بیوگرافی

بیوگرافی شهید مبین رشیدی سرباز وظیفه کلانتری ۱۶ زاهدان +عکس و اینستاگرام

شهید مبین رشیدی سرباز وظیفه متولد 1381 در زهک زابل میباشد که در 17 تیر ماه 1402 در حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان به شهادت رسید او که در حال حضور در پست نگهبانی در کلانتری 16 زاهدان بود مورد حمله تروریستی قرار گرفت.

بیوگرافی شهید مبین رشیدی سرباز وظیفه شهدای کلانتری ۱۶ زاهدان +عکس

بیوگرافی شهید مبین رشیدی

شهید مبین رشیدی در سال 1381 در شهرستان زهک زابل به دنیا امده است او ۲۱ سال سن دارد ایشان اهل سنت و بلوچ بود.

مبین مجرد بوده و ۱۸ ماه خدمت کرده بود. یک ماه اضافه خدمت این سرباز چندی پیش با عفو رهبری بخشیده شده بود و روزهای پایانی خدمتش را می گذراند.

بیوگرافی شهید مبین رشیدی سرباز وظیفه شهدای کلانتری ۱۶ زاهدان +عکس

ماجرای شهادت

در 17 تیر ماه 1402 حمله تروریستی توسط گروهک منافق جیش العدل در زاهدان به کلانتری 16 صورت گرفت که دو نفر از عوامل این گروهک تروریستی خود را با کمربند انتحاری منفجر کردند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی شهید علیرضا کیخا ستوانیکم کلانتری 16 زاهدان

در این حمله مسلحانه 4 تروریست به هلاکت و یک سرباز وظیفه و یک نیروی کادر پلیس به شهادت رسیدند. گروهک تروریستی جیش الظلم با اعلام بیانیه‌ای این حمله را برعهده گرفت.

بیوگرافی شهید مبین رشیدی سرباز وظیفه شهدای کلانتری ۱۶ زاهدان +عکس

مراسم تشییع

مراسم وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر شهیدان “علیرضا کیخا” و وظیفه “مبین رشیدی” با حضور سردار ساجدی‌نیا معاون عملیات فراجا، مسئولان نظامی و انتظامی استان سیستان و بلوچستان و جمعی از مردم شهیدپرور استان در شهر زاهدان در برگزار شد.

بیوگرافی شهید مبین رشیدی سرباز وظیفه شهدای کلانتری ۱۶ زاهدان +عکس

مردم در این مراسم ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، با شعارهای “حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، “مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر تروریست، مرگ بر منافق و ….” خواستار برخورد جدی مسئولان با اشرار و تروریست‌های سنگ‌دل شدند.

همچنین ببینید:

هانی کرده کیست بیوگرافی و چرا اینقدر معروف است؟

بیوگرافی عاطفه میرسیدی خبرنگار و همسرش و فرزندان

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. چرا وقتی آگاهی ندارین اخبار غلط مینویسین.مبین 19سال سن داشت وازنارویی های زاهدان«حصاروییه»هس و متاهل داماد بنده فقط مونده بود مراسم بزرگ عروسیشو بعد از پایان خدمتش ک ۴ماه و ۴روز مونده بود بگیره…مبین مث برادر من ومثل فرزند برای پدر و مادر من هس او اینقدر قلبی پاک و مهربان داشت ک همیشه تو نبود من ب خانوادم خدمت میکرد ن تنها خانواده من بلکه تمامی اطرافیان از دل پاک و بزرگش آگاه بودند مبین خیرش ب همه ی ماها همشهری یا وحتی کل کشور رسیده….سنی نداشت اما بیشتر از سنش می فهمید ودرک داشت از رئس نیرو انتظامی ببیند ک ازشجاعت تمام بزرگ مرد بلوچ اهل سنت ک خودشو سپر کرد تا نقشه ی شوم دشمنانی ک واضح هست کیاهستند جلوگیری کرد….کمرهمه مابعد از پرکشیدنش شکست اما آنانی ک برای نابودی ما کمربستن بدانند مبین های زیادی هستند ک ازخودگذشتگی تو رگ ریشه شونوماامروز بیدارتر ازهرروزهستیم….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا