بیوگرافی

بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی و علت طلاق

بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

ستاره معصومی متولد 10 بهمن سال 1370 می باشد. او همسر مهدی قائدی فوتبالیست معروف ایرانی می باشد. مهدی قائدی و ستاره معصومی در روز ۱۰ دی ۱۳۹۸ با هم ازدواج کردند انها در بهمن 1402 طلاق گرفتند.

بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی و علت طلاق

بعد از ازدواج این دو شایعه بزرگتر بودن او از همسرش مهدی قائدی حاشیه ساز شد تا جائیکه ستاره معصومی در صفحه اینستاگرامش نوشت: یا علی گفتیم و عشق آغاز شد. مهدی قائدی نیز عین همین عبارت را در اینستاگرامش منتشر کرد.

یکی از حواشی مهم پیرامون ستاره معصومی پس از ازدواج با مهدی قائدی که در رسانه ها بسیار به آن اشاره شد اختلاف سنی او با همسرش بوده است. ظاهرا ستاره معصومی 7 سال از مهدی قائدی بزرگتر است.

بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی و علت طلاق

اما چیزی که در این عکس توجه ‌ها را به خود جلب کرد، وجود حلقه‌ای در دست چپ قائدی بود که باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر ازدواج او شد. وی پس از چندی با انتشار عکسی و نوشتن جمله: «می‌خواهم جوانی کنم، ازدواج نکرده‌ام.» این اخبار را تکذیب کرد.

بیوگرافی آرام جوینده همسر سپهر حیدری کیست

بیوگرافی هادی چوپان بدنساز و همسرش و فرزندان

 همسر هادی چوپان کیست بیوگرافی و عکس

اما پس از بازی با گل‌گهر سیرجان، با گفتن اینکه گلش را به مادر و همسرش تقدیم کرده است، ازدواجش را علنی کرد. گویا این بازیکن پرحاشیه استقلال بی سر و صدا به جرگه متاهلین پیوسته و در حال فاصله گرفتن از حواشی است.

بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی و علت طلاق

همسر مهدی قائدی با انتشار یک تصویر دو نفره اینستاگرامش را بروز کرد. موضوع سن و سال همسر مهدی قائدی باعث کنجکاوی طرفداران و کاربران فضای مجازی شده است خیلی ها در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند که همسر مهدی قائدی 7 سال از او بزرگتر و متولد 1370 است در صورتی که مهدی قائدی متولد سال 1377 است.

بیوگرافی مهدی قائدی

مهدی قائدی متولد 14 اذر سال 1377 در بوشهر است. او عضو تیم استقلال تهران می باشد. فوتبال خود را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر از 10 سالگی آغاز کرد و در سال 95 به تیم اصلی این باشگاه راه یافت.

بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی و علت طلاق

قائدی در اولین فصل بازی خود توانست 10 گل برای تیمش به ثمر برساند و عنوان پدیده لیگ را از آن خود کند. .پس از درخشش، با قراردادی 5 ساله در سال 1396 به تیم استقلال پیوست. او در بین هوادارانش به باشو شهرت دارد و از او بعنوان نیمار ایرانی نیز یاد می شود.

صفحه اینستاگرامی مهدی قائدی به آدرس mehdighayedi10 می باشد که 1.8m دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرامی ستاره معصومی setsreh.masoumi می باشد که 550k دنبال کننده دارد. پست های او در صفحه اینستاگرامی اش نشان می دهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا