بیوگرافی

بیوگرافی علیرضا منادی سفیدان نماینده مجلس تبریز اهل کجاست +تحصیلات و سوابق

علیرضا منادی سفیدان کیست

علیرضا منادی سفیدان در تاریخ سال ۱۳۴۸ در تبریز دیده به جهان گشوده است و اکنون نماینده مجلس حوزه انتخابیه تبریز و اسکو و همچنین آذرشهر است.

بیوگرافی و عکس علیرضا منادی سفیدان نماینده مجلس تبریز اهل کجاست +تحصیلات و سوابق

ایشان در دوره هشتم و نهم و یازدهم به عنوان نماینده مجلس مشغول به کار می‌باشد. او اکنون ریاست کمیسیون آموزش مجلس را هم بر عهده دارد.

دکتر علیرضا منادی در رشته دامپزشکی و میکروبیولوژی تحصیل کرده است و مدرک دکترای خود را در همین رشته اخذ نموده است.

بیوگرافی کامل علیرضا منادی سفیدان

غلامرضا منادی سفیدان در تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۸ در تبریز متولد شده است.

بیوگرافی و عکس علیرضا منادی سفیدان نماینده مجلس تبریز اهل کجاست +تحصیلات و سوابق

ایشان در سنین نوجوانی در حالی که ۱۶ سال سن داشته در یکی از روستاییان تبریز به نام لیقوان به عنوان آموزش یار نهضت سوادآموزی مشغول به کار بوده است و مدرک تحصیلات خود را تا مقطع دکترا از دانشگاه آزاد تبریز در سال ۱۳۷۴ به پایان رسانیده است و پس از آن با درجه ستوان یکمی در مرکز آموزش بهداری ارتش جمهوری اسلامی دوران مقدس سربازی اش را آغاز نموده است.

سوابق

ایشان در سال ۱۳۶۸ و پس از پایان جنگ تحمیلی کار سیاسی اش را استارت زد و در انتخابات ریاست جمهوری شهید رجایی، آیت الله خامنه‌ای و هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از افراد در ستاد انتخاباتی حضور یافت و فعالیت تبلیغاتی را صورت می‌داد.

بیوگرافی علیرضا منادی سفیدان نماینده مجلس تبریز اهل کجاست +تحصیلات و سوابق

وی همچنین در سال ۱۳۷۷ یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد تبریز حضور فعالی داشته و همزمان ریاست باشگاه پژوهشگران جوان شمال ایران را عهده‌دار بوده است.

همچنین ببینید:

در سال ۱۳۸۰ مدیریت گروه رشته مهندسی دانشگاه کشاورزی آزاد تبریز را بر عهده داشته است و در حالی که ۳۲ سال سن داشته به عنوان مدیر دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزیده شده است.

از سایر تجارب کاری این چهره می‌توان:
کارمند کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و همچنین کارمند اتحادیه بین المجالس دنیا و کارمند شورای عالی اجرایی سیاست گذاری اصل ۴۴ قانون اساسی را نام برد.

همسر و فرزندان

آقای علیرضا منادی سفیدان با یکی از نوادگان علامه شهید شیخ بهایی ازدواج نموده است و متاسفانه درباره تعداد فرزندهای این چهره اطلاع زیادی در دسترس ما نیست.

حواشی

دکتر علیرضا منادی به عنوان ریاست کمیسیون آموزش مجلس با تعدادی از معلمین معترض از خوزستان جلسه برپا کرد، ولی در حالی که شماری از معلمین در حین گفتگو با ایشان بودند و مشکلاتشان را بیان می‌کردند، آقای منادی در حال تمیز کردن دندان‌هایش با ناخن شد، پس از آن از زیر میز مقداری تنقلات برمی‌دارد و می‌خورد و سپس با صندلی بازی می‌کند.

خیلی از کاربران توییتر برخورد ایشان را بی‌احترامی به معلمین می‌خوانند که در حین گفتگو با ایشان و بیان کردن مشکلاتشان می‌باشند.

کاربری دیگر با افزوده است : ایشان با رفتار خود گویا که صحبت‌های معلمان برای او هیچ اهمیتی ندارد.

تعدادی دیگر این رفتار را دید وی از بالا به پایین مسئولان می‌خوانند: برخورد وی نمایانگر ارباب منشانه مسئولان می‌باشد، که مردم را رعیتشان می‌دانند.

بیوگرافی علیرضا منادی سفیدان نماینده مجلس تبریز اهل کجاست +تحصیلات و سوابق

منبع: ویکی پدیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا