بیوگرافی

بیوگرافی فائزه رحیمی شهیده حادثه تروریستی کرمان کیست

بیوگرافی فائزه رحیمی

فائزه رحیمی از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بوده که در دانشگاه پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان تهرانتحصیل میکرد  متاسفانه در روز چهارشنبه 13 دی 1402 در انفجار تروریستی به شهادت رسید.

بیوگرافی فائزه رحیمی شهیده حادثه تروریستی کرمان کیست

ماجرای شهادت

ساعت ۱۴:۵۰ و ۱۵:۱۸ دقیقه عصر امروز دو انفجار در حاشیه گلزار شهدای کرمان به وقوع پیوست که تا این لحظه ۱۰۳ شهید و ۱۴۳ مجروح داشته است.

برخلاف برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه هر دو انفجار در یک نقطه بوده است، باید گفت که این دو انفجار با فاصله‌ حداقل ۳۰۰متری از هم رخ داده است.

خانواده سلطانی نژاد کیست خانواده 8 شهید در کرمان

درباره نوع انفجارها هم ۳ روایت وجود دارد: روایت اول مدعی انفجار کیف‌های جاسازی‌شده کنترل‌شونده داخل سطل زباله است، روایت دوم حاکی از حضور یک دستگاه خودروی پژو در محل حادثه و انفجار بخشی از خودرو به محض توقف است.

ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ در پی شهادت یکی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهران در عملیات تروریستی گلزار شهدای کرمان، پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ
ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ شهادت ناجوانمردانه شهید بسیجی دانشجومعلم «فائزه رحیمی» دانشجوی پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان تهران را در عملیات تروریستی گلزار شهدای کرمان به خانواده معزز شهیده، دوستان و همسنگران ایشان در دانشگاه فرهنگیان و عموم دانشجویان بسیجی تسلیت عرض می‌نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا