بیوگرافی

بیوگرافی سحر امامی مجری و همسرش و فرزندان +عکس

بیوگرافی سحر امامی مجری

سحر امامی مجری و گوینده شبکه خبر تلویزیون و همچنین برنامه به خانه برمی‌گردیم می‌باشد.

این چهره در تاریخ سال ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده است.

بیوگرافی سحر امامی مجری و همسرش و فرزندان +عکس

همسر و فرزندان

سحر امامی متاهل می‌باشد و دارای یک فرزند پسر است.

درباره نسبت فامیلی خانم سحر امامی و هلیا امامی هنرپیشه اطلاعات دقیقی انتشار نشده و گویا فقط نام خانوادگی این دو به هم شباهت دارد.

بیوگرافی سحر امامی مجری و همسرش و فرزندان +عکس

سوابق

خانم امامی خود بیان می‌کند که در رشته گرایش علوم صنایع غذایی تحصیل کرده‌ام. رشته من هیچ مرتبطی به فعالیتم ندارد. او اعتقاد دارد که به خاطر علاقه مندی که به این حرفه داشته تلاش نموده و بدون داشتن آشنایی پا به صدا و سیما نهاده است.

او در ادامه بیان می‌کند امتحان دادم و در سال ۱۳۸۷ در سریال به خانه برمی‌گردیم در شبکه تهران پذیرفته شدم و فعالیتم را با گروه اجتماعی شبکه تهران آغاز نمودم و از تاریخ خرداد ماه سال ۱۳۸۹ پا به شبکه خبر گذاشتم.

بیوگرافی سحر امامی مجری و همسرش و فرزندان +عکس

مصاحبه سحر امامی

هنوز هم با شبکه پنج همکاری می کنی؟

گوینده های خبر تازگی ها نمی توانند اجرا در شبکه خبر داشته باشند و همزمان با شبکه های دیگر کار کنند. یک سال و خورده ای در شبکه تهران فعالیت می کردم.

* شرایط پذیرش برای اجرا چه بود؟

من برای تست معرفی شدم. تست روتین که صحبت می کنی . شعر می خوانی و یک موضوع را انتخاب می کنند و باید در مورد آن صحبت کنی. یادم هست که ماه مبارک رمضان بود و استرس زیادی داشتم. ولی خوب تصویربرداری که هیچ وقت دیگر ندیدم اش، شرایطی را برایم فراهم کرد و خودش هم نشست و گفت:”فکر کن برای خودت اجرا می کنی.” تست دادم و سه ماه گذشت و اصلا فکر نمی کردم که قبول می شوم و خبری شود!

اما قبول شدم و مدارکم را به گروه اجتماعی دادم و شروع کردم. اولین برنامه ام یک برنامه زنده بود. معمولا کسی که وارد این حرفه می شود اول برنامه تولیدی می گیرد. اولین کاری که اگر ایرادی و اشکالی داشتی از آن درمی آورند. این طوری بود که وارد حرفه ای شدم که خیلی دوستش داشتم. سعی می کنم به خاطره علاقه ام تلاش کنم.

* گفتی در صدا و سیما آشنا نداشتی؟

نه.

بیوگرافی سحر امامی مجری و همسرش و فرزندان +عکس

* قبل از اینکه تست بدهی در تلاش ورود به سازمان بودی؟

بله تلاش می کردم. چون من دوست هم دانشگاهی ام (لطیفه گودرزی) اخبار جوانه ها را می گوید. از او خیلی راهنمایی گرفتم. اما خیلی اتفاقی تست دادم و وارد سازمان شدم. ممکن است وارد شدن راحت باشد، ولی برایم خیلی سخت بود. چون همیشه باید تلاش کنی تا کهنه نشوی.

*دوستت چه راهی پیشنهاد کرد؟

اینکه روی خواسته ات اصرار کن و پیگیر باش . تست بده . حتی یادم هست که در نمایشگاه بین المللی قرآن در مصلی که آقاخانی که الان مدیر کودک شبکه دو است، تست می گرفت، تست دادم. حتی تا آن جا هم رفتم.

* شرایط ورود به شبکه خبر که حرفه ای تر و تخصصی تر کار می کند، فرق نمی کرد ؟

چرا. از زمانی که تستم را برای مدیر گروه اجتماعی شبکه خبر بردم تا زمانی که روی آنتن شبکه خبر رفتم، حدودا یک ماه طول کشید و یک ماه تست های فوق العاده سنگینی از من گرفتند. در شبکه تهران تست استدیو نداده بودم. تست ری اکشن های مختلف و تست اجرای زنده در استدیو را دوباره از من گرفتند. تست های مشکلی گرفتند.

بیوگرافی سحر امامی مجری و همسرش و فرزندان +عکس

* تست استدیو چه بود؟

در تست استدیو نشستم، تصویربردارها آمدند و عین یک برنامه زنده را اجرا کردم، بدون موضوع، فقط می خواستند بدانند که آمادگی اش را دارم یا نه فردا یا دو روز دیگر اگر اجرای زنده داشته باشم.

خانم امامی در برنامه به خانه برمی‌گردیم به عنوان مجری در قسمت دانستنی‌های برنامه حضور داشت. همچنین مجری‌گری برنامه صبح با خبر را هم بر عهده داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا