بیوگرافی

بیوگرافی عرفان خزایی روحانی بدنساز کیست؟ 【 از طلبگی تا بدنسازی + تصاویر】

عرفان خزایی روحانی و طلبه بدنساز  اهل کرمانشاه در سال ۱۳۷۶ زاده شده است و در حال حاضر در عرصه بدنسازی و طلبگی فعالیت میکند او مربی بدنسازی بوده و حضورش در این عرصه به عنوان یک طلبه مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

در این مقاله از لردخت به بیوگرافی عرفان خزایی روحانی بدنساز کیست ؟ می‌پردازیم و به جزئیات زندگی شخصی از جمله همسر، تحصیلات و زمینه شغلی اشاره می‌کنیم. برای مطالعه جزئیات همراه ما باشید.

بیوگرافی عرفان خزایی روحانی بدنساز

عرفان خزایی روحانی بدنساز در سال ۱۳۷۶ در کرمانشاه به دنیا آمد و هم اکنون ۲۶ سال دارد. حجت الاسلام عرفان خزایی به دلیل رشته ورزشی خود یعنی بدنسازی مورد توجه قرار گرفته است.

بیوگرافی عرفان خزایی روحانی بدنساز کیست؟ 【 از طلبگی تا بدنسازی + تصاویر】

او علاوه‌بر طلبگیبه‌عنوان راننده در اسنپ مشغول است و همچنین کارشناس دینی و مربی بدنسازی، نائب رئیس کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی نیز هست.

او کار خود را با کشتی آغاز کرد؛ اما بعد از خدمت سربازی وارد تحصیلات حوزوی و طلبگی شد. ابتدا فکر می‌کرد برای اینکه وارد رشته بدنسازی شود با مخالفت‌های زیادی روبه‌رو شود؛ اما پس از مدتی با استقبال روبه‌رو شد. هرچند که عده زیادی با رویه او مخالف هستند. او معتقد است ورزشکار بودن، مغایرتی با اسلام ندارد و اهل بیت نیز ورزشکار بودند و بدن ورزیده‌ای داشتند.

بیوگرافی عرفان خزایی روحانی بدنساز کیست؟ 【 از طلبگی تا بدنسازی + تصاویر】

عرفان خزایی و همسرش

در این زمینه اطلاعاتی در دسترس نیست. وضعیت تاهل عرفان خزایی یا تعداد فرزندان او در صورت ازدواج مشخص نیست.

همچنین ببنیید:

بیوگرافی حامد گیلک بلاگر کیست و اهل کجاست

علی صاعقه کیست بیوگرافی و علت فوت + موزیک ویدیو

بیوگرافی علی صاعقه خواننده رپ و علت درگذشت

آدرس اینستاگرام عرفان خزایی

شما با آیدی erfankhazayii این عرفان خزایی ورزشکار روحانی را در اینستاگرام دنبال کنید.

بیوگرافی عرفان خزایی روحانی بدنساز کیست؟ 【 از طلبگی تا بدنسازی + تصاویر】

او میگوید خیلی از حضورم در این رشته استقبال شد با این‌که فکر می‌کردم خیلی بیشتر از این‌ها مقابل من گارد گرفته شود. بعضی‌ها در مواجهه اول نظرهای بدی هم نسبت به من داشتند اما با گذر زمان نه تنها نظرشان تغییر کرد بلکه به خودم گفتند که زود قضاوت کردند و تغییر تفکر دادند. از ۱۲ سال پیش ورزشکار و کشتی‌گیر حرفه‌ای بودم و بعد از آن در اواخر دوره سربازی، به سمت روحانیت رفتم. پس از آن نیز ورزش بدنسازی مرا به خود جذب کرد و وارد این رشته شدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا