بیوگرافی

بیوگرافی سهیلا گلستانی بازیگر سینما و همسرش از کشف حجاب تا بازداشت

بیوگرافی سهیلا گلستانی

سهیلا گلستانی بازیگر سینما دوبلور و کارگردان میباشد.

متولد 1359 در تهران است.

در رشته تئاتر گرایش طراحی صحنه تحصیل کرده و فارغ التحصیل کارشناسی این رشته است.

بیوگرافی سهیلا گلستانی بازیگر سینما و همسرش از کشف حجاب تا بازداشت

سوابق

سهیلا گلستانی از سال ۱۳۸۰ فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۸۵ وارد سینما شد و به عنوان بازیگر موفق شد گام مهمی را در بازیگری بردارد فیلم سینمایی نصف مال من نصف مال تو اولین حضور او در سینما بود فیلمی که توسط وحید نیکخواه کارگردانی شده بود.

فیلم های سهیلا گلستانی

سهیلا گلستانی در اولین تجربه حرفه‌ای خود در سینما بازیگرانی همچون محمدرضا شریفی نیا و مریلا زارعی و فرهاد آئیش بازی شد و موفق شد تجربه بسیار خوبی را در کنار بازیگران شناخته شده کشور به دست آورد.

این بازیگر دو سال بعد در فیلم سینمایی چهل سالگی به کارگردانی علیرضا رئیسیان ایفای نقش پرداخت و در این فیلم در کنار چهره هایی همچون لیلا حاتمی ، محمدرضا فروتن ، عزت الله انتظامی بازی کرد.

اما دهه ۹۰ بیشترین فعالیت خانم سهیلا گلستانی در سینما بود و موفق در فیلم های مهمان داریم ، شب بیرون ، بیداری برای سه روز ، امروز و بوفالو و گرگ بازی را تجربه کند.

بیوگرافی سهیلا گلستانی بازیگر سینما و همسرش از کشف حجاب تا بازداشت

فیلم سینمایی گرگ بازی آخرین فعالیت سهیلا گلستانی بود فیلم پربیننده که توسط محمدعلی نجفی تهیه کننده و عباس نظامدوست کارگردانی شده بود.

سریالهای سهیلا گلستانی

سهیلا گلستانی در تلویزیون نیز سابقه بازی دارد سریال باغ بلور در سال ۱۳۸۱ به کارگردانی رامبد جوان اولین تجربه حرفه ای او در تلویزیون بود و سریال وضعیت سفید و خودخواسته دیگر کارهای او به شمار می آید.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

بیوگرافی استفانی فراپار داور فوتبال و همسرش

بیوگرافی بازیگران سریال پشت کوه های بلند

بیوگرافی هنگامه قاضیانی

کارگردانی

سهیلا گلستانی تجربه کارگردانی را داشته و فیلم سینمایی “دو” را ساخته است فیلمی که تهیه کنندگی آن را پرویز پرستویی بر عهده داشت و در سال ۱۳۹۳ اکران شد در این فیلم چهره‌های مثل پرویز پرستویی و مهتاب نصیرپور و سوگل خلیق حضور داشتند.

بیوگرافی سهیلا گلستانی بازیگر سینما و همسرش از کشف حجاب تا بازداشت

بازداشت

سهیلا گلستانی چند سال است که در عرصه بازیگری دور شده است مهمترین حاشیه ای که برای او به وجود آمد آذر ۱۴۰۱ بود که به صورت دسته جمعی به همراه برخی از بازیگران تئاتر اقدام به کشف حجاب کرد این ویدیو باعث شد که بازداشت شود.

همسر و وضعیت ازدواج

از وضعیت ازدواج سهیلا گلستانی اطلاعاتی وجود ندارد و گویا او مجرد میباشد.

بیوگرافی سهیلا گلستانی بازیگر سینما و همسرش از کشف حجاب تا بازداشت بیوگرافی سهیلا گلستانی بازیگر سینما و همسرش از کشف حجاب تا بازداشت بیوگرافی سهیلا گلستانی بازیگر سینما و همسرش از کشف حجاب تا بازداشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا