بیوگرافی

بیوگرافی شهرزاد عبدالمجید و همسرش کیست و کجاست + عکس ها

بیوگرافی شهرزاد عبدالمجید

شهرزاد عبدالمجید بازیگر ایرانی است او در سال 1348 در شهر تهران متولد شده است

او از کودکی به بازیگری و هنر علاقه زیادی داشته است و در تئاتر دوران مدرسه فعالیت زیادی داشته است و همیشه مدیر گروه تئاتر مدرسه اش را برعهده داشته است و در ایام دهه فجر به کار تئاتر در مدرسه میپرداخته است.

بیوگرافی شهرزاد عبدالمجید و همسرش + عکس ها

نحوه بازیگر شدن

شهرزاد عبدالمجید بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1348 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار شهرزاد عبدالمجید می‌توان به بازیگری در سریال تب سرد، سریال در پناه تو و سریال عصر پاییزی اشاره کرد.

بیوگرافی شهرزاد عبدالمجید و همسرش + عکس ها

شهرزاد عبدالمجید نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1372 در 24 سالگی در سریال هتل به کارگردانی محمدرضا پاسدار بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال تب سرد، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای شهرزاد عبدالمجید محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون احمد مندوب هاشمی، محمد شیری، عباس محبوب و عزت‌الله رمضانی‌فر را تجربه کرد.

شهرزاد عبدالمجید در سال 1382 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم شهرزاد عبدالمجید در این سال، بازیگری در سریال تب سرد به کارگردانی علیرضا افخمی محسوب می‌شود.

بیوگرافی شهرزاد عبدالمجید و همسرش + عکس ها

عبدالمجید بعد از پایان مدرسه و گرفتن دیپلم در سال 1374 اولین حضور خود را مقابل دوربین و در سریال مشهور “در پناه تو” تجربه کرد و بعد از آن در یک سریال دیگر به نام “هتل” بازی کرده است.

همچنین ببینید

بیوگرافی ارسطو خوش رزم و همسرش و پدر و مادر و خواهرش +عکس

بیوگرافی سانیا سالاری (بازیگر) و همسرش کیست +عکس های جدید

بیوگرافی سامی بیگی خواننده و همسرش و ماجرای دنیا جهانبخت

او بعد از بازی در این دو سریال برای بالا بردن سطح بازیگری خود به کلاس های بازیگری استاد سمندریان رفت و یک دوره بازیگری حرفه ای را زیر نظر این استاد سپری کرد و بعد از آن در فیلم سینمایی “ضیافت” اولین حضور سینمایی خود را در سال 1375 تجربه کرد.

عبدالمجید سریالهایی همچون عصر پاییزی در سال نود و دو ، سریال ایستاده در آغاز در سال نودودو سریال تهران پلاک ۱ در سال نودویک ، سریال نرگس در سال هشتادوپنج ، سریال تب سرد در سال هشتادودو ، سریال معما در سال هشتادودو، سریال فقط بخاطر تو در سال هشتادویک و سریال خاکستر و باد در سال هشتاد اشاره کرد

بیوگرافی شهرزاد عبدالمجید و همسرش + عکس ها

شهرزاد عبدالمجید میگوید که من بچه خیابان امیریه تهران هستم و در این محله به دنیا امده ام و با نسرین مقانلو دوست قدیمی هستم و از کودکی با او رفیق بوده ام.

خانواده عبدالمجید

او یک خواهر و یک برادر دارد و به گفته خودش همیشه برای همه کارهایی هنرام از او مشورت میگیرم و او به خوبی من را راهنمایی میکند و همین که تا به حال انتخاب های خوبی داشته ام دلیلش مشورت و رهنمودهای برادم بوده است.

بیوگرافی شهرزاد عبدالمجید و همسرش + عکس ها

ازدواج شهرزاد عبدالمجید

او هنوز ازدواج نکرده است و مجرد مباشد و به همراه پدر و مادرش زندگی میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا