بیوگرافی

بیوگرافی فرشید نوابی همسر اول الهام چرخنده کیست +علت طلاق و عکس

بیوگرافی فرشید نوابی

بیوگرافی فرشید نوابی

فرشید نوابی متولد 1 فروردین 1357 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. فرشید نوابی و الهام چرخنده در سال ۱۳۷۵ با یکدیگر ازدواج کردند، ثمره این ازدواج یک پسر خوشگل بنام ارسطو می باشد فرشید نوابی بازیگر و ترانه‌سرا ،وی همسر سابق الهام چرخنده دیگر بازیگرایرانی میباشد، این‌دو بعدها از یکدیگر جدا شدند.او از الهام چرخنده یک پسر به نام ارسطو دارد که هم اکنون با خود زندگی می کند.

بیوگرافی فرشید نوابی همسر اول الهام چرخنده کیست +علت طلاق و عکس

سوابق

در دانشگاه در رشته نمایش تحصیل کرد سپس در کارگاه بازیگری امین تارخ حضور داشت تا اینکه سال 1371 آلبوم موسیقی بی کلام را روانه بازار کرد.

همچنین ببینید:

الهام چرخنده الان کجاست و چه میکند؟ +عکس

بازیگر نقش غلام در سریال پس از باران کیست +بیوگرافی و عکس

فرشید نوابی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «پروانه»، سریال تلویزیونی «ماه و پلنگ» و فیلم سینمایی «موج مرده» فعالیت داشته است. فرشید نوابی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1379 در فیلم دعوت به شام به کارگردانی داوود موثقی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ماه و پلنگ، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای فرشید نوابی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون یوسف مرادیان، نگار فروزنده، یارتا یاران و محمود‌ پاک‌نیت را تجربه کرد.

بیوگرافی فرشید نوابی همسر اول الهام چرخنده کیست +علت طلاق و عکس

بازیگری را از سال 1373 با سریال جدال با سرنوشت به کارگردانی مسعود رشیدی و در نقش مهران مظاهر کنار مهران احمدی و سمیرا سیاح آغاز کرد.

طلاق

با توجه به گفته های چند روز گذشته الهام چرخنده و فرشید نوابی نسبت به اتفاقات اخیر ، فرشید نوابی در آخرین پست اینستاگرام خود با انتشار عکسی نوشت:

هموطنای عزیزم.مهربانان سرزمینم.خواستم عرض حقیر رو توجه بفرمایید که بیش از این ورود به زندگیه خصوصی و پرسشها و مخالفتها و موافقتها اسیب مستقیم اون به پسر من ارسطو و پسر خانم چرخنده خواهد بود و بس.حرمت حضور محضر شریف مردم.

بیوگرافی فرشید نوابی همسر اول الهام چرخنده کیست +علت طلاق و عکس

حرمت زندگیه گذشته که به شکل یادگاری مشترک و زنده حاصل ان است و حرمت هر عملکرد که فقط خداوند قاضی عادل ان بوده و خواهد بود و نگاه منصفانه و نه داورانه به هر شکل ایجاب میکنه بحث ها وقضاوتها رو موکول به صاحب اصلی یعنی خداوند کنیم و بگذاریم بیش از این حریم و حرمتها اسیب نبینه.

باور مذهبی در همه ما هست و شکوفا شدن یا پر رنگ و کم رنگ شدنش یک مسیله کاملا شخصی و درونیه.پس حرمت حریم گذشته رو حفظ کنیم و غیرت رو ملاک همه چیز قرار بدیم..

مرد ایرانی زن ایرانی تفاوتش با تمام تمدنها وجود همین غیرت متمدنانه س.سایه حق بالای سرتون.کوچک شما.

فرشید نوابی

بیوگرافی فرشید نوابی همسر اول الهام چرخنده کیست +علت طلاق و عکس

زن و شوهر در شبکه مهاجر

فرشید نوابی و همسر سابقش در دهه ۱۳۸۰ مجری برنامه ستاره مهاجر در شبکه ماهواره‌ای مهاجر بودند که برنامه‌ای به سبک آمریکن آیدل برای کشف استعدادهیا موسیقی بود

کافه رستوران سنتی فرشید نوابی در بهار ۹۶ افتتاح شد، اما شباهت آرم و لوگو آن با سریال شهرزاد دست اندرکاران این سریال خانگی را به واکنش واداشت تا جایی این استفاده غیرفانونی از لوگوی سریال را با شکایت مورد پیگرد قرار دهند این ماجرا در نهایت با تغییر تابلو حل و فصل شد !

بیوگرافی فرشید نوابی همسر اول الهام چرخنده کیست +علت طلاق و عکس بیوگرافی فرشید نوابی همسر اول الهام چرخنده کیست +علت طلاق و عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا