بیوگرافی

بیوگرافی علی خطیر مدیرعامل استقلال با عکس و سوابق + زندگی شخصی

علی احمدی خطیر متولد 1360 در قائمشهر مدیر ورزشی اهل ایران است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته برق از دانشگاه صنعتی شریف و دکترای برق از دانشگاه اکول پلی تکنیک سوئیس و رشته مدیریت ورزشی از مرکز بین المللی مطالعات ورزشی است. علی احمدی خطیر در قائم شهر استان مازندران به دنیا آمده است و در حال حاضر بین تهران و لوزان سوئیس در رفت و آمد است و خواهری دارد که وکیل دادگستری و ساکن سوئیس می باشد.خطیر دارای مدرک مربیگری A از فدراسیون فوتبال انگلیس درجه 2 یوفا می باشد و در دهه 2010 مربی جوانان باشگاه اف سی لوتری سوئیس بوده است.

بیوگرافی علی خطیر مدیرعامل استقلال با عکس و سوابق + زندگی شخصی

وی در سال 1401 نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فوتبال تراکتور بود. وی همچنین معاون ورزشی سابق باشگاه فوتبال استقلال تهران و در مقطعی نیز معاون اجرایی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران بوده است.

 

بیوگرافی علی خطیر

علی خطیر مدیرعامل و همچنین کارشناس حقوقی تیم استقلال تهران است. ایشان در دهه ۱۳۶۰ در قائمشهر دیده به جهان گشوده است.

علی خطیر در رشته مهندسی برق قدرت تحصیل کرده است.

بیوگرافی علی خطیر مدیرعامل استقلال با عکس و سوابق + زندگی شخصی

وی از تاریخ تیرماه سال جاری به عنوان مدیر عامل باشگاه فوتبال استقلال تهران منصوب گردید و اکنون در این سمت فعالیت می‌کند.

آقای خطیر قبل از این نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فوتبال تراکتور و معاونت باشگاه فوتبال استقلال تهران را بر عهده داشته است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی دانیلا همسلی بوکسور و ماجرای محرومیت

بیوگرافی رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان کیست

بیوگرافی علی خطیر و همسرش

لی خطیر متولد دهه ۱۳۶۰ در قائمشهر و دارای مدرک تحصیلی مهندسی برق قدرت میباشد. او از تیر ماه ۱۴۰۲ به عنوان مدیر عامل باشگاه فوتبال استقلال تهران مشغول به کار است.

بیوگرافی علی خطیر مدیرعامل استقلال با عکس و سوابق + زندگی شخصی

علی خطیر کیست و اهل کجاست

علی خطیر در دهه ۶۰ در شهر قائمشهر به دنیا آمده است.
ایشان در رشته مهندسی برق قدرت درس خوانده است و مدرک خود را در همین رشته دریافت کرده است.

علی خطیر پیش از این به عنوان نایب‌ رئیس هیئت مدیره باشگاه فوتبال تراکتور و معاون ورزشی باشگاه فوتبال استقلال تهران را در کارنامه خود دارد.

 

او زادهٔ قائم‌شهر است و به همراه خانواده اش در تهران زندگی می کند

بیوگرافی علی خطیر مدیرعامل استقلال با عکس و سوابق + زندگی شخصی

علی خطیر از تاریخ تیر ماه سال جاری به عنوان مدیر باشگاه فوتبال استقلال تهران فعالیت می‌کند.

علی خطیر قبل از اینکه مدیرعاملی باشگاه فوتبال استقلال تهران را عهده‌دار شود.

او نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فوتبال تراکتور و همچنین معاون ورزشی باشگاه تیم استقلال تهران را انجام می‌داده است.

 

سوابق

آقای خطیر سال ها در زمینه مدیریت فوتبال و حقوق ورزشی فعالیت داشته و به تازه ترین سمت های خود به عنوان مدیر عامل استقلال برگزیده شد.

بیوگرافی علی خطیر مدیرعامل استقلال با عکس و سوابق + زندگی شخصی

علی احمدی خطیر مدیر ورزشی اهل ایران است که از ۱۴۰۲ به‌عنوان مدیر عامل باشگاه فوتبال استقلال تهران مشغول به کار است. وی در سال ۱۴۰۱ نایب‌رئیس هیئت مدیره باشگاه فوتبال تراکتور بود. وی همچنین معاون ورزشی سابق باشگاه فوتبال استقلال تهران و در مقطعی نیز معاون اجرایی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران بوده‌است.

 

سوابق در باشگاه استقلال

علی خطیر در دورانی که معاون ورزشی باشگاه فوتبال استقلال بود، هنگامی که شانس قهرمانی باشگاه استقلال در فصل ۹۸–۱۳۹۷ کمرنگ شد، با وجود مخالفانی در عوامل اجرایی باشگاه و نیز تردیدهای هیئت‌ مدیرهٔ باشگاه، تصمیم به برکناری وینفرید شفر گرفت و خود یک‌ تنه به مذاکره با آندره‌آ استراماچونی پرداخته و وی را راضی به بستن قرارداد با استقلال کرد. در ادامه نیز جذب و امضای قرارداد با شیخ دیاباته را انجام داد تا سهم مؤثری در موفقیت‌های فصل آتی باشگاه داشته باشد.

بیوگرافی علی خطیر مدیرعامل استقلال با عکس و سوابق + زندگی شخصی

کتک کاری با علیرضا حقیقی

از حواشی جنجالی خطیر همین بس که در ۸ اسفند ۱۳۹۷ زمانی که برای بازدید از چمن مجموعه ورزشی انقلاب که در اختیار باشگاه استقلال است به این مجموعه رفته بود توسط علیرضا حقیقی مضروب شد و بینی‌اش شکست که این اتفاق واکنش رسمی باشگاه استقلال و حواشی زیادی را در پی داشت و موجب محرومیت حقیقی از فعالیت‌های ورزشی شد.

بیوگرافی علی خطیر مدیرعامل استقلال با عکس و سوابق + زندگی شخصی

علی خطیر کیست

خطیر عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال بوده، دارای مدرک مربیگری A از فدراسیون فوتبال انگلیس درجه دوی یوفا و مربی جوانان باشگاه اف سی لوتری سوئیس بوده و معاون اجرایی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران بوده است.

وی در مقطعی معاون اجرایی دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران بوده‌ است که پس از درگیری با اوسیانو دا کروز، مربی وقت تیم ملی، این سمت را از دست داد.

بیوگرافی علی خطیر مدیرعامل استقلال با عکس و سوابق + زندگی شخصی بیوگرافی علی خطیر مدیرعامل استقلال با عکس و سوابق + زندگی شخصی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا