +عکس های عروسی

بیوگرافی امیرحسین افتخاری خواننده و همسرش +شغل دوم

سوابق

خانم جابر یکی از مجربان لبنانی است که تاکنون چند برنامه را در شبکه های ایرانی از جمله العالم و الکوثر اجرا کرده است. او مدرک دکترا دارد و به زبان فارسی نیز تسلط کامل دارد.

بیوگرافی زینب جابر مجری لبنانی کیست و اهل کجاست +همسر و عکس

گفتنی است قسمت جدید برنامه تلویزیونی «ساعت به وقت قدس» در حالی روی آنتن می‌رود که یک مجری زن لبنانی به این برنامه پیوسته است.

تازه‌ترین قسمت از برنامه تلویزیونی «ساعت به وقت قدس» شبکه یک سیما در حالی روی آنتن می‌رود که یک مجری زن به نام زینب جابر از کشور لبنان به این برنامه پیوسته است.

بیوگرافی زینب جابر مجری لبنانی کیست و اهل کجاست +همسر و عکس

تلاش برای استحکام خانواده ها

زینب جابر مجری برنامه خانوادگی «خلیه حب» (خانه عشق) در گفتگوی اختصاصی با پایگاه شبکه الکوثر درباره اهداف این برنامه و پیام های مهمی که می خواهد به بیننده عرب زبان بدهد، صحبت کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، زینب جابر مجری برنامه به معرفی کوتاهی از ویژه برنامه خانوادگی «خلیه حب» (خانه عشق) پرداخت و گفت: این برنامه یک برنامه اجتماعی، فرهنگی و آموزشی است که وارد خانه بینندگان می شود تا روحیه گرمی و محبت را در بین اعضای خانواده بیافزاید و برنامه ای است که گروه های سنی مختلف و از کشورهای مختلف عربی و اسلامی را مخاطب قرار می دهد.

وی افزود : با توجه به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی که جامعه اسلامی را هدف قرار داده است، لازم بود برنامه ای داشته باشیم که نگاه اجتماعی و فرهنگی مبتنی بر مبانی سالم و صحیح را از منظر تربیتی به مخاطب منتقل کند. یکی از مهمترین برنامه ها گسترش آگاهی و فرهنگ خانواده و ایجاد نوعی محبت در خانواده است که به تحکیم و انسجام آن کمک می کند و هر چه خانواده انسجام بیشتری داشته باشد، نسل های سالم بیشتری به جامعه تحویل می دهد به ویژه اینکه هر چه از هم پاشیدگی خانواده بیشتر شود مشکلات و آفات در جامعه بیشتر می شود و متأسفانه فروپاشی خانواده یکی از مهمترین اهداف جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا