بیوگرافی

بیوگرافی سیامک بهروان رزیدنت روانپزشکی کیست علت فوت رتبه دو کنکور

دکتر سیامک بهروان کیست

دکتر سیامک بهروان رزیدنت روانپزشکی متولد دهه هفتاد در کرج استان البرز رتبه دو کنکور پزشکی است که متاسفانه به علت نامشخص فوت کرده است برخی از رسانه ها مدعی هستند که خودکشی کرده است اما موثق نیست.

بیوگرافی سیامک بهروان

سیامک بهروان متولد دهه هفتاد فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران بوده و به عنوان پزشک عمومی در کرج فعالیت میکرد او رتبه دو کنکور پزشکی بوده و به عنوان رزیدنت روانپزشکی شناخته میشد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی زهرا برهان نژاد حراست تامین اجتماعی زرند

بیوگرافی ملیکا حسینی و مکرمه حسینی خواهران امدادگر هلال احمر 

بیوگرافی فریدون دائمی دوبلور کیست و چرا به امریکا رفت

علت فوت

پایگاه خبری بازتاب نوشت:

‏سیامک بهروان. رزیدنت روانپزشکی که خودکشی کرد. رتبه دو رقمی کنکور. او که بارها اعلام کرده بود کسی را ندارد تا به عنوان ضامن به دانشگاه ارائه کند. دانشگاه هم همان حقوق بخور و نمیر رزیدنتی را به او نمیداد، چون ضامن معتبر نداشت!
ضامن؟ مگه میخواست وام بگیره؟
از وام سخت تر، میخواست تخصص بگیرد. در ایران قانونی بود که برای ثبت نام تخصص باید تعهد محضری بدهی و ضامن داشته باشی که اگر خدای ناکرده انصراف دادی یا مُردی کسی باشد که خسارت وزارت بهداشت را بپردازد. دیوان عدالت اعلام کرد اخذ تعهد و ضامن غیر قانونیست، اما وزیر بهداشت مثل بقیه‌ی آرای دیوان،خیلی راحت این رای را هم اجرا نکرد .و اما نخبه‌ی کشور در حالی که دانشجوی تخصص رشته مورد علاقه خود بود و حقوقی دریافت نمیکرد،تصمیم گرفت دیگر زندگی نکند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا