بیوگرافی

بیوگرافی ساینا امیری بازیگر تئاتر کیست +اینستاگرام و علت درگذشت و مرگ

بیوگرافی

ساینا امیری بازیگر تئاتر هرمزگانی متولد 1361 در بندرعباس میباشد وی به علت ایست قلبی  در 7 تیر 1402 در سن 41 سالگی درگذشت این هنرپیشه فوق لیسانس طراحی صنعتی داشت و علاوه بر بازیگری کارگردان تئاتر و طراحی لباس و چهره پرداز نیز بود که سوابق زیادی در زمینه تئاتر داشت و در هرمزگان به عنوان یک چهره شناخته شده محسوب میشد.

علت فوت و مرگ ساینا امیری

خانم ساینا امیری در سن 41 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت وی بازیگر و کارگردان تئاتر و چهره پرداز بود

بیوگرافی ساینا امیری بازیگر تئاتر +اینستاگرام و علت درگذشت و مرگ

سوابق

ساینا امیری درسال ۱۳۷۵ کار هنری اش را استارت زد و با حضور در آیتم‌های تلویزیونی در مقابل دوربین قرار گرفت آیتم هایی که در شبکه سوم سیما پخش میشد سپس به سراغ نمایش‌های رادیویی رفت و بعد از مدتی وارد عرصه تئاتر شد و کارگردانی را نیز آغاز کرد.

از مجموعه کارها و فعالیت‌های بازیگری او می‌توان به نمایش‌های «قاعد»، «کدوقلقله زن»، «بودن یا نبودن»، «ماردارصاد»، «دربست»، «مجلس مارگیری»، «حلزون»، «روز از نو روزی از نو» و «سیندرلا» به نویسندگی و کارگردانی خودش اشاره کرد.

بیوگرافی ساینا امیری بازیگر تئاتر +اینستاگرام و علت درگذشت و مرگ

طراحی لباس

ایشان درباره طراحی لباس میگوید در مورد طراحی لباس باید بگویم گرایش من ابتدا به مد و فشن بود و چند ژورنال آماده چاپ داشتم که مجموعه ای بود از طراحی لباس عروس، نامزدی و عقد، لباس های مجلسی و پوشاک آقایان که متاسفانه مشکلاتی سر راهم قرار گرفت که بعدها دیگر فرصت به سرانجام رساندن آنها برایم میسر نشد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی فریماه فرجامی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون

عکس و بیوگرافی ملیکا منصوری بازیگر

بیوگرافی غزاله جزایری بازیگر و همسرش

زمانی که وارد عرصه تئاتر شدم طراحی لباس تئاتر بسیار مجذوبم کرد چون در تئاتر با طراحی باید شخصیت پردازی کنید و پرسوناژهای نمایشنامه را به اندازه کارگردان و بازیگر آن نقش می شناسید، باید مطابق با سبک اجرایی نمایش پیش بروید و به نظر من طراحی لباس هر کاراکتر یک چالش است.

بیوگرافی ساینا امیری بازیگر تئاتر +اینستاگرام و علت درگذشت و مرگ

با انتخاب رنگ و حتی جنس پارچه می توانید با تماشاگر حرف بزنید و کاراکتر را معرفی کنید و چیزی که حائز اهمیت است این است که اصولی طراحی کنید و طراحی لباس را همچون دیگر عناصر تئاتر کاملا در خدمت اثر قرار بدهید، در طراحی لباس توانسته ام از محضر اساتید صاحب نام دانشگاه پلی مدا ایتالیا بهره مند شوم که طراحان بزرگ برندهای معروف دنیا هستند.

بیوگرافی ساینا امیری بازیگر تئاتر +اینستاگرام و علت درگذشت و مرگ

مراسم تشییع

تشییع پیکر مرحومه ساینا امیری با حضور جمعی از اهالی تئاتر و هنر استان هرمزگان برگزار شد اما از خبرنگاران و عکاسان خبری نبود! شاید یکی از دلایل عدم حضور خبرنگاران گرمای بسیار زیاد در بندرعباس بود.

بیوگرافی ساینا امیری بازیگر تئاتر +اینستاگرام و علت درگذشت و مرگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا