بیوگرافی

بیوگرافی شهره بیات داور بین المللی شطرنج: عکس جنجالی مهاجرت و همسرش

شهره بیات داور بین الملل در شطرنج مهاجرت و تصاویر منتشر شده است از این داور شهره بیات یکی از داوران زن بین الملل در رشته شطرنج در کشورمان می باشد.

بیوگرافی شهره بیات داور بین المللی شطرنج +مهاجرت شهره بیات

شهره بیات دارو بین الملل در شطرنج مهاجرت

که در بیست و سوم اسفند ماه سال ۶۵ در رشت به دنیا می آید.شهره بیات یکی از چهره‌های شناخته شده جهانی در رشته شطرنج میباشد، که دارای سابقه های زیادی و موفقیت ها و افتخارات به دست آورده زیادی در رشته شطرنج می باشد.

بیوگرافی شهره بیات داور بین المللی شطرنج +مهاجرت شهره بیات

اولین زنان ایران به عنوان داور بین المللی

یکی از اولین زنان ایران بوده که به عنوان داور بین المللی در رشته شطرنج حضور دارد و فعالیت می کند. اما ظاهراً تصمیم گرفته است که تابعیت ۶ را تغییر دهد، و از ایران مهاجرت کرده است.

بیوگرافی شهره بیات داور بین المللی شطرنج +مهاجرت شهره بیات

شهره بیات مدرک A  آسیا

شهره بیات مدرک A  آسیا و همچنین عنوان مدرس شطرنج را دارد و در این زمینه فعالیت می کند. شهره بیات برای کشورهای چین فرانسه و اسپانیا مربی گری کرده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

الناز رکابی کیست؟ برادر و همسر: فیلم و عکس های جنجالی سنگ نوردی

تیپ و پوشش جدید الناز رکابی قهرمان سنگنوردی با وزیر ورزش بعداز کشف حجاب

او همچنین داور مسابقات بسیار مهمی در جهان شده است که یکی از مهمترین فعالیت ها و داوری های او یادآوری فینال قهرمانی شطرنج جهان بوده است. خانم شهره بیات به عنوان استاد فدراسیون جهانی شطرنج نیز محسوب می شود و همچنین دبیر فدراسیون شطرنج ایران نیز بوده است.

بیوگرافی شهره بیات داور بین المللی شطرنج +مهاجرت شهره بیات

خانم شهره بیات در مهر ماه سال ۹۷ به علت دلایلی نامعلوم استعفا می دهد و بعد از آن در سال ۲۰۱۹ به عنوان عضو ارشد کمیته داوران فدراسیون جهانی شطرنج و مدرس فیده انتخاب میشود.پدر شهره بیات در روز جمعه بیستم دی ماه طی یک مصاحبه و گفتگو از مهاجرت و عدم بازگشت شهره بیات صحبت می کند این موضوع را تایید می‌کند.
بیوگرافی شهره بیات داور بین المللی شطرنج +مهاجرت شهره بیات
با توجه به نگرانی ها و مسائلی که شهره بیات در مورد فعالیت های ورزشی اش داشته بود تصمیم می‌گیرد که دیگر به کشور برنگردد او توانست با کمک فدراسیون جهانی کار ماندن در یک کشور دیگر را دنبال کند و فعالیت هایش را دام دهد.شهره و یا چنین می‌گوید که من و مادرش و حتی رئیس فدراسیون ایران نیز تمام تلاشمان را کردیم که شهره به ایران برگردد.

اما او حاضر به برگشت به ایران نبود خودش به این نتیجه رسیده است که دیگر به ایران برنگردد فکر می‌کند. که آنجا برایش بهتر از اینجا می باشد.پدر بیات می گوید من در نقش پدر او تا یک وقت نمی توانستم اصرار کنم که برگردم دختر من ازدواج کرده است  و خودش برای زندگیش تصمیم می گیرد و من نمی توانم برای او تصمیم بگیرم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا