بیوگرافی

بیوگرافی علی علیزاده تحلیلگر سیاسی کیست و همسرش و شغل و حواشی

بیوگرافی علی علیزاده

علی علیزاده تحلیلگر سیاسی در دهه شصت به دنیا آمده است.

وی در رشته فلسفه درس خوانده و مدرک دانشگاهی خود را تا مقطع دکترا از دانشگاه بریتانیا به پایان رسانیده است.

علی علیزاده یکی از افراد سیاسی نامدار اهل ایرانی می باشد، که به عنوان کارشناس در شبکه های گوناگون حاضر شده است.

بیوگرافی علی علیزاده تحلیلگر سیاسی کیست و همسرش و شغل و حواشی

یکی از نکته های بسیار جالب این می باشد که علی علیزاده در شبکه بی بی سی فارسی، یکی از شبکه‌های معاند حاضر شده است.

علی علیزاده در شبکه بی بی سی فعالیت کارشناسی و تحلیل سیاسی را دنبال می‌کند و پس از آن به شبکه افق جمهوری اسلامی ایران پا گذاشت و در این شبکه هم فعالیت تحلیلی صورت می‌دهد، که سر و صدای زیادی را به پا کرد.

علی علیزاده تحلیلگر سیاسی در دهه ۶۰ به دنیا آمده است.
ایشان در رشته فلسفه درس خوانده و مدرک دانشگاهی خود را تا مقطع دکترا از دانشگاه بریتانیا اخذ نموده و پس از اینکه رشته فلسفه در این دانشگاه کنار گذاشته شد، علیزاده یکی از دانشجوها و فعالان علمی دانشگاه بریتانیا به این منصوب هیئت علمیه اعتراض نمود.

بیوگرافی علی علیزاده تحیلیگر سیاسی کیست و همسرش و شغل و حواشی

سوابق

وی در شبکه بی بی سی بسیار به عنوان کارشناس و تحلیلگر سیاسی حاضر شده است، ولی همواره از آرمان‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران دفاع نموده است و به خاطر همین هیچ وقت برای آمدن به کشور ممنوع ورود نشد و حتی به عنوان کارشناس در برنامه‌های صدا و سیمای کشورمان هم حاضر می‌شد.

از شاخص‌ترین اعتراض‌هایی که ایشان تا به حال داشته است میتوان به اعتراض تبلیغات ضد اسلام اشاره کرد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی رضا مراد صحرایی و همسرش و فرزندان از معلمی

بیوگرافی اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش و همسرش کیست

علی علیزاده تحلیلگر سیاسی اهل ایرانی در کشور لندن زندگی می‌کند.
آقای علیزاده به عنوان تحلیل‌گر در شبکه‌های افق و شبکه چهار جمهوری اسلامی ایران، بی بی سی فارسی، الجزیره و سی ان ان حاضر بوده است.

ایشان در دانشگاه میدلسکس در رشته فلسفه درس خوانده است و همچنین آموزش داده است. او به عنوان یکی از اساتید دانشگاه میدلسکس در بی‌بی‌سی فارسی مشغول به کار بوده است .

بیوگرافی علی علیزاده تحلیلگر سیاسی کیست و همسرش و شغل و حواشی

حمایت از رهبر انقلاب

علی علیزاده در سال ۹۴ در یکی از برنامه‌های بی‌بی‌سی فارسی به اسم صفحه دو حاضر گردید و رهبر انقلاب را به عنوان معیار بزرگ امنیت ملی ایران خواند.

علی علیزاده همواره مدافع استراتژی جمهوری اسلامی کشور ایران است و امنیت در کشور ایران را میان کشورهای همسایه که در اوضاع امنیتی خیلی بد می باشند، تحسین کرده ایشان در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۸ به شبکه معاند من و تو پیوست و در آنجا هم تحلیل سیاسی انجام می داد.

یکی دیگر از ماجراهایی که جنجال به پا نمود داستان بحث با شادی صدر می‌باشد.

شادی صدر که در صفحه خود به امام حسین علیه السلام اهانت نمود سبب شد که علیزاده بسیار شدید معترض بشود و بیان کند که اهانت به امام حسین(ع) یعنی اهانت به اعتقاد تمام ایرانی ها می باشد به خاطر اینکه تمامی ایرانی ها برای ادامه مسیر امام حسین(ع) ۲۰۰ هزار خانواده جان فرزندانشان را در این راه دادند.

بیوگرافی علی علیزاده تحلیلگر سیاسی کیست و همسرش و شغل و حواشی

کارشناسی شبکه من و تو

در پایان حاضر شدن علیزاده در برنامه من و تو از منافع مردم و دولت کشور ایران دفاع نمود.

زمانی که مجری برنامه از ایشان در مورد اوضاع نامناسب اقتصادی کشور ایران سوالاتی پرسید آقای علیزاده افزود:
بدون تردید اوضاع اقتصادی کشور ایران نا مناسب می باشد و یک جنگ اقتصادی عظیم با کشور ایران رخ داده که اینطور اوضاعی در امریکا در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ اتفاق افتاد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی نرگس معدنی پور و دخترش فاطمه منصورلی

بیوگرافی قاسم فتح الهی عضو سپاه و علت شهادت و قتل چه بود

در مورد سوال مجری شبکه من و تو درباره فساد در میان مسئولین اهل ایرانی افزود که فساد در تمام جاهای جهان می باشد و همین انگلستان که ما در آن ساکن هستیم همواره فساد مالی در میان مسئولین می باشد.

دفاع از اقتدار ارتش کشور ایران

علیزاده در مورد اقتدار ارتش جمهوری اسلامی کشور ایران در منطقه بیان می‌کند: اکنون ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهار سال گذشته بسیار خوب بوده است.

با اقتدار اکنون سعی برای امنیت و قدرت در منطقه می‌باشد اگر بخواهیم این ارتش را با ارتش رضا شاه پهلوی مقایسه نماییم رضا پهلوی هم در سال ١٣٢٠ در مقابل انگلیسی ها و شوروی تسلیم شد.

وی در ادامه با بیان به داستان کشور بحرین که به واسطه رضا شاه پهلوی از ایران جدا گردید، افزود: جمهوری اسلامی بلعکس رژیم پهلوی حتی از یک وجب از خاکش نمی گذرد و اینکه شما مشاهده نمودید که برای خرمشهر چند هزار نفر داوطلب شدند و رفتند تا از خاک میهن خود دفاع کنند.

وضعیت ازدواج

علی علیزاده متاهل می باشد و مدت‌هاست که ازدواج نموده است.

دفاع از انقلاب اسلامی

علی علیزاده در یک برنامه به نام پرگار از استراتژی های جمهوری اسلامی ایران دفاع نمود و افزود :
این رویا که در سال ۶۱ بعد از آزادی خرمشهر جنگ می توانست متوقف بشود، یک رویای خیلی عجیب و غیر منطقی می‌باشد.

فرماندهای ارتش هم این را می دانستند که بایستی یکم جلو بروند و بعد بتوانند دوستی نمایند و این از نظر عملگرایانه می باشد، به خاطر اینکه صدام یک دیوانه بیشتر نبود چراکه در کویت مشاهده نموده ایم.

اگر جمهوری اسلامی ایران در خرمشهر به اتمام رسیده بود، صدام دو هفته پس از آن حمله می نمود، به آن صورت که پس از قطعنامه ۵۹۸ مجدداً جنگ به راه انداخت و یورش نمود، سپس این رویایی بیش نمی باشد. جمهوری اسلامی ایران در پی اثبات و امنیت خود می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا