بیوگرافی

بیوگرافی سپهر کبیری پرستار تهرانی +علت مرگ و اهدای اعضای بدن

بیوگرافی سپهر کبیری پرستار تهرانی

سپهر کبیری پرستار تهرانی متولد 1377 در تهران بوده که در به علت بیماری به مرگ مغزی دچار شد و خانواده اش رضایت دادند اعضای بدنش اهدا شود و به این ترتیب جان 5 بیماری از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری برنا، سپهر کبیری از کودکی کمک به دیگران را دوست داشت و همین باعث شد در دانشگاه وارد رشته پرستاری شود و کار خود را با عشق و علاقه آغاز کند. او همه زندگی اش را وقف بیمارانی کرد که آنها را دوست می‌داشت و در سخت‌ترین شرایط مثل دوران کرونا کنارشان بود.

بیوگرافی سپهر کبیری پرستار تهرانی +علت مرگ و اهدای اعضای بدن

پارسا برادر کوچکتر سپهر می‌گوید: «از زمانی که برادرم کارش را به عنوان پرستار آغاز کرد به چشم دیدم که همه زندگی اش وقف رسیدگی به بیماران شد. او مدت‌ها در یک مرکز اعصاب و روان جانبازان کار کرد و مدت‌ها در بخش شیمی درمانی مشغول بود. در دوران کرونا ۷ بار بیمار شد، اما باز هم دست از کار نکشید، آخرین محل کارش هم بیمارستان امام خمینی (ره) بود و متاسفانه او را از دست دادیم.»

سپهر ۲۸ ساله در روزپنج شنبه ۱۶ ماه دچار خونریزی مغزی شد و او را به بیمارستان منتقل کردند.

بیوگرافی سپهر کبیری پرستار تهرانی +علت مرگ و اهدای اعضای بدن

پارسا درباره وضعیت سپهر در روز پنج شنبه می‌گوید: «وقتی برادرم در خانه حالش بد شد، پدر و مادرم با اورژانس تماس گرفتند و درخواست کمک کردند. از آنجایی که وضعیت برادر مساعد نبود بلافاصله او را به بیمارستان کوثر کرج منتقل کردند. برادرم ۱۲ ساعت تحت مراقبت‌های ویژه بود و پزشکان همه تلاش خود را کردند تا او دوباره سلامتی اش را به دست بیارود. مدتی پیش هم او دوباره حالش بد شد و تا پای مرگ رفت، اما خدا برادرم را به ما برگرداند. این بار هم فکر می‌کردیم او حالش خوب می‌شود، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.»

بیوگرافی سپهر کبیری پرستار تهرانی +علت مرگ و اهدای اعضای بدن

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا