خبر حوادثخبرهای ایران

بیوگرافی سردار سید علی موسوی فرمانده اطلاعات سپاه سلمان زاهدان +شهادت

سردار سید علی موسوی فرمانده اطلاعات سپاه سلمان زاهدان چه کسی بود بیوگرافی ایشان را در این صفحه مطالعه کنید تا زمان شهادت را در این صفحه مشاهده فرمایید.

 لحظه شهادت فرمانده اطلاعات سپاه زاهدان

بیوگرافی سردار سید علی موسوی فرمانده اطلاعات

سید علی موسوی فرمانده اطلاعات سپاه زاهدان در سیستان و بلوچستان که سالهاست با گروههای تروریستی که یکی از آنها جیش الظلم بوده است سال ها فعالیت داشته و در مهار آنها نقش بسزایی داشته است.سید علی موسوی که مسئول اطلاعات سپاه سلمان در استان سیستان و بلوچستان بوده است در پی حمله تروریستی یکی از همین گروه ها به درجه رفیع شهادت میرسد.

 لحظه شهادت فرمانده اطلاعات سپاه زاهدانحوادث این روزهای زاهدان و اعتراضات مردم توسط برخی از گروه‌های تروریستی که وارد صحنه شدند، که در آن هموطنان نمازگزار مان را با بستن به رگبار به شهادت رساندن و برخی از آنها را مجبور کردند به کلانتری ۱۶ زاهدان نیز وجود آورده و برخی از سربازان و عوامل نیروی انتظامی را از جمله سرهنگ سید علی موسوی که مسئول اطلاعات سپاه سلمان در سیستان و بلوچستان بود به شهادت رساندند.

بیوگرافی

بیوگرافی سید علی موسوی یا سید حمیدرضا هاشمی که در سیستان و بلوچستان توسط اشرار و اغتشاشگران به شهادت می‌رسدبنابر گزارش های رسیده شده در روز نهم مهرماه شهید داوود عبداللهی که در حین انجام ماموریت خود که در شهرستان مریوان با اغتشاشگران بودن ایشان مجروح می شوند و بعد از رسیدن به بیمارستان و تلاش هایی که پزشکان برای نجات جان این شهید بزرگوار داشتن با تمام تلاشی که کردند داوود عبداللهی به درجه شهادت نائل گشت.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

شهادت فرمانده یگان امداد مریوان داوود عبداللهی در درگیری با اغتشاشگران

فیلم لحظه شهادت فرمانده اطلاعات سپاه زاهدان (سیستان و بلوچستان)

حمیدرضا هاشمی که با نام امنیتی سید علی موسوی در سپاه پاسداران جمهوری اسلامی خدمت های بسیار زیادی به مردم منطقه داشته است گوگل در تامین امنیت استان سیستان و بلوچستان و همچنین مبارزه با تروریست ها و فعالیت های ضد امنیتی فعالیت های زیادی داشته است.

سوابق

او توانسته ضربات مهلکی به تروریست های که در آن منطقه حضور داشتند وارد کند در حالی که یک افسر جوان بود به مسئولیت مهم معاونت اطلاعات استان سیستان و بلوچستان می رسد و در تمام دوران فرماندهی خودش اقدامات ویژه ای در انجام عملیات های موفق علیه گروهک های تروریستی که در منطقه وجود داشتند.

ایشان با شناسایی و وارد شدن به این گروه ها ضربات موفق و مهلکی به این گروه‌های تروریستی وارد کرده بود بعد از موفقیت های زیاد که در زمینه مهار تروریست‌ها به دست آورده بود به یکی از فرماندهان اطلاعاتی سرشناس و برجسته تبدیل شده بود،نیروهای تروریستی برای مهار کردند شهید به هر کاری تن زنده بودند،اما امنیت منطقه در استان سیستان و بلوچستان توسط شهید هاشمی به وجود آمده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا