بیوگرافی

بیوگرافی سامی بیگی خواننده و همسرش و ماجرای دنیا جهانبخت

بیوگرافی سامی بیگی

سامان اسحاق بیگی ملقب به سامی بیگی (متولد ۲۳ نوامبر ۱۹۸۲ برابر ۳ آذر ۱۳۶۱ در آستانه) خواننده، ترانه سرا و تهیه‌کننده است. سامی مدت هاست که فعالیت خود را در حوزه خوانندگی آغاز کرده است و یکی از خوانندگانی است که اکثر مردم ایران با آهنگ های او خاطره دارند.

بیوگرافی سامی بیگی خواننده و همسرش و ماجرای دنیا جهانبخت

او که متولد آستانه است، روزهای اولیه خود را در ایران، سوئد و امارات عربی متحده گذراند و بعد به کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا نقل مکان کرد. از موسیقی هایی که این خواننده در این کشور خوانده می توان به سامی بیگی من تو هوات مستم و سامی بیگی تازگیا اشاره نمود.

بیوگرافی سامی بیگی خواننده و همسرش و ماجرای دنیا جهانبخت

سوابق

او دوران جوانی در شهر تهران زندگی کرده است. اما سر انجام در سال 1389 برای پیشرفت در حرفه اش از ایران رفت و به یکی از سلبریتی های ساکن آمریکا تبدیل شد. بهتر است که بدانید او با ورود به گروه معروف بلک کتس توانست مورد توجه خیلی از مردم قرار گیرد و به شهرت زیادی رسید.

گروه بلک کتس

از طریق آشنایی با ادی عطار وارد گروه بلک کتس شد و به آمریکا رفت و حاصل این همکاری ۲ ساله سامی با بلک کتس انتشار یک آلبوم موفق به نام Dimbology به خصوص آهنگ «آره منم دوست دارم» بود که توانست سامی را در عرصه موسیقی به موفقیت برساند. وی توانایی های خودرا نه تنها در عرصهٔ خوانندگی بلکه در نوشتن بسیاری از آهنگ ها نیز به اثبات رسانید چرا که در این آلبوم بسیاری از ترانه آهنگ ها نوشته خود سامی است. به گفتهٔ خودش از ۱۵ سالگی موسیقی می نوشته و هرگز فکر نمی کرده که بتواند در حرفهٔ خوانندگی تکی روزی چنین موفق شود.

بیوگرافی سامی بیگی خواننده و همسرش و ماجرای دنیا جهانبخت

همکاری سای بیگی و تهی چگونه بود؟

سامی بیگی و حسین تهی دوستی قدیمی داشتند آن هم از زمانی که هر دو آن ها در ایران بودند، به گفته خود آن ها وقتی هنوز هیچ کدام به شهرت نرسیده بودند و صرفا فقط علاقه به موزیک و خوانندگی داشتند به هم قول دادند که اگر معروف شدند حتما موزیکی منتشر کنند. البته همین هم شد و در سال ۱۳۹۳ موزیک ( با من میرقصی) را منتشر کردند که البته بسیار پر مخاطب بود و با استقبال زیادی هم مواجه شد. ویدئو کلیپ و فایل صوتی این موزیک در یوتیوب و سایت های مختلف موجود می باشد که به راحتی می توانید مشاهده و دانلود کنید.

بیوگرافی سامی بیگی خواننده و همسرش و ماجرای دنیا جهانبخت

مصاحبه با سامی بیگی

از آن جایی که او سال های زیادی است از دهه هشتاد شروع به کار کرده است و در حال انجام فعالیت می باشد مصاحبه های زیادی با او انجام شده است که در تمامی آن ها بیوگرافی این چهره مشهور و فعالیت هایی که داشته است در سابقه هنری اش بازگو شده است.

همچنین ببینید

بیوگرافی ایرج طهماسب و همسرش مرجان مدرسی و فرزندان +عکس

بیوگرافی مرجان مدرسی همسر ایرج طهماسب کیست +عکس و تصاویر

برای مشاهده مصاحبه های سامی بیگی می توانید این موارد را در سایت های معتبر اینترنتی جستجو کنید و به تمامی موارد دسترسی پیدا کنید. در شبکه های مختلف ماهواره ای نیز با این خواننده معروف مصاحبه و گفتگو انجام شده است که در زمان خودش پخش شده است.

این برنامه ها به صورت آرشیو در وبلاگ های معتبر قرار گرفته است و قابل نمایش هستند چون افراد زیادی خواهان مشاهده هستند و نسبت به خصوصیات شخصی و حرفه ای سامی بیگی کنجکاو هستند.

او فردی خوش اخلاق و خونگرم می باشد که در تمامی برنامه های خودش تمامی جزئیات را به خوبی مطرح می کند چون معقتد است مردم این طور می توانند با این چهره و کارهایی که انجام می دهد آشنایی کامل پیدا کنند. در مدت زمان های مشخص مصاحبه های مختلفی با این چهره انجام شده است.

پشت پرده کلاهبرداری سامی بگی از دنیا جهانبخت

رابطه سامی بیگی و دنیا جهانبخت چگونه شکل گرفت؟

سامی یکی از خوانندگان کم حاشیه به شمار می‌ رود که در پیرامون روابط شخصی او نیز تا به اکنون حاشیه‌ ای مشاهده نشده است. اما با این حال مدتی قبل انتشار اخباری در مورد رابطه سامی با دنیا جهانبخت حواشی بسیار زیادی را به وجود آورد. دنیا جهانبخت یکی از شاخ‌ های مجازی است که علاقه بسیار زیادی به رابطه با خوانندگان مشهور را دارد. حال مدتی قبل این دو چهره معروف همدیگر را در اینستاگرام فالو کردند. این موضوع باعث به وجود آمدن حاشیه‌ هایی در مورد دوستی آن ها شد.

در رابطه با چگونگی شکل گرفتن رابطه سامی و دنیا اطلاعات دقیقی در دسترس نمی‌ باشد. اما با این حال برخی از منابع خبری بیان کردند که این دو چهره معروف از طریق فضای مجازی با یکدیگر آشنا شدند. پس از آن سامی و دنیا به صورت مخفیانه وارد رابطه شدند و به صورت مخفیانه به دیدار یکدیگر می‌ رفتند. البته ناگفته نماند که دنیا و سامی تا به اکنون به این اخبار واکنشی نشان نداده و این اخبار را تایید و یا تکذیب نکرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا