بیوگرافیخبرهای ایران

بیوگرافی سعیدرضا عاملی از آمریکا تا روحانیت حوزه علمیه + سوابق و خانواده

بیوگرافی سعیدرضا عاملی از آمریکا تا حوزه خانواده و سوابقش، سعیدرضا عاملی : درباره زندگی خصوصی ایشان و همسر و فرزندان و شغل ایشان از زندگی کردن و تحصیل در آمریکا به روحانیت و حوزه را این صفحه با ما همراه باشید.

بیوگرافی سعیدرضا عاملی از آمریکا تا حوزه علمیه

بیوگرافی سعید رضا عاملی

سعیدرضا عاملی در سال ۱۳۴۰ در شهر کرج به دنیا می آید. اکنون دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد و در ضمن استاد تمام ارتباطات دانشگاه علوم و اجتماعی و استاد مطالعات جهان در دانشگاه تهران می باشد.

 

بیوگرافی سعیدرضا عاملی از آمریکا تا حوزه علمیه

سعید رضا عاملی دو برادر و یک خواهر دارد ایشان فرزند سوم خانواده می باشند سعیدرضا عاملی که اصالتی اصفهانی دارد، اما در کرج بزرگ شده است.

همچنین ببینید :

بیوگرافی محمدحسین رحمانی دوست استاد دانشگاه نیشابور کیست

بیوگرافی آسیه باکری دختر شهید باکری

برای مدتی در یکی از مناطقی در لبنان به نامجبل عامل زندگی کرده است، ایشان در یکی از دانشگاه های آمریکا وارد یکی از گروههای انقلابی می شود و به فعالیت هایی بر علیه رژیم پهلوی می پردازد.

 

بیوگرافی سعیدرضا عاملی از آمریکا تا حوزه علمیه

جبهه و جنگ تحمیلی

او دارای یک خانواده مذهبی بود و بعد از انقلاب درس خواندن در دانشگاه آمریکا را رها کرده و به کشور برمی گردد. در سال ۱۳۶۰ به خاطر تشویق های مادر به یکی از حوزه های علمیه قم می رود و بعد از مدتی بعد از ازدواج چه راهی جبهه می شود و در سال ۶۸ در دانشگاه تهران وارد شده و در رشته جامعه شناسی به تحصیل می پردازد.

بیوگرافی سعیدرضا عاملی از آمریکا تا حوزه علمیه
آقای عاملی بعد از از دریافت کردن مدرک لیسانس پژوهشگری علوم اجتماعی به کشور ایرلند می رود و در دانشگاه دوبلین به ادامه تحصیل پرداخته و توانست مدرک فوق لیسانس جامعه شناسی ارتباطات خودش را از دانشگاه دوبلین ایرلند دریافت کند در سال ۲۰۰۳ به کشور برمی گردد و در گروه ارتباطات دانشگاه تهران به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه جذب میشود خانواده او در کرج کشاورزی می کردند و همچنان عاملی عنوان کرده است که پدرم در محل زندگی حسن کشاورز می باشد.

بیوگرافی سعیدرضا عاملی از آمریکا تا حوزه علمیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا